BananaKing226 vás začal sledovať
BananaKing226 vám chce poslať správu
BananaKing226: Ahoj, odkedy som videl tvoj profil, steny u mňa doma sú kompletne vlhké.
Sam¿?: Mal by si použiť ryžu, počula som, že to celkom dobre absorbuje vodu...
BananaKing226: Okrem toho, že si taká nádherná a inteligentná, aké sú tvoje ďalšie vlastnosti?
Sam¿?: Pomýlil si si ig s tinderom?
BananaKing226: Prepáč, len sa snažím byť ohromne vtipný.
Sam¿?: Ak je práve toto o čo sa snažíš tak ti to nejde a ja musím ísť, takže ahoj.
BananaKing226: Počkaj. Môžeme byť kamaráti? Pekne prosím
****
„Ahoj Sam," Gabrielle a Claire mi kývali už z desať metrovej vzdialenosti, len čo ma videli prejsť cez dvere školy. Stáli pri svojich skrinkách a v rukách som im videla matematiku, ktorú máme hneď prvú hodinu. Okamžite som sa na nich usmiala a odkývala im späť.
„Ahojte dievčatá," odzdravila som sa, len čo som sa priblížila a postavila som sa vedľa nich ku svojej vlastnej skrinke. Zadala som svoj kód, skrinka sa so zvláštnym zašramotením otvorila. Stále som sa usmievala. Kútikom oka som videla ako si Gab s Claire kvôli tomu vymenili zvedavé pohľady.
„Mám hádať?" opýtala sa Gab a ja som sa ani nemusela pýtať, čo tým myslí.
„Chceš hádať? Chcela som vám to povedať sama, ale ak máš chuť hrať sa chvíľu na detektíva nech sa páči," pozrela som sa na nich s úškrnom.
„Tak von s tým. Nebudem sa s tebou hrať na mačku a myš," naoko sa zamračila. Ja som si najprv vytiahla učebnicu matiky. Zabuchla som svoju skrinku a otočila som sa k ním, pričom som sa jemne oprela o vlastnú skrinku.
„Ráno ma začal sledovať úplne random týpek na instagrame. Jeho meno je BananaKing226, ak by ste si ho náhodou chceli vyhľadať. Ja som sa už pozerala na jeho profil a hoci má presne 4 fotky, jeho profil je súkromný," ostala som ticho, pretože som si všimla že dievčatá ostali zrazu akési zmätené.
„To je to, čo ťa tak potešilo? Prepáč, ale odkedy spolu hentí dvaja začali chodiť, chodila si každý deň do školy odutá a radosť ti nevedeli urobiť ani tvoje dve najlepšie, najmilovanejšie kamošky. A tu ti zrazu urobí takú radosť úplne random týpek, ktorý pravdepodobne myslel pod banánom svoju obrovskú pýchu?" opýtala sa neveriacky Gab.
„Nebuď hneď zlá Gabrielle, my sme ju celý ten čas držali nad vodou," zamračila sa na ňu Claire, potom sa pozrela na mňa a pokračovala: „podľa mňa má ten chalan rád banány."
„Neriešila by som ho, ale ten random týpek mi dokonca aj napísal. Navyše sa prikloním ku Gab s tým, že pravdepodobne myslel banán ako niečo sexuálne. Hneď v prvej správe na mňa skúšal trápne baliace hlášky."
„Čo to bolo?" opýtala sa Gab so záujmom.
„Teraz citujem – odkedy som videl tvoj profil steny u mňa doma sú kompletne vlhké – alebo také čosi," dievčatá si opäť vymenili pohľady, ale tentokrát sa začali naraz hurónsky rehotať.
„A čo ty na to?" opýtala sa Claire, len čo chytila dych.
„Eh no to je už druhá vec ja som vlastne nevedela č-..." stuhla som. Obzrela som sa z jednej strany na druhú. Zdalo sa mi, že som začula Dylanov smiech a nemýlila som sa, práve vchádzal do školy aj so skupinkou ďalších jeho kamošov.
ESTÁS LEYENDO
Summer Texting SK (Texting story)
RomanceBananaKing226: Ahoj, odkedy som videl tvoj profil, steny u mňa doma sú kompletne vlhké. Sam¿?: Mal by si použiť ryžu, počula som, že to celkom dobre absorbuje vodu...