Intru in casa si observ ca prietena mamei a plecat.
-Ai ajuns?
-Da.
-Bine.Peste cateva zile voi merge la Lara,are un baiat la liceu si m-am gandit sa vi si tu.Cum nu prea ai prieteni, te-ai putea imprieteni cu el.-Bine.O sa ma gândesc.
*
*
*Azi e joi.Zilele in care am fost la scoala au trecut repede si Sam se tot ținea după mine.Era foarte enervant.
Azi in sfarsit după ore voi iesi din casa.Voi merge cu mama mea la prietena ei.Chiar am nevoie de niste prieteni.Mereu stau doar in casa si singura persoana cu care mai ies e Lena si câțiva colegi.
Am ajuns acasa si ma pregătesc sa plec împreună cu mama mea.
Ne-am urcat in masina si am plecat.Dupa cam o jumatate de ora am ajuns in fata unei case mari.Era mai mare decat a noastra ,dar nu cu mult.
In fața casei se afla o grădină frumos aranjată cu flori de toate culorile.
Lara era in fata casei si ne astepta.Am intrat in casa frumos aranjată.
Ne-am asezat la masa ,iar dupa cateva minute se aude un zgomot ,iar Lara ne-a zis ca probabil băiatul ei vine la noi ca sa facem cunostinta.
Usa se deschide iar pe ea intră Sam.
Nu imi venea sa cred ca el este.
Voiam sa plec ,dar era nepoliticos din partea mea asa ca am stat cuminte pe scaun.
M-am scuzat si am iesit afara.Am iesit de pe poarta casei.
-Asteapta! Unde mergi?
Ma întorc in spate si il vad pe Sam,dar nu ii răspund si imi vad de drum.Dupa cateva minute ma ajunge si tine pasul cu mine.
-Unde mergi?
-Acasa.
-Si o sa mergi pana acasa pe jos?
-Da.
-Drumul e lung.Vei merge le jos atât timp?
-Prefer sa merg pe jos o zi întreagă decat sa stau cu tine.Ma uit nervoasă in spatele meu si Sam e tot langa mine.
-Poți sa pleci acasa acum!
-Mama mea a zis ca va veni o fată la noi care e noua aici si ca nu prea are prieteni.Eu pot fi prietenul tau.Ma uit mirată la el si il analizez.Poate chiar e un băiat de treaba.
Dupa ce am ajuns acasa Sam se opreste si ma analizează fin cap pana in picioare.
-Daca vrei putem iesi sâmbătă .Am putea face ceva.
-Bine.Ne vedem sambata.Nu stiu de ce ,dar abia astept ziua de sambata ca sa ies cu Sam.Chiar aveam de gand sa ies din casa ,dar nu ma gândeam ca o sa ies cu el.
CITEȘTI
Boboaca timida
RomanceE luni, azi incepe scoala.E prima zi de liceu.Am mari emotii, deoarece sunt in clasa a9a si e un nou inceput, nu mai e ca in generala.Alți profesori,alți colegi ..Sunt putin tristă ca am terminat clasa a8a pentru ca m-am despărțit de fostii colegi c...