„Sam chceš pivo?" opýtal sa ma Cole. Pozrela som sa na neho a zavrtela som hlavou. Sedeli sme na pláži pri ohni a bavili sa. Akurát začalo zachádzať slnko, no pocitovo bolo stále teplo. Všetci mali veselú náladu, rozprávali sa o zápase a smiali sa. Ja som sedela vedľa Bena. Claire bola hneď vedľa mňa, ale rozprávala sa s Nickom. Gab si zase vzali do parády Cole s Nateom.
„Prečo?" opýtal sa. Bolo zjavné, že sa nechcel nechať odbiť.
„Pretože nepijem," odvetila som jednoducho, na čo zdvihol obočie. Neveril mi. Ani sama som tomu neverila. No pravda je taká, že pivo som ešte nikdy neochutnala.
„Po tej párty tomu ani sama neveríš," usmial sa.
„Nechaj ju tak, aspoň nám viac ostane," pridala sa do toho Gab, pričom sa na mňa potmehúdsky usmiala. V ruke držala pivo medzi prvými. Mala som pocit, že sa chce zase doriadiť, ako na párty.
„Aspoň jedno na oslavu?" skúsil to ešte poslednýkrát.
„Tak teda dobre," súhlasne som prikývla a natiahla som ruku za plechovkou piva.
„Ben?" pozrel Cole na Bena.
„Že sa ešte pýtaš," Ben sa tváril otrávene, dokonca pretočil očami, ale celý čas sa pri tom usmieval. Cole nám obom podal plechovky, jednu som podala Benovi. Chcela som otvoriť tu druhú, ale nejako sa mi nedarilo.
„Ukáž mi ju," povedal napokon Ben, keď videl, že sa s ňou trápim príliš dlho.
„Tu máš, toto je tvoje, ešte som z nej nepil," podával mi svoju plechovku.
„No len aby," podpichla som ho. Šokovane, takmer až dotknuto sa na mňa pozrel.
„Vážne si o mne myslíš, že som taký?" vyzeral, že nie je ďaleko od toho, aby šokovane zalapal po dychu.
„Vieš, že si robím len srandu," sladko som sa usmiala.
„Ale v tomto by som neveril ani sám sebe, takže ťa chápem," priznal nakoniec. Začal sa smiať, len čo videl ako na neho mierne šokovane hľadím.
„Ja aj tak neviem, či to vôbec dopijem," ozvala som sa chvíľu na to.
„Prečo?"
„Lebo som pivo ešte nikdy v živote nemala," priznala som.
„Rovno ti poviem, že to nie je žiadna malinovka. Ale toto pivo je fakt dobré. Nie je až také horké, ako vedia byť iné piva. Je neskutočne jemné, ale zároveň silné. Okrem toho je to vychladené, čo len pridáva na dobrej chuti. Teplé pivo sú pre mňa šťanky," tváril sa pri tom, akoby opisoval vzdialenú galaxiu a mne neostávalo nič iné, len ho fascinovane počúvať. Fakt sa všetci muži dokážu takto opustiť pri opise piva?
„Nikdy v živote by som nepovedala, že budeš taký skúsený pivný degustátor," zasmiala som sa.
„Nie som alkoholik, prisahám. Len môj oco má strašne rád pivo," povedal a schuti sa napil. Celkom som uverila tomu, ako dokonalo opisoval pivo a tiež ako spokojne si ho vychutnal. Priložila som si plechovku k ústam a poriadne si logla. Okamžite som to oľutovala. Horkastá chuť šla len veľmi ťažko dole hrdlom. V duchu som si dookola opakovala: len to nevypľuj pred všetkými a tvár sa, že ti to chutí. Opak bol však pravdou. Uvedomila som si, že ja budem skôr na miešané drinky a malinovky. Ben na mne nič nespozoroval, asi som fakt dobrá herečka.
„Aspoň viem, čo mám priniesť, keď k vám prídem na návštevu," podotkla som po chvíli, čo mi pivo stieklo dole hrdlom.
„Ou, úplne som zabudol. Moja mamka ťa chce spoznať," povedal to tak ležérne, akoby o nič nešlo.
ESTÁS LEYENDO
Summer Texting SK (Texting story)
RomanceBananaKing226: Ahoj, odkedy som videl tvoj profil, steny u mňa doma sú kompletne vlhké. Sam¿?: Mal by si použiť ryžu, počula som, že to celkom dobre absorbuje vodu...