34. Kapitola

668 65 28
                                    

Benji22: Dobré ráno slniečko.

Sam¿?: Ben, uvedomuješ si, že o piatej ráno nie je ešte ani slnko hore?

Benji22: Uvedomujem si to, ale mal som tréning a chcel som ti strašne napísať.

Sam¿?: Dobré ráno, ty mesiačik na hnoji.

Sam¿?: Oceňujem inak, že som tvoja prvá myšlienka po zobudení.

Benji22: No nie som ja ale romantik?

Sam¿?: Neskutočný. Čakám už len kedy mi po nociach začneš spievať serenády pod oknom.

Benji22: Teraz si mi vnukla celkom dobrý nápad.

Sam¿?: Ben prosím. Radšej nie. Moje srdce ti patrí aj tak, myslím, že nejaká serenáda tomu už viac nepomôže. Maximálne tak zobudíš mojich rodičov a nasereš susedov. Posledné čo chceš, aby ťa s metlou po ulici naháňala Colova mama.

Benji22: To máš teda pravdu, tak budem len dúfať, že to čo hovoríš je naozaj pravda. Zajtra mám zápas.

Sam¿?: Je to pravda. Tss ešte mi neverí. A ako sa cítiš pre zápasom?

Benji22: Nabudený. Myslím si, že to dáme. Na tréningu sa nám dnes celkom darilo, takže sa naozaj nebojím, že by sa niečo mohlo pokašľať. Ale stále si myslím, že výsledok by niečo mohlo ovplyvniť.

Sam¿?: Čo by to mohlo ovplyvniť?

Benji22: Tvoje povzbudzovanie. Veď vieš, viac by som sa začal snažiť a taaak.

Sam¿?: Mám to chápať tak, že ma pozývaš na tvoj zajtrajší zápas?

Benji22: Tak trošku. Do ničoho ťa nenútim. Naozaj jedine ak sa ti chce prísť vymrznúť sa na štadión. Ak nie, tak by sme sa mohli stretnúť po zápase a niekam spolu ísť.

Sam¿?: Idem si pohľadať nejaké svetre a deky. Prídem ťa zajtra podporiť Ben, ale nevadí, že nebudem mať veľký baner s tvojím menom?

Benji22: Mne to vôbec nevadí. Mne stačí vedieť, že tam si. To ma strašne povzbudzuje.

Sam¿?: Dnes si ozaj nejaký romantický. Čo ťa trafil amorov šíp?

Benji22: Len mi je smutno, že ťa nemôžem vidieť aj dnes.

Sam¿?: Ale uvidíš ma zajtra predsa. Dnes si poriadne oddýchni pred zápasom a zajtra budeme spolu. Budem ti držať palce na zápase. Verím, že zajtra podáš svoj najlepší možný výkon.

Benji22: Ďakujem Sam. Čo máš dnes v pláne?

Sam¿?: Dnes som celý deň s mamkou na nákupoch. Kým sme boli v obchode s nábytkom ešte ma to tam bavilo, pretože milujem pozerať na nový nábytok a predstavujem si, ako napríklad varím v novej kuchyni, alebo ako sa učím za novým stolom. Ale momentálne to už preháňa, pretože teraz sme prešli do obchodu s textilom a mamka si už vyše hodinu vyberá poťah na stoličky do kuchyne. Je to naozaj otravné.

Benji22: Tak to dúfam, že budete čo najskôr doma.

Sam¿?: Mám taký pocit, že ešte bude chcieť ísť do potravín.

Benji22: Magnólia je s vami?

Sam¿?: Nie, tá je dnes s ockom prosím pekne. Viem si predstaviť, že prídeme domov a oco bude mať vytrhané vlasy na hlave, kvôli tomu malému hyperaktívnemu šidlu.

Benji22: Nemám mu ísť pomôcť?

Sam¿?: Ani sa neopováž. Je to jej oco, je to jeho úloha mať ju pod kontrolou. Ty dnes oddychuj.

Benji22: Do večera sa tu zbláznim.

Sam¿?: Choď sa zbližovať s bratom. Zahraj si s ním niečo.

Benji22: haha, momentálne nie si veľmi vtipná.

Sam¿?: Alebo pomôž s niečím rodičom. Isto to ocenia.

Benji22: No nič, asi idem popolievať kvietky v záhrade.

Sam¿?: Bude z teba záhradkárka?

Benji22: Nie, pestovateľ marišky.

Sam¿?: Od samého začiatku som vedela, že si díler pedro.

Benji22: Tvoja intuícia sa nakoniec predsa len nemýlila.

Sam¿?: Počuj Ben, mrzí ma to, že ťa v tvojom oddychovom čase musím nechať samého, ale mamka si konečne niečo vybrala a ideme konečne na nákup do potravín. Ozvem sa neskôr. Zatiaľ ahoj.

Benji22: Ahoj slniečko.

****

Wazuuup,

čo myslíte ako dopadne zajtrajší zápas? Dnes som tu opäť s novou čisto textingovou kapitolou, dúfam, že si texting stále užívate ako na začiatku, aj keď sa tu vyskytuje v poslednom čase oveľa menej. Páčila sa vám dnešná kapitola? Veľmi pekne vám ďakujem za vašu aktivitu, hlasy, komentáre aj zdieľanie, neviete si ani predstaviť ako veľmi si to vážim. 

Zatiaľ BYE!

Summer Texting SK (Texting story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum