41. Kapitola

612 57 37
                                    

Ben

Len čo som dobehol ku vchodovým dverám, naliehavo som zazvonil na zvonček. U Sam doma mi nikto neotváral. Pozeral som sa cez okná na verande, či neuvidím nejaký pohyb vo vnútri. Všetko však nasvedčovalo tomu, že nikto nie je doma. Spanikáril som ešte viac. Čo teraz? Kam ďalej? Len čo som si dnes ráno všimol, že Sam si ma zablokovala, nasadol som do auta a trielil za ňou. Začala sa ma zmocňovať beznádej.

Čo ak sa niečo stalo? Čo také by sa ale mohlo stať, že si ma zablokovala? Veď som jej nič neurobil. Nechcel som si domýšľať, čo všetko sa mohlo pokaziť, ale moja myseľ nechcela stíchnuť. Chcelo sa mi plakať, pretože som nevedel, kam mám ísť, kde ju mám hľadať, koho sa opýtať na to, kde je, alebo čo sa stalo. Vedel som však, že sa niečo muselo zásadne pokaziť.

Zrazu mi napadlo, že viem, kde býva Claire. Bez váhania som sa otočil späť k autu a utekal som ku nej. Možno bude vedieť niečo viac.

Na jej zvonček som zazvonil najmenej trikrát predtým, než sa dvere konečne otvorili. V nich stála samotná Claire. Usmievala sa, no len čo si uvedomila, že vo dverách stojím ja, jej úsmev výrazne klesol.

„Ahoj Claire, prosím, vieš mi povedať, čo je so Sam?" naliehavo som sa jej opýtal.

„Ty to fakt potrebuješ ešte aj počuť? Nedopína ti ani trošku, čo si jej urobil?" namiesto pozdravu mi hneď začala niečo vyčítať. Na chvíľu som sa zastavil a zamyslel sa nad tým, čím som jej asi tak mohol ublížiť. Moje svedomie však bolo čisté. Nechápal som o čom Claire točí.

„Prepáč, ale nerozumiem ti ani trošku. Čo som jej urobil? Kde je? Prečo si ma zablokovala?" vyvalil som na ňu množstvo otázok.

„Ty si fakt neuvedomuješ, že keď sa s niekým stavíš o živú bytosť, tak jej to môže aj ublížiť? Fakt si až taký somár?!" zamračila sa. Vyzerala, že nie je ďaleko od toho, aby mi jednu vrazila.

„O akej stávke to hovoríš? Mám taký pocit, že vieš o niečom, o čom ja ani len netuším," zmätene som sa na ňu pozrel.

„Počkaj, čo si povedal?" zrazu ostala zarazene stáť.

„Počula si ma, o akej stávke to hovoríš???"

„Ty o žiadnej stávke nevieš?"

„Ak by som vedel o nejakej stávke, asi by som tu teraz nestál, ako taký idiot," už som začínal byť vytočený.

„Dylan bol za Sam. Povedal jej, že si sa s ním stavil o to, kto ju skôr dostane. Výherca stávky mal dostať výhru sto dolárov. Dokonca o tom vraj vedelo aj celé hokejové družstvo a oni tiež uzatvárali stávky, na toho, o kom si mysleli, že by to mohol vyhrať," len čo som to celé počul, myslel som, že mi vybuchne mozog.

„Toto povedal Dylan?" opýtal som sa šokovane a čím viac sekúnd ubehlo, tým viac hnevu sa vo mne zbieralo.

„Hej, vraj jej v noci hádzal kamienky do okna. Ty o tej stávke vôbec nič nevieš?"

„Ja toho chuja zabijem! Nič o tom neviem. Jedine, žeby sa Dylan stavil s nejakým iným Benom. Ten magor si to celé vymyslel," zatínal som ruky v päste. Ešte som v živote nebol viac vytočený ako teraz.

„Vážne si to vymyslel? Ten človek nemohol klesnúť nižšie," šokovane konštatovala Claire.

