În fața mea era Kevin si a auzit tot ce i-am zis lui Beti.
-Ai zis ca te muți?
-Da..eu o sa ma mut.Dupa ce i-am explicat lui Kevin de ce trebuie sa plec de aici, am mers acasa si am încercat sa o conving pe mama sa nu mai plecăm in alt loc.I-am zis ca isi poate schimba locul de munca, i-am zis ca pot ramane la Beti,dar orice i-am zis nu se putea.Nu imi plăcea ideea ca trebuie sa plecăm.
*
*
*Vacanta de vara a trecut ,iar eu si mama eram deja mutate.
Sunt clasa a10a si azi e prima zi de liceu.Un nou liceu unde trebuie sa ma obisnuiesc si sa imi fac prieteni noi.Va trebui sa ma obisnuiesc cu noi profesori.Va fi totul nou.
Ajung in curtea liceului.Sunt mulți elevi si eu par a fi invizibilă.Nimeni nu imi arunca măcar o privire.
Ajung in clasa,iar diriginta noastra care mai devreme ne ține un discurs de inceput an scolar era deja intrata.Intru si eu, salut politicos ,iar aceasta ma prezintă colegilor mei.Toți colegii mei noi se uitat la mine, dar nimeni nu face un gest măcar.Merg cu privirea in jos spre ultima bancă in care nu stătea nimeni, dar când sa ma instalez in banca o fată ma strigă si imi spune sa stau cu ea în bancă.Părea de treaba.Imi spune in soaptă ca sa nu audă profesoara ca o cheamă Lena.E o fată cu parul saten ,ondulat si ochii mari albastri.
Dupa cateva zile de liceu am început sa ma obisnuiesc.Toți colegii mei ma strigau boboaca pentru ca eram noua si ma întelegeam bine cu toți colegii de clasa, dar cel mai mult stăteam cu Lena.
In pauza Lena ma cheamă cu ea afara in curte.Observ un baiat care e inconjurat de o mulțime de fete si băieți.Părea genul de cel mai popular băiat din scoala după care toate fetele erau înnebunite după el, insa mie nu mi se părea atât de popular.Mi se părea un baiat simplu la fel ca si ceilalti.
-Cine e băiatul de acolo?
-El e Sam.Cel mai popular din scoala.Toate fetele se uita după el, dar nu le prea baga in seama chiar daca ii place ca toată atenția fetelor este asupra lui.De obicei isi selecteaza fetele cu care vrea sa iasă.De ce întrebi?
-Numai asa.Am intrebat-o pe Lena de el ca sa vad daca e adevarat cu ceea ce credeam eu despre el.
Am aflat de la Lena ca el e in ultimul an de liceu.Era brunet , cu ochii negrii intunecati si din cate vad sta mereu cu telefonul in mana.
Un zgomot puternic ce anunta intrarea la ore ma trezeste din a-l analiza pe băiatul din fața mea.
În fiecare pauza o mulțime de fete erau pe langa el si se pare ca doar cateva fete din intreaga curte isi vedeau de treburile lor.
Ies pe usa liceului, iar mama ma astepta sa ma duca acasă. Intru în masină fara sa zic nimic.Dar ,mama sparge linistea ce domnea în masină noastra.
-Cum a fost prima zi de scoala?
Ma gandesc sa nu-i răspund, dar ar fi nepoliticos din partea mea.
-Bine.
-Ti-ai facut prieteni noi?
Chiar nu aveam chef sa conversez cu mama mea, încă eram supărată ne-am mutat.Prefer sa nu-i răspund si ea sa înțeleagă ca vreau sa ma lase in pace.
Ajungem in fata casei in care locuim.E mult mai mare decât cea in care locuiam inainte.Intru in casa si merg in camera mea, gandindu-ma ce as putea face.Nu cunosteam prea bine locul acesta, dar in apropierea casei mele se afla un parc, asa ca am ales sa ma plimb putin.
Parcul era plin de copii care se jucau si de cativa elevi de liceu ce se relaxau.Era chiar linistitor.Un grup de câțiva fete si baieti trec pe langa mine.In timp ce treceau, unul din băieți se uita la mine si imi zambeste.Nu ii dau atenție, dar apoi îmi dau seama ca era Sam.
CITEȘTI
Boboaca timida
RomanceE luni, azi incepe scoala.E prima zi de liceu.Am mari emotii, deoarece sunt in clasa a9a si e un nou inceput, nu mai e ca in generala.Alți profesori,alți colegi ..Sunt putin tristă ca am terminat clasa a8a pentru ca m-am despărțit de fostii colegi c...