26. Kapitola

706 68 17
                                    

Zvonček pri dverách zazvonil už aspoň desiatykrát a teraz som vstávala s nechuťou, len aby som mohla otvoriť dvere ďalším hosťom. Mamka krájala v kuchyni zeleninu a všetko, čo sme chceli grilovať bolo prichystané na kuchynskej linke. Ocko vonku začal grilovať prvé krídelka. Na záhrade sa medzitým pri hudbe bavili všetci naši rodinní známi, vrátane babky a dedka. dokonca prišla aj babka zo Scrantonu, okrem toho tu bola krstná s jej deťmi a ujo Mike s jeho priateľom. Nemohlo chýbať ani pár našich susedov, ktorí si to nemohli nechať ujsť, napríklad Colovi rodičia a podobne. Vonku bolo ako inak nádherné slnečné počasie bez jediného mráčika. Moji rodičia vždy odhadnú dokonale počasie na grilovačku, ešte nikdy neprichystali grilovačku v deň, kedy pršalo alebo bolo aspoň trochu pod mrakom.

Otvorila som dvere a z mojej mrzutej nálady ma zrazu vytiahol chalan, ktorý stál vo dverách a v rukách držal bonboniéru, ktorú moja mamka zbožňovala.

„Ahoj," usmiala som sa.

„Ahoj," odzdravil, pričom som ja cúvala dozadu, aby som mu otvorila dvere dokorán. Vstúpil do vnútra a ja som sa na malý moment dostala do toho tranzu, kedy som nemohla uveriť tomu, že je skutočne tu u mňa doma. Z tohto ma prebrala až Magnólia, ktorá si všimla nového hosťa.

„Beeeen!" natešená kričala. Docupkala rýchlo z obývačky na chodbu a medzi dverami sa zastavila a chvíľu podskakovala na mieste.

„Ahoj Mag, ak budeš dnes dobrá, mám pre teba nachystané prekvapenie," uškrnul sa, pričom sa pozeral na tú malú potvorku.

„Aké?" do večera bude neskutočne pojašená a bude za to môcť len Ben.

„Uvidíš neskôr, nechaj sa prekvapiť."

„Moja mamka ťa chce veľmi spoznať. Trvala na tom, že ťa mám pozvať, takže ak sa náhodou bude chovať trošku zvláštne vopred sa ti za to ospravedlňujem," začala som, pričom som sa jedným očkom pozerala do kuchyne, kde som zahliadla sem-tam nejaký pohyb.

„To je v pohode Sam," usmial sa, na čo sme sa obaja vydali do kuchyne.

„Ahoj mami, prišiel ten môj kamarát, ktorého si chcela tak veľmi spoznať," oznámila som jej. Mamka sa prekvapene otočila smerom k nám.

„Dobrý deň pani C.," pozdravil ju Ben.

„Jasné, ahojte, dajte mi chvíľu, len si opláchnem ruky," usmiala sa na nás oboch. Ladne sa pohla ku umývadlu, opláchla si ruky od zeleniny, ktorú doteraz krájala, schmatla par papierových utierok a otočila sa na nás, kým smerovala do koša.

„Mami predstavujem ti Bena. Ben, toto je moja mamka," cítila som sa až príliš oficiálne, čo bolo jednoducho zvláštne.

„Teší ma Ben. Som rada, že ťa spoznávam," usmiala sa mamka a ja som ďakovala v duchu, že nevytiahla okamžite nejakú trápnu hlášku.

„Aj mňa teší pani C., ospravedlňujem sa, že som odtiaľto minule takto zdrhol bez zoznámenia, cítil som sa kvôli tomu nemožne. Ďakujem za pozvanie, niečo som vám priniesol," len čo mamka zbadala v rukách tú malú škatuľku, vedela som, že to má u nej vyhrané. Nemohla odolať nikomu, kto kedy doniesol tú bonboniéru.

„Ďakujem, to je od teba veľmi milé. Vôbec sa kvôli tomu necíť zlé. Ja som len nemohla odolať a ostať za oknom," zasmiala sa mamka a ja som stále dúfala, že nič horšie nevytiahne. Situáciu zachránil ocko, ktorý práve vošiel do miestnosti. Ten vie vždy, čo povedať.

„Dobrý deň," pozdravil sa Ben.

„Oci, toto je môj kamarát Ben. Ben toto je môj otec," túto frázu dnes pravdepodobne použijem ešte párkrát.

Summer Texting SK (Texting story)Where stories live. Discover now