Ďeň Oscarov a Vanity Fair
Všade okolo mňa behajú vizážistky a o chvíľku by mala od Nori prísť aj Ashley s mojimi šatami.
Ako doprovod na Oscarov, som si vybrala Taylor, ktorá mi celé dva týždne od môjho zrútenia pomáhala.
Už je na ceste ku mne a tu nás vyzdvihne limuzína. Za posledné dva týždne sa toho dosť zmenilo. Napríklad som si kúpila v LA dom a tiež som bola v Atlante na mojom prvom natáčaní The Vampire Diaries.Počula som ako Ashley už prišla domov.
"Becca, prišla Taylor!"
Počula som ju kričať z dola. Makeup a vlasy som už mala hotové. Chýbali už iba šaty.Zbehla som dolu a objala Taylor. "Si nádherná." Pochválila som ju.
"Aj ty. A ešte krajšia budeš, keď si oblečieš šaty."
Ashley rozopla vak so šatami a spolu s Taylor mi pomohla si ich obliecť.
"Milujem tie šaty." Obzerala si ma Taylor.
Počuli sme zatrúbiť limuzínu.
Obula som si lodičky a išli sme nastúpiť.
Šofér nám otvoril dvere."Taylor, ja sa strašne bojím."
"Neboj. Veď spievaš úžasne."
Snažila sa ma upokojiť a ja som jej od nervou stískala ruku."To vystúpenie je mi jedno, ale bude tam Niall a čo je horšie aj s tou kurvou čo jej ani na meno neviem prísť."
Zastali sme a šofér otvoril dvere limuzíny.
V momente ma oslepili blesky fotoaparátov.Prvá vystúpila Taylor a ja hneď po nej.
Budem sa držať Kendallinej rady. Hlavne úsmev.Vstúpili sme po červenom koberci dnu a pomaly prechádzali k ďaľšiemu červenému kobercu kde sme sa postupne všetci promenádovali a nechávali fotiť. Na pár sekúnd sme zastali a zapózovali.
Keď sa všetci išli usadiť, prišiel za mnou sbskár a odviedol ma do zákulisia, kde som sa mala pripraviť. Prepudrvali mi nos, upravili rúž a odviedli ma na pódium, kde ma nikto nevidel, lebo sa svietilo len v hladisku.
Prvé tóny pesničky mi napovedali aby som začala spievať. Postupne ma začali osvetlovať a ja som sa strašne bála, že to odspievam falošne alebo spadnem. No proste som si predstavovala tie najhoršie možné závery ever.
Po prvej minúte spievania som sa konečne uvolnila a dala do toho úplne všetko.Keď som dospivala, vypadla mi malá slzička, ktorú som ale dokázala zamaskovať. Všetci v miestnosti stáli a tlieskali.
Zišla som po schodoch dole z pódia a Taylor sa mi hodila okolo krku.
"Ani si nevieš predstaviť aká si bola úžasná. Veď ja som plakala."
Zasmiali sme sa na tom a sadli si na naše miesta.
Postupne sa odovzdali všetky ceny a išlo sa na party.Ešte sme sa prezliekli a vyzážistka mi dorobila čierne linky aby sa makeip hodil k šatám čo som si prezliekla. Obula som si topánky na 12 cm opätku a konečne sa išlo ma party.
"Taylor, čo ak sa rozplačem ak ich uvidím spolu? Veď to je môj Niall." Pošepkala som jek do ucha po ceste na VF.
"Ničoho sa neboj. Celú dobu budem pri tebe. Veď tam bude aj Harry a tiež z toho nič nerobím. A je mi jasné, že za nami príde, tak sa nečuduj ak budem musieť zrovna vtedy niekam odýsť."
Pošepkala zase ona mne.Zase to bol ten istý scenár. Miliarda fotografov, pózovanie a zase fotografi.
V obrovskej miestnosti kde bola party bolo trochu šero, ale všetko bolo zretelne vidno.
"Musím odýsť za Kendall. Nájdeme si ťa." Povedala Taylor a rýchlo niekam odišla.
Jej pravý dôvod odchodu som si všimla až keď som sa pozrela pred seba.
"Harry!" Usmiala som sa a rozbehla sa k nemu. Hodila som sa mu okolo krku a on ma pevne objal.
"Tak si mi chýbala." Roztiahol pery do ešte väčšieho úsmevu."Mimochodom, tie modré vlasy sú top. A tie šaty sú Gucci, že?"
Celú si ma premeral."Ďakujem. A áno je to Gucci."
"Poď si sadnúť." Kývol rukou, ale ja som ostala stáť.
"Neboj sa Niall tam nieje. Išiel s tou jeho kurvou k baru."
Už som sa pohla a Harry ba chytil okolo pásu.Pri stole sedeli aj Louis, El, Liam a Sophie.
Keď ma uvideli baby, hodili sa mi okolo krku.
"Je nám ľúto, že sme Niallovi robili poskokov keď sa nás na teba pýtal. Strašne sa ti ospravedlňujeme, len sa už sprosím nehnevaj."
Vysypali na mňa ich pravdepodobne vopred pripravené ospravedlnenie."Aj vy ste mi chýbali a vôbec sa ma vás nehnevám."
Opätovala som im ešte silnejšie objatie.Po niekoľko minútovom obímaní ma baby pustili a objali ma aj Louis a Liam, ktorý sa tiež ospravedlnili.
Harry ma držal okolo pliec a Louis tiež, ale z druhej strany.
Smiali sme sa na všetkých tých novinkách, čo sme všetci mali."Ani si neviete predstaviť, ako ste mi všetci chýbali." Usmiala som sa na nich, ale nim z tváre úsmev okamžite klesol.
"Aj ja?"
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...