21. Kapitola

655 71 15
                                    

Dnes som sa mala tešiť, chystali sme sa predsa k tým vodopádom, ktoré som vždy chcela tak veľmi vidieť. Ale netešila som sa až tak veľmi. Bolo mi smutno, nemala som náladu a namiesto toho, aby som pochodovala po izbe už od pol šiestej ma dnes prinútila vstať až Magnólia. Tá skákala a šaškovala na posteli s dobrou náladou.

Rodičia tiež vyzerali veľmi spokojne. Omnoho spokojnejšie, ako posledné týždne. Všetko, čo moju mamku trápilo ešte včera, dnes už neexistovalo. Bolo to zvláštne uspokojujúce vidieť ju takto. Ocko dovolil Mag na raňajky palacinky, tak som si dala s ňou a ako inak, opäť z nej bola čokoládová kráľovná. No mne nič nezdvihlo náladu. Premýšľala som, či sa nevyhovorím na to, že mi je zlé, ale potom som si uvedomila, že by som im pokazila všetku zábavu. Všetci by ostali so mnou a preto som sa rozhodla, že ku dnešným vodopádom pôjdem a možno prídem na iné myšlienky.

Po návrate do izby som si skontrolovala mobil. Prvýkrát od včera a zistila som, že tam mám pár správ od banánového kráľa, ktorý sa na mňa včera absolútne vykašľal.

BananaKing226: Sam, mňa to fakt mrzí

BananaKing226: Prisahám, toto som vôbec nemal v úmysle

BananaKing226: a predpokladám, že mi to už nikdy neodpustíš, ale aj tak ti to chcem vysvetliť a nejako to odčiniť.

BananaKing226: Asi mi nebudeš veriť, ale včera sme uviazli na otvorenom oceáne, otec si požičal menší motorový čln. Chcel sa len povoziť, alebo privodiť mame nejakú morskú chorobu. Každopádne keď sme raz vypli motor, už sme ho nenaštartovali a keďže ani jeden z nás nie je expert na vysielačky a ako to vlastne funguje, až o 7 nás našla pobrežná hliadka. Naozaj ma to mrzí, viem, že tento dôvod je na hovno, ale prisahám, že sa to stalo. Mrzí ma to veľmi.

BananaKing226: Ak sa so mnou nebudeš kvôli tomu rozprávať do konca života budem to chápať, ale pravdepodobne bude zvyšok môjho života utrpením

BananaKing226: Prepáč naozaj.

Sam¿?: Nechcem sa o tom rozprávať, popravde sa nechcem rozprávať o ničom. Chcela som ťa vidieť, ale keďže to nevyšlo, asi to malo byť práve takto, že sa nestretneme. Možno to takto bude lepšie.

BananaKing226: Je niečo, ako by som mohol odčiniť to, čo som ti včera urobil?

Sam¿?: Myslím si, že nie. Nechaj ma chvíľu tak, ja vychladnem a možno sa budem chcieť baviť, možno nie, to sa uvidí až neskôr, ale potrebujem čas.

BananaKing226: Rozumiem, naozaj sa ti ospravedlňujem.

Sam¿?: ok

„Samantha?" vo dverách sa objavila mamkina hlava, prekvapená som zdvihla hlavu od mobilu. Smútok som sa snažila zamaskovať, len čo som si uvedomila, v akej situácii sa práve nachádzam a ako asi vyzerám.

„Čo sa deje?" opýtala som sa a dúfala som, že si to nevšimne.

„Čo sa to deje s tebou zlato?" takže si to všimla.

„Nič, len sa mi nevyšlo včera jedno stretnutie a som z toho celkom smutná," priznala som po chvíli.

„Počula som, že si sa mala stretnúť s nejakým chalanom. Ocko sa o teba bál. Nie je zvyknutý vidieť svoje malé dievčatko v spoločnosti chalanov."

„Celý ocko," usmiala som sa sama pre seba.

„Vieš, že ak sa o tom chalanovi budeš chcieť porozprávať viac, môžeš prísť za mnou. Ja rada počúvam takéto pletky," žmurkla na mňa.

„Áno, ďakujem. Keď si tu prišla chcela si mi niečo povedať?" pozrela som sa na ňu.

„Ah jasné, ja len toto ti prišlo z recepcie," dvere otvorila dokorán a pristúpila ku mne. V rukách držala balík lentiliek a ja som na chvíľu nechápala, až som pochopila.

„Myslím, že ten chalan včera fakt nemohol prísť, inak by sa neunúval posielať ti lentilky," žmurkla na mňa a podala mi ich.

Bol okolo nich obkrútený odkaz: Naozaj ma to mrzí L

„Možno máš pravdu, ale aj tak by som radšej ostala do konca dovolenky mimo telefónu a užívala si to, čo je tu a nie to čo ma čaká doma," odvetila som. Je pravda, že Pedro bol tu, ale rozhodla som sa, že stretnutia už len doma.

„Toto je celkom pekná myšlienka, možno budeš menej závislá," uškrnula sa na mňa. Ja som sa najprv zatvárila šokovane, no celý čas mi mykalo kútikmi úst.

„Toto som akože nepočula," odvetila som, keď vychádzala z izby a hneď som opäť chytila mobil do rúk. Aké ironické.

Sam¿?: Dostala som tvoju zásielku, ďakujem ti za ňu. Myslím, že ti odpustím a dám ti ďalšiu šancu, ale nie na Hawaii. Chcem stráviť celú dovolenku s rodinou a užívať si tento raj, kým sa dá. Môžeme sa na niečom dohodnúť doma, ak máš ešte stále odvahu.

BananaKing226: Zbožňujem ťa, ďakujem, ďakujem, ďakujem.

****

Wazuuup,

čo si myslíte o dôvode, kvôli ktorému sa nemohol BananaKing stretnúť so Sam? Vymýšľa si, alebo hovorí pravdu? Myslíte si, že sa Sam rozhodla správne, že sa s ním stretne až doma? Veľmi pekne vám ďakujem za vašu odozvu formou hlasov a komentárov. Aj vďaka vám ma to baví písať ďalej. Dnes je tu ďalší človek z kolekcie fotiek. A týmto končím sekciu chalanov a od ďalšej časti budem konečne zverejňovať dievčenské postavy. Nick krásne uzatvára túto kategóriu, čo si myslíte? Je pekný? 

 Nick krásne uzatvára túto kategóriu, čo si myslíte? Je pekný? 

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Zatiaľ BYE!

Summer Texting SK (Texting story)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon