//Nina//Délután körbevezettem a jövendőbeli hercegemet. Aranyos fiú,bár egy-két óra alatt nem nagyon lehet megismerni az embert. A vacsora most fejeződött be. Mindenki indul a szobájába. Én is így teszek. Az út a szobámhoz rövid,de ha valaki körbekerüli a kastélyt akkor nem nagyon. Elmentem a konyha felé,ahol a sok szakács és cukrász készíti a holnapi finomságokat. Élmény ide lejönni. Mindig is szerettem a konyhába járni. Kiskoromban ez volt a kedvenc helyem a kastélyban. Mindennap más sütemény.
- Áh, hercegnő! Kérem, vegyen egyet! - nyújtottak felém egy habcsókos tálat.
- Köszönöm! – levettem egyet és mosolyogtam. Beleharaptam a finomságba. – Hm... ez nagyon finom lett.
- Köszönöm felség!
Nem sokáig maradtam bent. A sötét folyosón indultam vissza a szobámba. A hold fénye besütött a nagy ablakokon. Elég késő lehetett az idő,csak a szobalányok sündörögtek.
-Nina! – hallottam meg a nevem,mire hátrafordultam. Luke állt előttem.
- Szia Luke! – mosolyogtam rá. Nem tudom,hogy kell ilyenkor viselkedni. Délután majdnem megcsókolt...és nekem az lett volna az első. Ehhez köthetően még sohasem voltam ilyen helyzetben.
- Öhm... Megkell beszélnünk valamit. – vakarta meg a tarkóját. Tudtam miről akar beszélni. Nem kell hozzá sok ész.
- Tudom...
- Mikor szeretnéd?
- Hát mondjuk holnap? – tettem fel az ötletet.
- Oké,reggel találkozunk. –nyomott egy puszit az arcomra,majd elviharzott. Nem tudom mi van köztünk,de azt hiszem én érzek valamit iránta...De ilyen hamar? Hisz csak ma jöttek meg. Talán ilyen a szerelem első látásra...
**
-Ninaaaaaaaaa! – ordítoztak kintről.
- Gyere be! – ásítottam,majd felültem az ágyon. Reggel van...
- Ma van a szülinapi bulim! És még fel sem keltél? – szomorodott el Lily.
- Sajnálom,de este nagyon sokáig fent voltam. – nyomtam egy puszit a homlokára.
- Akkor siess...valaki már keres. – kacsintott rám Candice. – Lily kimennél,megkell beszélnem valamit a nővéreddel.
- Persze! De aztán siessetek. – ment ki.
- Honnan tudsz róla? – kérdeztem. A majdnem csókra akartam kilyukadni,mint ő az előbb.
- Calum mindent elmondott... úgy látszik,ha adsz neki egy kis csokit az egész életét elmondja neked...olyanokat is megtudtam amire iszonyat nem voltam kíváncsi! – nevette el magát.
- Én azt hittem az alkohol teszi ezt.
- Lehet volt valami abban a csokiban. – rántotta meg a vállát. – De siess,kint már várnak.
- Mit vegyek fel? – indultam a gardróbom felé.
- Mondjuk ezt? – mutatott egy gyönyörű kék ruhát.
- Tökéletes. – megöleltem. – Köszönöm.
- Erre vannak a barátnők.
Felvettem a ruhámat a hozzá való kis cipelőmmel. Mindezek végén a tiara is felkerült a fejem búbjára. Készen vagyunk,mehetünk. Elindultam a patak mellé.
-Felség! – köszöntött Alexander.
- Alexander! Hogy vagy ma? – kérdeztem.
- Köszönöm jól vagyok és te?
STAI LEGGENDO
A hercegnő és a rockherceg ♥️ hemmings •Befejezett•
FanfictionGondolom mindenki akart kiskorában hercegnő lenni. Igaz? Ha nem így van nem voltál kislány. Nina átéli a hercegnői életet egy csipet rosszal. (A történet elején még jobban kezdő voltam, mint most, ha lehet tekintsetek el erről)