Capitolul 4

3.1K 163 1
                                    

                  Capitolul 4

Era el.Era Robert.Bine, stiu ca si el face matematică cu aceeasi profesoară cu care fac si eu, dar ce cauta aici?
Robert:-Buna ziua, doamna dirigintă!Avem o mica problema în clasa.Puteti sa veniți putin?
Dirigintă? E si diriginta lor?
Diriginta:-Oare ce ati mai facut?Haide sa mergem.
Când au iesit din clasa Robert mi-a facut cu ochiul.Dar eu nu am facut nimic, eram prea bucuroasă ca au iesit.Acum pot cere ajutorul unui coleg sa pot face exercitiul de pe tabla.Când s-a întors diriginta exercițiul era facut si normal ca era si corect, m-a ajutat un coleg bun la matematica si cu ajutorul pe care mi l-a acordat am ramas prieteni.Il cheamă David.Are părul saten ,ochi albastri si e cu putin mai înalt ca mine. Sta chiar in banca din fata mea si chiat daca e a doua zi de scoala am observat ca invata bine.

Eram in pauza cu Beti .Eram pe coridor ,ne îndreptăm afara ,dar sunt prinsă de mana si ma întorc.Era Robert.Beti se uita la noi cu un zâmbet tâmpit pe fata si pleaca lasandu-ne singuri.
Robert:-Hei, m-am ales cu o detenție din cauza ta.si imi zâmbește
Eu:-Din a mea? De ce?
Robert:-Eram pe coridor când m-am uitat in clasa voastră pe geamul de la usa si am vazut cum esti chemată la tabla, te-am vazut cum mergeai cu frica spre tabla asa ca m-am gandit sa ii zic dirigintei ca avem o problema în clasa.
Eu:- Si nu aveați?
Robert:- Nu, dar s-a supărat pe mine si am o ora de detenție după scoala.
Eu:-Îmi pare rău ca din cauza mea.Iti multumesc.
Robert:-Nu-i nimic , stai linistită.Totusi ai putea face ceva.
Eu:-Ce anume?
Robert:-Sa imi mulțumești iesind cu mine la un suc mai tarziu.si imi zambeste.
Eu:-Bine.
Robert:-Ok , ne vedem după scoala si după ora de detenție.
Asta ar însemna la ora 3, orele se terminau la 2.Oare de ce am acceptat?E prima mea intalnire, prima mea discutie cu un băiat.Nu o sa ma descurc o sa ma fac de ras.Ii spun la Beti ce am facut.
Beti:-E super.si ma ia in brate.
Eu:-E prima mea intalnire Beti, daca o sa ma fac de ras?Cu siguranta asa voi face.
Beti:-Stai linistită, o sa te descurci.

Ajung acasa, ma arunc in pat,dar cineva bate la usa cu putere.

Boboaca timidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum