Capitolul 5

3.1K 154 2
                                    


Merg enervantă spre usa.Deschid usa si o vad pe Beti plina cu plase in mana.
Eu:-Beti, ce ii cu toate astea?
Beti:-Ma primesti sau nu in casa?
Intra in casa si urca in camera mea.Isi goleste plasele pe patul meu.Erau numai machiaje.
Eu:-Ce e cu toate astea?
Beti:-Ai o prima întâlnire,trebuie sa fi frumoasa. Ok, deci cu ce culoare vrei sa te fac?Eu m-am gandit sa te fac cu un maro deschis.Ce zici?Apropo, cu ce te vei imbraca?Dar parul?Te-ai gandit cum sa ti-l faci?Stiu, nu te-ai gandit.Stai linistită , m-am gandit eu.Iti vei face niste bucle.

Anto

Oare cum va fi prima mea intalnire?Oare ce vom face?Ce vom vorbi?De fapt, vom vorbi sau voi sta cu privirea in jos si eu doar il voi asculta?Daca vrea sa isi bata joc de mine si dupa sa rada impreuna cu prietenii lui?Off, am emotii.

Eu:-Beti am emotii.
Beti:-Astea nu sunt emotii, sunt fluturi in stomac.

Anto

Cum sa am fluturi in stomac?E imposibil, il cunosc doar de cateva zile.Nu se poate.

Eu:-Beti,e posibil sa am fluturi in stomac?Il cunosc doar de câteva zile.
Beti:-Da,inseamna ca e dragoste la prima vedere.Ca in filme, stii?

Robert

Mai sunt 20 de minute si se termina ora de detenție,după ma întâlnesc cu Anto,dar sunt îmbrăcat tot cu hainele de scoală.O sa-i trimit un mesaj si ii voi spune sa ne întâlnim la 3 jumate.

Anto

Beti imi face parul ,dar tresar si eu si ea.Era telefonul meu.Am primit un mesaj de la Robert.
- Am primit un mesaj, e de la Robert.
Beti:-Citeste-l repede.

Robert:-Hei:* e in regula daca ne întâlnim la 3 jumate?:*

Anto

Raman putin dezamăgită.Oare de ce vrea sa ne întâlnim mai tarziu si imi zice exact cu 10 minute inainte?Daca are o iubita si se întâlneste cu ea prima data si apoi cu mine?Ii răspund si ii zic ca e in regula.Beti imi ia telefonul din mana si citeste.

Beti:-E perfect.Ai mai mult timp sa te pregatesti.

Anto

Eram gata in sfarsit.Eram îmbrăcata cu o fusta dupa corp cu linii si modele de diferite culori,un maiou băgat in fusta si o pereche de tenesi albi.Imi iau geanta si plec.

Robert

Am ajuns.O astept pe Anto sa intrăm împreună.O vad.E asa frumoasa.E îmbrăcată cu o fusta dupa corp si un maiou alb mulat.Picioarele mi se înmoaie,inima imi bate cu putere încât pot sa-i aud bătăile puternice.

Anto

Il vad.E îmbrăcat cu o pereche de blugi putin stramti de culoare deschisa si cu un tricou negru in care ca de obicei i se pot observa pătrățele.Off, tot merg si parca nu mai ajung.In sfarsit am ajuns.Sunt in fata lui.

Boboaca timidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum