31. Kapitola

664 69 16
                                    

Claireham: SAMANTHA!!!!

Sam¿?: Čo?

Claireham: Ako dopadlo prvé rande s banánovým kráľom???

_gabxoxo48_: Noooo, toto zaujíma aj mňa.

Sam¿?: Ako vieš, že sme boli na prvom rande? Šak som vám to nehovorila. Už stalkujete aj vy?

Claireham: Prosím ťa, hokejisti sú horší, ako babky na trhu. Nick mi to povedal po tréningu.

_gabxoxo48_: Akože je celkom smutné, že Ben to ako dobrý kamarát Nickovi povie, ale my sa od Sam nedočkáme ani slova.

Sam¿?: Prepáčte, bola som v strese. Jednak som si nevedela nájsť ten správny outfit a celkovo korčuľovanie ma dosť stresovalo. Nestála som na korčuliach od malého decka, tak čo čakáte? Normálne som včera vystúpila na chvíľu zo svojej komfortnej zóny, lebo v tom fakt nie som dobrá. Fakt sa nehnevajte.

Claireham: Takže ste sa boli korčuľovať?

_gabxoxo48_: Mňa toto ani neprekvapuje, veď je hokejista. Jasné, že ju vezme ako prvé na korčule...

Sam¿?: Hej, zobral ma na korčule a celý čas si zo mňa uťahoval. Aj keď oprávnene, pretože naozaj som bola neschopná. Bolo to také milé, zasmial sa na mne a potom mi pomáhal udržať rovnováhu.

_gabxoxo48_: Prejdi k veci, vieš, čo nás zaujíma najviac

Sam¿?: čo?

_gabxoxo48_: rozdali ste si to spolu na verejných toaletách, alebo nie?

Claireham: Fuj Gabrielle!

_gabxoxo48_: No čo no? Na blbú otázku blbá odpoveď.

Sam¿?: pobozkal ma...

Claireham: awww

_gabxoxo48_: hehe, ja som to vedela.

Sam¿?: a celkovo bol celý večer strašne zlatý. Nemám, čo vytknúť, hoci mohol zvoliť niečo iné ako korčuľovanie. Ale tak na to, že je hokejista, bol včera celý čas so mnou, pomalý a opatrný. Dokonca sme mali preteky, keď som už dokázala stáť sama a vyhrala som. Hoci som trošku podvádzala, ale to nie je podstatné.

Claireham: Tak aby ťa najbližšie nepostavil na ľad s hokejkou v ruke, keď si vyhrala preteky.

_gabxoxo48_: Ja dúfam, že si nikdy nenájdem hokejistu, pretože na ľade som nikdy nestála.

Claireham: Nie každý hokejista ťa pozve na prvé rande korčuľovať. Mňa napríklad Nick pozval na prvé rande na Milkshake do tej kaviarni, čo je pri škole.

Sam¿?: To si nám nikdy nepovedala. Vidíte a vy sa tu hneváte na mňa, že som vám zamlčala podstatné informácie.

_gabxoxo48_: dobre, lenže pri Claire som vedela, že Nicka má omotaného okolo prsta, v momente ako ju prvý deň školy uvidel v telocvični a prihovoril sa jej s tým, či cez neho všetko vidí. Keď sa otočil v očiach mu len také srdiečka zasvietili a vec bola vybavená.

Claireham: Prepáčte, asi som vám to fakt mala povedať. Aby ste sa necítili ukrátené, tak to napíšem aspoň teraz. Nick ma pozval na ten milkshake hneď ráno, keď vedel, že vy ešte nie ste v škole. Všade sme chodili spolu a on sa strašne hanbil pred vami. Hlavne pred Gab.

_gabxoxo48_: Prečo? Šak ja som jedna nevinná bytosť...

Claireham: Po škole som sa vyhovorila, že idem čakať mamku. Áno klamala som, ospravedlňujem sa vám aj za to. Nick ma mal čakať v tej kaviarni. Bála som sa, že si zo mňa vystrelil, že ma pozve a potom sa neobjaví. No na moje prekvapenie, keď som prišla, sedel tam a čakal. Objednal dva čokoládovo-jahodové milkshaky, lenže servírka sa pomýlila a doniesla len jeden.

Summer Texting SK (Texting story)Where stories live. Discover now