Zilele au trecut repede,iar noul an sta sa ne bată la usa.Eu si Robert ne-am împăcat si totul era bine acum.Usa camerei mele se deschide brusc si imi face inima sa imi sară din piept.
- Nu sti sa anunti ca intri?M-am speriat.
-Scuze, nu am stiut ca esti asa sensibilă.
-Bine, cum de ai venit fara sa ma anunti?E ceva importatnt cu siguranta de ai venit asa.
-Da, e foarte important.Abia asteptam sa-ti spun.Ma uit mirată la Beti.Pare asa bucuroasă.Oare ce are sa-mi zică?
-Ok,zi.M-ai facut curioasă.
- Ce vei face de revelion?Aaa..Probabil vei merge undeva cu Robert.Off,am uitat complet.Cu siguranta iti vei face revelionul cu el.Mai erau 2 zile pana la revelion, iar Robert nu m-a chemat nicăieri.
-Sincer..nu m-a chemat nicăieri.Nu avem planuri..
-Serios?Ce bine!Bineinteles ca ea se bucura, dar eu nu.Probabil voia sa ma cheme cu ea undeva.
-Stii..Ai putea sa vi cu mine.Se tine o petrecere de revelion acasa la in baiat din clasa a12a de la noi din liceu si am înțeles ca va fi super.Tot liceul va merge.
- Nu stiu..poate Robert ma va chema undeva si nu vreau sa te superi după ca ti-am promis.
-Dar trebuie sa stiu azi.Intreaba-l.Trimite-i un mesaj.Îmi era rusine sa il întreb eu pe Robert ce va face de revelion si dacă îl vom facem împreună, dar nu vreau sa o supăr pe Beti si il întreb ce face de revelion.
-Ti-a răspuns?
-Inca nu.După un timp primesc un mesaj de la Robert.Oare ce i-a luat atât?In fine.Îmi spune ca isi va face revelionul cu familia si niste prieteni de familie.Pai..atunci voi merge cu Beti.
Eu si Beti vom iesi sa ne cumpăram rochii si tot ce ne trebuie.
După ce am probat o mulțime de rochii am ales o rochie rosie mulată cu dantelă jos care imi trecea de genunchi.Era foarte frumoasa.Îmi plăcea mult.Am ales sa imi iau niste pantofi crem cu toc nu foarte înalt.
*
*
*Se face încet, incet seara ,iar eu trebuie sa ma pregătesc pentru petrecerea de revelion.Fac un dus si gândul imi zboară la cele întâmplate cu Robert.Sper ca nu are nimic cu Helen aia.Oricum am incredere in el.Sunt sigura de sentimentele lui.
Ies din dus si imi infasor corpul intr-un prosop mare. Îmi fac niste bucle si imi împletesc doua suvite de par din fata pe care le prind frumos si elegant la spate.Îmi fac un machiaj frumos, dar care sa nu atraga multe priviri.Îmi fac buzele cu un ruj rosu si imi îmbrac frumoasa rochie.După ce eram gata cu toate ma uit in oglindă.Arătam de-a dreptul superb.
Ies din casa stiind ca Beti ma asteapta în fața casei.Luăm un taxi si mergem la petrecere.O întreb pe Beti cine e băiatul la care se tine petrecerea ,dar nu stie.
Coborâm din taxi, iar in fata noastra era o casa imensa.Grădina era mare si frumos ingrijita.Muzica se auzea pana afara.Niste fiori imi străbat corpul, poate pentru ca e prima petrecere la care merg.
Intrăm înăuntru.Casa e plina .Vad cativa colegi de la noi din clasa.Muzica era data tare , mesele erau pline cu de toate.Cu siguranta ma voi distra.Îmi fac loc prin mulțime si împreună cu Beti ne așezăm.
-Beti, merg sa caut baia.Probabil e sus.Ma întorc imediat.
Merg prin mulțime, dar cineva ma prinde de mana si ma întoarce usor.
-Unde mergi?Nu ai timp pentru un dans?
Era un băiat si era chiar drăguț.Era brunet si cu ochi verzi.Chiar daca sunt timidă, ii spun ca am timp.Melodia era una lenta.Isi pune mainile pe talia mea si imi zâmbește.
-Si..ai venit singura?
-Sunt cu prietena mea.Melodia se termina, iar eu plec.Ma întorc, iar el ma priveste si imi zambeste.Merg la Beti, dar nu mai era singura. Erau si colegii nostri acolo.
După o ora eu si Beti dansam prin mulțime.Ma plictisesc asa ca ma duc sa caut bucătăria.Probabil acolo nu va fi asa aglomerat.Merg sa caut bucătăria ,dar vad o fața atât de cunoscuta.Mi se părea ca e Robert ,dar nu are cum. Mi-a zis ca isi va face revelionul cu familia si niste prieteni de famile.Imi întorc privirea ,dar ceva ma face sa ma uit iar.Nu-mi vine sa cred.Era chiar..
CITEȘTI
Boboaca timida
RomanceE luni, azi incepe scoala.E prima zi de liceu.Am mari emotii, deoarece sunt in clasa a9a si e un nou inceput, nu mai e ca in generala.Alți profesori,alți colegi ..Sunt putin tristă ca am terminat clasa a8a pentru ca m-am despărțit de fostii colegi c...