Míši pohled:
Stále jsme stáli na kraji vozovky a upřeně si hleděli do očí. Je sexy když je naštvaný. Skouska jsem si spodní ret abych alespoň tím zahnala tu chuť ho políbit.
Co to se mnou je?!,,Nekousej se do rtu." okamžitě jak to dořekl se naklonil ke mě a do pusy nasál můj spodní ret a skousl ho. Jemně se dotáhl a do polibku mi pošeptal něco co jsem nečekala.
,,Strašně mě to vzrušuje." nechal to vyznít do prázdna a položil si ruku na moje stehno. Nebránila jsem se. Spolupracovala jsem s jeho rty a on svoji ruku posunoval víš až k lemu mých skiny jeanů. Kde se zastavil a odtáhl se aby jsme se mohli nadechnout. Po pěti vteřinové pauze mě začal líbat na krku. Odevzdala jsem se mu. Mohl si se mnou dělat co chtěl a mě se ta představa líbila. Když mi nahrnoval tričko nahoru tak jsem ho zastavila. Chytila jsem ho za zápěstí.
,,Prosím, odvez mě domů Niku." odtáhl se od mého krku a nechápavě se na mě podíval. Vydělá jsem v jeho očích smutek jako by mě miloval ale věděl že ho nechci. V jeho očích se objevily slzy. Tekly mu po tvářích.
,,Promiň mi že jsem odjel." opřel se o sedadlo řidiče a slzy mu kapaly do klína. I když jsem věděla že je to špatně chytla jsem jeho tvář a palcem setřela slzy.
,,Odkud?" nechápavě a lítostivě jsem se na něj dívala.
,,Ty si na mě už nepamatuješ co?" nový příval slz byl poznat na jeho skleněných očích.
(A konečně) Nikův pohled:
Když jsem jí našel u toho lesa myslel jsem že se neudržím je krásná jako kdysy na základce. Je i hezčí. To co jsem v sobě pohřbíval tak dlouho se zase dostalo na povrch. Stále ji miluju.
Chtěl jsem s ní být ale nešlo to.
Nechtěla se mnou jít tak jsem ji trochu zastrašil.
***
Po chvilce jízdy mi sundala ruku z jejího stehna celkem mě to mrzelo ale nedal jsem znát že mě to mrzí spíš že mě to štve. Je tak krásná. Asi si na mě ale už nepamatuje.
***
Málem došlo na to že jsme spolu spaly. Najednou jsem to prostě musel říct.,,Promiň že jsem odjel." udělala to co jsem nečekal chytla mě za tvář a utřela mi slzy. Pamatuje si mě?
,,Odkud?" Ne. Veškerá šance začít znovu je pryč. Miluju jenom ji nikoho jiného.
Míšin pohled:
,,To ti vysvětlím až u mě ano?"
obdařil mě jemným úsměvem a hřbetem ruky mě pohladil po tváři.,,Dobře." řekla jsem bezhlavě. Co?! Dobře?! Máš jít domů za Šimonem ne tady být s nějakým neznámím chlapem!
Tak tady to je další kapitola. Teď jedu na tábor (Prudkou 😃) takže teď dlouho nevyjde kapitola. Mám s Nickem ještě velké plány doufám že už to někomu došlo😂😉.
Zatííím ČUS!!!