O pár minút po mňa príde šofér. Dnes sú Kids Choice Awards a ja tam mám mať vystúpenie a odovzdať cenu, za najlepšieho speváka a najlepšiu pesničku.
Už mám makeup aj vlasy. Na Zoe mi dáva pozor Taylor.
Včera som minula okolo 5000$ za hračky pre deti.
Pre mňa je to nič a pre nich je to majland.Počula som trúbenie limuzíny. Okolo nej stálo niekoľko paparazzov a vodič mi otvoril dvere.
Nastúpila som a snažila sa upokojiť. Už na 100% viem, že sa ma spýtajú na tú dohodu s Austinom a 1D. Určite ju prímem, ale stále si to neviem predstaviť. To bude moja smrť. Budem musieť byť na ich koncerte, na pódiu, budem mať úvodný song a v štúdiu som kvôli nemu strávila posledné dva týždne. Dva krát som tam bola aj celú noc a do toho som ešte mala aj skúšku choreografie na to vystúpenie.Limuzína zastala a šofér mi otvoril dvere.
Predo mnou bol červený koberec a okolo za zábranami boli paparazzovia. Na blesky som bola zvyknutá a tak som sa len snažila udržať na tvári nacvičený úsmev.
"Slečna Lynx!!!"
"Úsmev!"
Vykrikovali po mne a ja som v duchu prevrátila oči.Vošla som do veľkej budovy a prechádzala sa po červenom koberci a spolu s ostatnými celebritami pózovala fotografom.
Po asi hodinke sme sa mali ísť usadiť.
Miesta sme mali už vopred priradené, čiže som nevedela kto sedí vedľa mňa.Z jednej strany si sadli baby z Fifth Harmony.
Super. Tie poznám a sú v pohode.Z druhej strany bolo stále volné. O chvíľku si tam sadlo dievča s milým úsmevom a jamkami v lícach.
"Ahoj som Bethany. Ty musíš byť Becca Lynx."
Usmiala som sa na ňu a ona mi podala ruku.
Objala som ju.
"Prepáč, ale už som zvyknutá na objatia od tých štyroch tupcov."
Bethany len mávla rukou.
"To nevadí. Ja mám tiež radšej objatia.....myslela si tamtých tupcov?"
Kývla nená padne hlavou niekam za mňa."Čo tu do pekla robia?"
Prevrátila som oči aby to nevideli a snažila sa splynúť s prostredím ako chameleón. Aj tak mi to bude na hovno. Keď pôjdem na pódium, všimnú si ma.V sále zhasli svetlá a na pódium prišla Ellen Degeneres, ktorá to uvádzala.
Keď dohovorila, predávali cenu za najlepší film, potom za najlepší anymák a potom tam Charlie Puth s Meghan Trainor spievali.
"A teraz prosím privýtajte Beccu Lynx, ktorá odovzdá cenu za najlepšieho speváka roku 2016."
Uviedli ma a ja už pripravená som vyšla po schodoch zo zákulisia na pódium."Ahoj LA!"
Zakričala som do mikrofónu a všetci začali kričať."Toto sú dnešní nominovaní."
Ozval sa niekoho hlas v reproduktoru a postupne hovoril mená spevákov."Tak....kto by to mohol byť?....to je ale smola, že ja už to viem a vy nie."
Zasmiala som sa s roztvorenou obálkou v ruke."Tak a výhercom tejto ceny sa stáva...Justin Bieber!"
Zakričala som a publikum začalo tlieskať a skandovať jeho meno.
"Justin vyšiel na pódium a ja som mu preda sýto oranžovú cenu a pogratulovala."A teraz poprosím svoju spolusediacu, najlepšiu americkú youtuberku aby prišla ku mne. Prosím potlesk pre Bethany Motu!"
Predala som jej mikrofón a išla si späť sadnúť na svoje miesto. Bethany a ešte nejaký chalan z tých seriálov na Nickelodeone mali byť podľa online hlasov obliaty zeleným slizom.Všetci napäto čakali, ale nakoniec obliali toho herca. Zahlasovalo za neho 70% a za Beth 30%.
Vrátila sa našťastie čistá a spolu sme pozerali ďalej.
O hodinu...
Vyšla som zase na pódium a mala predať cenu za najlepšiu pieseň.
"Tak a výťazkou tejto kategórie sa stáva pesnička Hello od Adele!"
V hľadisku bol ešte väčší potlesk ako pri Justinovi.
Adele sa bohužiaľ nemohla zúčastniť, tak jej cenu prevzal jej manažér.Zašla som späť do zákulisia a tam som sa prezliekla do čiernych šiat s obrovskou sukňou. Vlasy a makeup mi nechali v pôvodnom stave a niekto z kulisárov ma zaviedol niekam hore schodmi, kde som mala spievať svoju novú pieseň. Mala som strašnú trému.
Začala hrať melódia piesne a predo mnou sa otvorili dvere. Ozval sa krik z publika a ja som začala spievať. (Pesnička je hore. A nebojte sa, ja viem, že je to starý film a aj pieseň, ale je to Fan FIKCIA.)
Pomaly som zchádzala schody a okolo mňa bolo veľa tanečníkov a rekvizít.
Za mnou sa premietali ukážky k tomu novému filmu.Bolo to úžasné.
Keď som dospievala, prišla za mnou Ellen.
"Tak Becca, alebo Alice dopočula som sa o tvojej včerajšej dohode s Austinom a 1D. Všetci by asi radi vedeli, či súhlasíš s ich návrhom."
Hodila na mňa spýtavý pohľad a ja som sa zamyslela."Áno. Beriem."
Povedala som rozhodne a zo zákulisia ku mne pribehlo strašne veľa detí a objali ma.Boli tak cute, ale najviac ma zaujalo malé dievčatko, ktoré som okamžite spoznala. Rose.
Keď ma deti dobjímali, prišla som k nej a zobrala si ju na ruky.
"Ahoj maličká."Pohladila som ju po chrbátiku a ona ma objala ako minule.
V hľadisku sa ozval potlesk a Ellen sa zasmiala.
"Očividne to s deťmi vieš.""Doma na Slovensku mám dve malé krstné dcéry a keď som bola malá, starala som sa o brata."
"To by som od teba nečakala. A pravdepodobne ani ostatní ľudia."
"To preto, lebo ma nepoznáš. Vlastne nikto v hľadisku ma vážne nepozná. Všetci vidia len bohatú celebritu s modrou hlavou, alebo bývalku Nialla Horana."
"Kto ťa potom pozná?"
Stále nebude ticho. Kľud Becca. Všetko bude ok, len odpovedz."Moja rodina, Gemma, Perrie, Taylor a možno ešte pár dobrých kamarátov."
"A kto že sú tí kamaráti?"
"Bože Ellen. Veď ja sa cítim ako na výsluchu."
Moja vyhýbavá odpoveď nezabrala."Len nám odpovedz. A nevykrúcaj sa."
Pohrozila mi prstom a publikum sa zasmialo."Napríklad Taylorin brat Austin. Ten ma osobne síce videl asi len 5 krát, ale prvý krát som slzami zmáčala Taylorino tričko, druhý krát u mňa obaja prespávali a také blbosti. Ďalej ma dobre poznajú Kendall, Kylie a celý klan Kardashianov a Jennerov a Harry, Liam, Louis a pravda že Niall."
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...