Přijeli jsme s rodiči na tu údajně "super" Prudkou. Moc jsme se těšila. Ne. Netěšila jsem se hlavně kvůli tomu že tam bude i můj přítel Daniel. Supr. Rodiče vylezli z auta a mamka mi dala na jevo ať vylezu poklepáním na sklo. Začali se tam bavit s vedoucím Jirkou. A já? Po mě se stále koukal nějaký kluk kterýmu bylo asi o dva roky míň...takže třináct.
Moc se mu nedivím vzala jsem si provokativně krátký top a strašně kraťoulinké kraťase.
Zatím to byla nuda. Jak se rodiče rozhodli debatu s vedoucím zakončit tak se obrátili ne mě. Táta zpustil ,,Hele je to tvůj život tvoje rozhodnutí...tak se klidně s někým vyspi." Mamka odsekla ,,Ale no tak! Řekl to blbě ale ano je to tak dáváme ti volnost nalož
si se sebou jak chceš." ,,Dobře. Díky." byla jsem donucena něco říct. ,,Tak ahoj a měj se krásně. Za týden pro tebe přijedeme." ,,Pá mami a tati!" volala jsem na jedoucí auto.Odtáhla jsem si kufry do chatky.
Nikdo tam ještě nebyl. A tak jsem se zabydlela do nejlepší postele pod oknem. Ať mám přehled.
Koukám z toho okna když v tom zahlédnu Daniela. Sakra! Doufám že mě neviděl. Vedoucí dovolili aby kluci byli na pokoji s holkama. Super!!! Bože! Ať nejde sem...ať nejde sem...ať nejde sem!
Pozdě už mě asi viděl a míří přímo sem. Ten kluk co mi ubližoval doma...na ulici...u něj...ve škole. Pomoc. Klepe na dveře...radši se neozývám aby nevěděl že tu jsem. Ale on otevřel dveře. ,,Ahoj lásko." řekl jemným hlasem jako by mě neměl jen na uklízení a na divadýlka. Ne ještě se nepokusil semnou spát a to mu ani nedovolím! ,,Dáš mi pusu? Lebo čo bude?!" řekl hlasem šéfa. ,,Nedám!" a to byla chyba. Přišel ke mě a dal mi takovou facku že si to nedokážete ani představit. Chytl mě za paži a zvedl mě z postele. Začal mě líbat. ,,N-n-n-Ne!!!" zařvala jsem mezi jeho polibky.Tak doufám že se vám alespoň tohle jakož to druhý příběh bude libit. Tohle se mi lépe píše. Napište mi nějaký komentík a když tak votes. Zatím čus!