Az esték lassan teltek el, míg a nappalok olyan gyorsan. Miközben mi a saját esküvőnket terveztük, mindenki más máson dolgozott.
Candice a saját kapcsolatán, ahogy Mikey is. Ashton egyedül van, a legtöbb idejét Lilyvel tölti. Alex megértette a helyzetet, sőt már talált magának mást, akivel igazán boldog lehet.
Apának elég szűkős mindennapjai vannak. Az egyik felét a tanáccsal, míg a másikat anyával tölti. Anya kezd megbékélni a tudattal miszerint máshogy megyek hozzá. Ettől függetlenül egy szót sem szól hozzám. Mindennap találkozunk, de csak elmegy mellettem. Nem köszön, semmi beszéd, rám se néz. Egy lánynak ez rosszul esik, főleg az anyjától. A nagy napomra készülök, de nagyívben leszar.
A mai nap lesz az a nap. Hajnalok hajnalán fent voltam, az izgalomtól nem tudtam aludni. A fodrász a mai nem egy sokkal szebb hajat készített el, amihez a smink még inkább passzolt. A ruhám még tökéletesebbnek tűnt, bár nem változtattak rajta semmit, ugyan az a ruha volt.
//Luke//
- Készen vagy? – csap vállon Ashton.
- Teljesen – húzom ki magam.
- Nem gondoltam volna, hogy hamarabb lesz mennyasszonyod, mint neked.
- Á, nekem feleségem lesz! – javítom ki.
- És egy gyereked.
- És egy gyerekem – sóhajtok fel.
Izgulva telt el az egész nap. A szemet nem tudtam lehunyni, csak a kávék tartanak életben a mai nap, ha nem lennének, már rég a padlón aludnék.
//Nina//
A nap ugyanúgy telt. A kis lovas kocsival elkocsikáztunk a templomba, ott kiszálltunk, apa kézen fogva vezetett be a terembe.
- Gyönyörű vagy – szólal meg Luke, amint felérek mellé.
- Köszönöm.
- Hölgyeim, és Uraim. A mai nap azért gyűltünk össze, hogy megünnepeljük a hercegnő házasságát. A törvény a mai naptól megváltozott, így hát minden hatalmammal összeadhatom az előttem álló két fiatalt – vezette be a pap. – A történtek miatt, csak annyit tudok mondani, hogy csókoljátok meg egymást!
A teremben lévő összes ember ujjongani kezdett.
Én pedig új életet kezdtem...
KAMU SEDANG MEMBACA
A hercegnő és a rockherceg ♥️ hemmings •Befejezett•
Fiksi PenggemarGondolom mindenki akart kiskorában hercegnő lenni. Igaz? Ha nem így van nem voltál kislány. Nina átéli a hercegnői életet egy csipet rosszal. (A történet elején még jobban kezdő voltam, mint most, ha lehet tekintsetek el erről)