(Prosím akceptujte, že je to môj prvý príbeh a strašne sa zaň hanbím. Prvá časť je fakt zlá, ale nechcem ju vymazávať, tak dúfam, že to prežijete.)
Zobudila som sa a pozrela na hodinky. Bolo 10:21.
Keďže vedľa mňa na posteli bolo prázdno domyslela som si, že Niall už odišiel do štúdia nahrávať novú pieseň chalanov.
Už sa neviem dočkať kedy príde.
V posteli už sa mi nechcelo byť tak som sa postavila, zobrala veci na prezlečenie a išla do sprchy.Keď som sa dosprchovala a podobne začala som sa extrémne nudiť. Takto je to už dva týždne, lebo chalani sú od rána zavretý v štúdiu. Dnes mám aspoň to šťastie, že končia už okolo obeda.
Vošla som do kuchyne a zobrala som kuchársku knihu čo som dostala na Vianoce od mami (vraj mám viac variť) a našla recept na špagety so smotanovo syrovou omáčkou.
Mňam! Do Niallovej porcie pridám aj mäso no do svojej nie lebo som vegetariánka.
Pustila som si rádio a hrali Little Mix- Black Magic ja tú pieseň zbožňujem.
Hneď som si zmyslela na Perrie. Síce sa so Zaynom rozišli, ale ja sa s ňou aj tak bavím.
"Bože!" Zakričala som na celý byt.Zabudla som na čas Niall sa má vrátiť o 12:30 a je 12:18 do riti ja som to chcela aj pekne naservírovať a asi to nestihnem keďže som ešte stále len v župane. Čo už. Pri najhoršom sa bude musieť počkať.
Rýchlo som dovarila obed, a utekala sa prezliecť.
Keď som sa akurát doobliekala počula som štrngotať kľúče vo dverách.
Išiel potichu asi si myslel že ešte spím no mne sa to o takomto čase ešte snáď nikdy nestalo. Keď si ma všimol zakričal.
"Ahooj láska!" Až som podskočila.Hneď sa pohol ku mne aby mi vtisol bozk. Ach ja ho mám tak rada. Sú to už dva roky od kedy sme sa stretli a začali spolu chodiť.
"Mňám, Becca ty si varila." Bože on je tak pažravý. A keby ma počul to by ešte bolo.
"Áno varila som špagety." Usmiala som sa na neho a videla som tie zlaté iskričky v jeho očiach a tak som mu išla nabrať.Dala som mu kopcový tanier, lebo veď poznáte Nialla a sebe len asi štvrtinu z toho čo mal Niall.
"Bože, ako môžeš z tohto žiť. Veď to je ako pre vrabca." Iba som čakala kedy sa zase ozve. Nenávidí, keď jem málo, ale problém je, že oproti jemu je málo každý."Úplne normálne Niall. Ja zase nepochopím ako môžeš byť taký pažravý." Keď som to slovo vyslovila prestal jesť a s nehybným výrazom na mňa pozrel.
"Toto si si posrala Rebecca." Nenávidím keď ma volajú celým menom. A on to vie.Keď si všimol môj nahnevaný výraz dostal záchvat smiechu už som chcela niečo povedať, ale zazvonil zvonček. Kto to môže byť?
************************************************************************************************
Ahojte :3
Je to môj prvý príbeh a dúfam že sa Vám bude páčiť.......Ak to bude vôbec niekto čítať:DDD
A ak budem mať to šťastie že si to čo i len jeden človek prečíta tak my prosím napíšte do komentárov čo sa Vám páči a čo by ste mi vytkli.
Ďakujém:***
A čo si myslíte kto zazvonil?
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...