Gondolom mindenki akart kiskorában hercegnő lenni. Igaz? Ha nem így van nem voltál kislány. Igazából csak viccelek,mindenki hercegnő ha ő maga is úgy akarja. Én nem akartam az lenni,de születésemtől fogva az vagyok. Amikor kicsi voltam,sokszor elgondolkoztam azon milyen lehet egyszerű tini lány lenni a nagy világban. Sokáig gyűlöltem azt aki vagyok,de mára megbarátkoztam vele és várom,hogy királynővé koronázzanak. Kérdezhetitek,hogy én egy igazi hercegnő vagyok? Igen,az vagyok.Nina Adaline White vagyok, egy hercegnő. Milyen fura azt így kimondani. A szüleim az illem összes szabályát megtanították velem,így most illem szerint bemutatkozok nektek. Mint már említettem Nina Adaline White vagyok,16 éves. Barna hajam és szemem van. És igen,mint minden hercegnő habos-babos ruhákban járok a kastélyunkban. Imádom ezeket a ruhákat. Szabadidőmben szeretek a szabadban lenni és festegetni. Igaz a 21. században élünk,de gyűlölöm a technikát, nem szeretem. Igaz van telefonom és ha szükséges használom is,de ha lehetne kidobnám. Furcsa ez nem? Egy hercegnő akinek telefonja van. Az összes mese amit Anya olvasott nekem lefekvés előtt,egyszer sem említette volna,hogy nekünk hercegnőknek szükségünk lenne bármilyen elektronikai dologra. Ezért se szeretem őket. Lily a húgom az ellentétem. Szőke haj,kék szemek... és persze imádja a technikai dolgokat.
Anya és Apa a királynő és a király. 2 év múlva én is királynő leszek,én fogom irányítani Adalide-t,az országunkat. Biztos nem hallottatok róla,ez egy kis sziget a semmi közepén. Akármennyire is kicsi ez a hely,imádok itt élni. Szeretem az óceánt,az itt lakókat. Egyszerűen mindent.
A koronázásomhoz visszatérve... Megvan a jövendőbeli királyom. Alexander Lewis. Nem találkoztam vele még személyesen,de az Lily szülinapján megfog változni. Elég furcsa lesz úgy férjhez menni,hogy az illetőt alig ismerem,vagy egyáltalán nem is szeretem. De mivel hercegnő csak herceggel házasodhat a törvény szerint,így nekem sincs más választásom. Anyáék is így házasodtak össze. De velük máshogyan történtek a dolgok. Ők kiskoruk óta ismerték egymást.
Még mielőtt elfelejtem,nem is beszéltem nektek a barátnőmről. Ő nem más,mint Candice Forbes. A lehető legjobb barátnő! Az ízlésünk nem hasonló,amit én szeretek azt ő nem,amit ő szeret azt pedig én nem. Így vagyunk ezzel az internet szempontjából is.
Ha lehet,akkor az „iskolámról" is mesélek nektek. Magántanuló vagyok,kiskorom óta. Mindig az ország legjobb tanítói jártak be a kastélyba,hogy engem és a húgom tanítsanak.
Igazából ez vagyok én Nina.
YOU ARE READING
A hercegnő és a rockherceg ♥️ hemmings •Befejezett•
FanfictionGondolom mindenki akart kiskorában hercegnő lenni. Igaz? Ha nem így van nem voltál kislány. Nina átéli a hercegnői életet egy csipet rosszal. (A történet elején még jobban kezdő voltam, mint most, ha lehet tekintsetek el erről)