„Prosím Claire, povedz mi, čo s ňou je, kde ju mám hľadať?" opýtal som sa jej celý vystresovaný. Teraz sa už ani nečudujem, prečo o mne nechcela nič počuť a úplne si ma zablokovala. Ak si myslí, že to je naozaj pravda, aj ja by som bol z toho celého mimo a nechcel toho druhého už nikdy v živote vidieť.

„To je trošku problém, dnes mala ísť do New Yorku," na jej tvári som videl ako veľmi ma ľutuje.

„Kam odišla?" oči sa mi priam rozšírili, keď som si uvedomil, že v podstate odišla na druhý koniec štátov. Ako sa s ňou mám teraz porozprávať?

„Mala letieť dnes nejako o jedenástej," pozrel som sa na telefón. Práve ukazovalo 10:38.

„Doprdele, to už nestíham," začínal som sa topiť v beznádeji. Chcel som sa rozplakať.

„Napíšem jej, aby nesadala do lietadla, ale obávam sa, že už má vypnutý mobil kvôli letu," odblokovala mobil a hneď jej išla písať.

„Ďakujem a prosím nevieš mi povedať, kde v New Yorku bude?" bol by som schopný za ňou letieť, len aby som jej to mohol vysvetliť a odpustila mi.

„Spomínala, že ide ku tete Stephenie, ale neviem, kde býva jej teta. Na to by si sa mal opýtať skôr jej rodičov."

„Opýtal by som sa, ale momentálne nie sú doma. U nich som sa zastavil, len čo som si všimol, že si ma Sam zablokovala," bol by som schopný hľadať jej rodičov po celom meste, len aby som od nich dostal potrebné informácie.

„Jej ocko ju išiel odviezť, možno sa o chvíľu vráti," podotkla Claire.

„Ďakujem Claire, idem späť k ním. Zbožňujem ťa za to," kričal som jej po ceste k svojmu autu.

„Veľa šťastia Ben," to bolo posledné, čo som od nej počul predtým, než som nastúpil do auta a odišiel preč.

Po príchode som opäť viackrát zvonil, no stále nikto neotváral, preto som si sadol na schody na verande a čakal tam nejakých dvadsať minút, keď sa naozaj objavilo nejaké auto na ich príjazdovej ceste. Na moje prekvapenie však vystúpila jej mamka. Postavil som sa a hneď som prišiel k nej.

„Dobrý deň pani Coldwellová, prosím vás nevedeli by ste mi povedať, na akej adrese mám hľadať Sam v New Yorku? Došlo k strašnému nedorozumeniu," na chvíľu to vyzeralo tak, že jej mamka bude neprístupná a pošle ma do hája, na čom by celý môj plán stroskotal. No potom sa jej tvár vyjasnila.

„Ahoj Ben, dúfala som v to. Poď dnu, urobím ti čaj a napíšem ti adresu," z toho ako reagovala som mal pocit, že už dávno o všetkom vedela. Bol som aj celkom rád, že som sa to nemusel pýtať pána C., pretože ten by ma určite poslal kade ľahšie.

„Nehnevajte sa na mňa, ale nemôžem zostať na čaj. Potrebujem vybaviť ešte veľa vecí na to, aby som mohol ísť čo najskôr za ňou."

„Rozumiem, tak mi o tom nedorozumení povieš, keď sa vrátite obaja domov," usmiala sa. Odomkla dvere a pozvala ma dnu.

Čakal som na chodbe, kým mi napísala adresu.

„Ďakujem veľmi pekne pani C., dúfam, že to celé dokážem dať do poriadku."

„Verím tomu, že ak jej to celé vysvetlíš, pochopí to. Držím ti palce Ben," milo sa na mňa usmiala. Hneď na to sme sa rozlúčili a už zase som utekal. Tentokrát som nejako potreboval naškrabať peniaze na letenky a aj na nejaké ubytovanie.

****

Wazuuup,

podarí sa podľa vás Benovi naškrabať na menší výlet do New Yorku? Ako podľa vás dopadne celý príbeh? Dúfam, že sa vám dnešná kapitola páčila. Ja vám veľmi pekne ďakujem za aktivitu a milé komentáre. Vôbec som nečakala, že môj príbeh bude mať až takýto úspech. 

Zatiaľ BYE!

Summer Texting SK (Texting story)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang