Capitolul 9

2.5K 142 1
                                    

-Antonia, trebuie sa vorbim! ii spun pe un ton nervos.
-Sunt ocupată acum.
-Anto, trebuie sa vorbim! Asculta-ma.
- Nu , nu trebuie.Lasa-ma!
-Hei,nu auzi ca nu vrea sa vorbeasca cu tine?

Robert

Îmi întorc privirea si il vad pe Kevin.Ce treaba are el?De ce se baga?Il împing si ma întorc înapoi la Antonia.

-Antonia, te rog asculta-ma!
-Robert, incep orele.Lasa-ma!
-Buna ziua,elevi!Ce faceti pe coridoarele liceului?

Antonia

Era directorul.Ma uitam la el cu frica.Inima imi bătea cu putere.Certandu-ma cu Robert nu mi-am dat seama ca suntem singurii de pe coridor si ca restul sunt deja in clase.

-Buna ziua!Noi tocmai intrăm la ore.
-Orele incep la fix, iar acum daca ma uit bine pe ceas este si 8 minute. Cum va numiți?
- Eu sunt Robert, iar ea e Antonia.
-Asa, foarte bine.O sa va spun direct fara a va chema in biroul meu.Daca tot va place atat de mult sa stați pe coridoare,după ore o sa le faceti curate,la fel si clasele, desigur.Spor la munca!

Ma uit supărata spre Robert si intru in clasa.Partea buna e ca profesoara nu a intrat inca.

-Hei Anto,iesim după ore?
-Beti, nu pot.
-De ce?Ce ai mai bun de facut?Mi-ai promis ca azi si iesim.

Ii spun acesteia ce am pățit.

-Ce tare Anto.Maine o sa intru in liceul curățat de tine.spune amuzată.

Anto

Primesc un mesaj,e de la Kevin.

-Hei, am auzit ce ai pățit.Îmi pare rău.:*

Sigur..ii pare rău,de asta a plecat in clasa când l-a vazut pe director fara sa ne spună nimic.

E pauza si eu cu Robert suntem chemati de doamna dirigintă in sala profesorală.

-Buna ziua, doamna diriginta!spun si eu si Robert.
-Nici un buna ziua.Sunt foarte suparata pe voi.Robert, iti sunt diriginta din clasa a9a,  esti un băiat cuminte,nu mi-ai facut niciodata probleme.Ce se intampla acum?
-Nimic, doamna diriginta..
-Iar tu Antonia si tu esti o fata cuminte si înveti bine.Ce s-a intamplat?Ce e cu tine?
-Nimic, doamna diriginta..
-Amandoi imi spuneti nimic.Dar cu absentele la biologie ce s-a intamplat, Anto nia?
-Eu..eram..eram putin nepregătită..
-Foarte bine, nu e nici o problema.O sa aveti detenție după ore  amândoi toata saptama viitoare.

Anto

Super!Voi sta atâtea ore cu Robert si numai din cauza lui.Mai e o ora ,iar după trebuie sa mergem in camera unde sunt ținute toate chestiile de facut curat

-Esti gata sa faci curat?

Îmi spune Robert in timp ce zâmbește si ne indreptam spre camera cu toate chestiile alea de facut curat.Am ajuns.E o camera mica cu tot felu de solutii, mături si alte chestii.Intram in camera ca sa ne luam tot ce avem nevoie.

-S-a blocat!
- Ce s-a blocat,Robert?
-Usa.S-a blocat.
-Pai deschide-o!
-Asta fac.Nu pot.
-Da-te de acolo!Incerc eu.
-Sigur.Tu o vei deschide cu siguranta.
-Robert, nu mai rade.Suntem blocați aici.
-Asta inseamna ca vei sta cu mine,aici.

Anto

Ma dureau picioarele.Si e un singur scaun mic pe care sta Robert.

-Stai bine pe scaun?
-Da.De ce?Vrei sa stai tu?
-Da, ma cam dor picioarele.
-Bine, haide.

Dau sa ma asez pe scaun, crezând ca Robert se ridica, dar de fapt m-a luat in brate.

-Robert, ce faci?
- Si pe mine ma dor picioarele.E un singur scaun.Ce ai vrea sa fac?
-Sa ma lasi pe mine.Tu ai stat destul.
-Sigur.

Tăcerea se asterne peste noi, dar este întreruptă de Robert.

-Antonia, fata aia brunetă.Stii care?
-Cum sa o uit?
-Ea e..
-Robert, nu imi trebuie explicatii.
-Ba da , asculta-ma.Ea e cea mai buna prietena a mea.O cheamă Helen.Suntem prieteni din copilărie.I-am zis despre tine si am vrut sa va fac cunostinta,dar a iesit rau.

Anto

Ma simteam prost.Era prietena lui din copilărie.Trebuia sa il ascult pe David.

-Îmi pare rău Robert.Îmi cer  scuze.
-Stai linistită.Dar tu ..Ce ai cu Kevin?
-Ohh..ne-am cunoscut când am plecat de la ora de biologie.
-Nu mai vorbi cu el.El doar rade de fete.
-Robert, nu e treaba ta.
-Dar eu..

Dar Robert e întrerupt.

-Ma gândeam eu ca sunteti aici.Usa se blochează des.Am uitat sa va spun.Îmi cer scuze.Luati tot ce aveti nevoie si mergeți la treaba!

Boboaca timidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum