14.

2.6K 189 1
                                    


//Nina//

Kopognak...

Lassan megközelítem az ajtót. Előtte megnézem magam a tükörben. A sírás nyomai gyökeresen eltűntek. Magabiztosan – már amennyire lehet egy ember ilyenkor magabiztos, - elindultam. Még mielőtt ráraktam volna a kezem a kilincsre,eligazgattam a ruhám,hajam...stb.

Ismét kopognak. Mi olyan sietős?

Végül,lenyomom a kilincset és az ajtót kinyitom.

Apa áll előttem.

-Apa...mit keresel itt? – kérdezem. Kicsit sem számítottam rá.

- Gyere,sietnünk kell,útközben elmondom. – fogja meg a kezem és el is indulunk a titkos helyre.

//Luke//

Az élet komolyan egyfolytában kib*sz velem?

Jövök,hogy bocsánatot kérjek Ninától... Erre elmegy az Apjával! Komolyan?

Profibb nem lehetnék igaz?

Beleütöttem egyet a falba,majd visszaindultam a szobámba. Zsebre dugtam a kezem és szépen lassan – de egyszer – odaértem.

Amint bementem a nappaliba,mindenki rám emelte a tekintetét.

-Ne,ne mondjatok semmit! – huppantam le az egyetlen üres fotelbe.

- Ejtett a csaj? – kérdezi Cal.

- Azt mondta ne mondjunk semmi! – verte fejbe Ashton. Calum egyből elkezdte fájlalni a fejét,amin elmosolyodtam.

- Látod,legalább mosolyog. – szólal meg Mike,is.

- Mi történt,haver?

- Semmi...épp ez az,hogy semmi. Mire odaértem ő elment az Apjával.

- Majd legközelebb. – veregette meg a göndör (Ashton) a vállamat.

Bólintottam egyet,majd felálltam és megfogtam egy konzolt.

-Na játszunk egyet? – kérdezem vigyorogva.

//Nina//

-Melyik szín tetszik jobban,kicsim? – kérdezi Anyám két virágcsokrot mutatva. Természetesen az esküvőre kellenek...

Az egyik egy egyszerű tiszta fehér volt... Túl egyszerű,nekem legalábbis.

A másik viszont egy rikító vörös volt... Na ez meg már túl sok. Tele van rakva csillámporral és minden egyéb dologgal,ami felesleges.

-Ha Nina nem tisztel meg azzal,hogy válaszoljon. – sóhajt egyet. – Alex,neked melyik tetszik?

Alexander elgondolkozik. Majd rábök az egyikre, és megszólal:

-Manapság mindenhol a fehér,van az esküvőkön,ez volt bátyámnál is... A vörös jobb... Neked Nina? – néz rám. Megrázom a fejem.

- Ez igaz,de nekem a vörös túl sok... Nem lehetne mondjuk lila...fehérrel? – kérdezem a virágos asszonytól.

- Ha az úrnak megfelel,megoldható. – válaszol a néni.

- Alex? – nézek rá.

- Ahogy a hercegnő,óhajtja! – mosolyog rám,mire én is rá. – Kérem,csináljanak lilát.

- Rendben fiatalok,ennyit akartunk volna. – mosolyog Anya. – Menjetek csak.

Mosolyogva kilépek a teremből,Alex pedig utánam.

-Érzem,hogy már most megfognak őrjíteni. Ezekkel. – mutatok vissza. Ezen csak mosolyog.

- Miért pont lila?

A hercegnő és a rockherceg ♥️ hemmings •Befejezett•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora