Ies in fuga cu lacrimi in ochi.Vederea mi se intetoşa si ma impiedic de trotuar ,dar ca sa nu cad cineva ma prinde de mana.Era chelnerul care imi zambise la masa.Fiind foarte agitată nu ii zic nimic si o iau la fuga in parc fara oprire.Simteam ca acolo pot sa ma liniștesc,dar lacrimile imi curgeau fara oprire.Cineva se asează langa mine si imi întinde un servetel.Il iau si ii multumesc fara a ma uita la persoana de langa mine.
-Esti bine, Antonia?
Inima imi tresare.De unde stie cum ma cheamă?Imi întorc privirea speriată si il vad pe David, colegul meu de clasa.
-Ohh..hei David.Nu stiam va esti tu..ii răspund cu o voce tremurata.
-Nu-i nimic.Ce ai pățit?Poate daca vorbesti cu cineva te descarci si te simti mai bine.Nu il cunosteam asa bine, nu am vorbit cu el prea multe la scoala, dar pare un băiat de încredere si cu bun simt.Ii ascult sfatul si ii voi spune. Ii spun tot ce s-a intamplat.Cum ne-am cunoscut pe coridor, cum a intrat in clasa pentru ca eu sa pot sa-mi fac exercitiul la matematica, cum ne-am dat intalnire si desigur cum a fost intalnirea noastra.
-Îmi pare rău..Dar tu il placi pe acest Robert?spuse acesta
-Pai nu stiu..cred ca da..Adica e primul băiat cu care am iesit la intalnire, primul băiat cu care am vorbit.
-El te place?
- Nu stiu..
- Eu cred ca te place.De ce nu ai asteptat sa iti explice? Vorbeste cu el si intreaba-l.Poate fi sora lui sau verișoara lui.
-Ai dreptate.Multumesc David.Ne imbratisam după care plec spre casa.Eram mai linistită datorită lui David.E chiar de treaba.
E din nou luni.Soarele apăru pe cer facandu-mi semn cu razele lui strălucitoare sa ma trezesc.Ma îmbrac repede cu o pereche de coalanti cu talie inalta si un tricou alb putin larg pana la talia colantilor.Ajung la scoala. Prima ora e biologie.
-Hei, ai invatat pentru test? ma întreabă Beti
-Ce test?eram surprinsă
-Testul de la biologie pe care ni l-a anunțat de ora trecuta de luni.Nu face asa, stiu ca ai invatat
-Beti, am uitat de test.
-Pai nici eu nu am invatat de unde o sa copiez acum?Mai bine sa nu stam la ora.Oare era o idee buna sa plec de la ora?Nu aveam curaj.Ma temeam daca afla cineva si după vom fi pedepsite?Tot ce trebuia sa fac ca sa aflu era sa plec de la ora.Mai ales ca a doua ora de biologie o vom face cu clasa a11a unde e si Robert.Profesoara ne-a anunțat test si noua si lor pe care il vom da împreună.Gândul ca voi face orele cu Robert tot timpul ma face sa ma gândesc la întâlnirea noastra care nu a fost prea buna.A vrut doar sa isi bată joc de mine.Ce proasta am fost..sau..sa ii ascult sfatul lui David si sa il întreb cine e bruneta care i-a sărit in brate?Nu, daca imi va spune ca e iubita lui si sa ii dau pace?Ma voi simți si mai rău.Nu vreau sa ii dau încă un motiv sa rada de mine.
Ma îndrept spre baia fetelor impreuna cu Beti.Inima imi bate atât de tare încât simt ca imediat o sa-mi iasa din piept.Picioarele mi se înmoaie.Am atâtea emotii.Daca vom fi prinse?Intram in baie, se pare ca nu suntem singurele.Baia e plina de fete si băieți..Ne întâlnim cu o fostă colega, dar sunt luată de mana si întoarsă..
CITEȘTI
Boboaca timida
RomanceE luni, azi incepe scoala.E prima zi de liceu.Am mari emotii, deoarece sunt in clasa a9a si e un nou inceput, nu mai e ca in generala.Alți profesori,alți colegi ..Sunt putin tristă ca am terminat clasa a8a pentru ca m-am despărțit de fostii colegi c...