Išla som otvoriť a bol to Louis. "Ahoj, kráska" asi má dobrú náladu kedže ma hned na to objal. Ja som neprotestovala zato Niall áno. "Ruky preč Louis" nedalo mi to nezasmiať sa bolo to také zlaté. Niall bol zlatý. "Aj tebe dobrý deň Niall" povedal Louis a zasmial sa. "Ideš dnu? Becca navarila obed. Špagetýýýý" Louis zaváhal, no potom išiel dnu. "Veď nestoj tam. Sadni si" Povedala som mu a išla mu nabrať špagety. Jeho reakcia ma prekvapila. Nečakala som že mu to bude chutiť, ale očividne chutilo. "Mňam. Kde si sa tak dobre naučila variť? posledný krát keď som niečo od teba jedol bolo keď si sa pokúšala uvariť steak , celý ti prihorel a my sme sa s chalanmi tárili že nám chutí." Niall vybuchol do ďaľšieho záchvatu smiechu. "Prestante sa smiať snažila som sa" Po chvílke už som sa neudržala ani ja a tiež som sa začala smiať s tým rozdielom že všetky špagety z mojej pusi som nechtiac vypľula na Louisov sveter. "To si odpykáš Rebeca." Kričal Louis a naháňal ma po byte s rukou plnou špagiet ktoré sa snažil na mňa hodiť. Po asi 15 minutách utekania nás to omrzelo tak sme si sadli späť.
"Prepáčte, ale ja už asi pôjdem už to začína cez ten sveter presakovať a je to dosť nepríjemné." Nedivím sa mu ja by som tiež nebola nadšená keby sa mi niečo také stane. S Niallom sme ho išli ešte odprevadiť a vrátili sme sa do kuchyne aby sme to upratali. "Zlatko, nejdeme si pozrieť dáky horor. Chalani hovorili že boli v kine na Anabelle a vraj je to dobré tak som to stiahol." Už to vidím ako sa zasa budem báť. Ale čo by som pre tie nádherné modré oči neurobila. "OK. Urobím zatiaľ popcorn." Pustila som sa do práce a už som počula že v mikrovlnke už dopukávajú zrniečka popcornu tak som ho vytiahla nasypala do misky a sadla si k Niallovy. Pustil film a pozerali sme. "Bože ako veľmi ja nenávidím tú zasranú bábiku!" Skríkla som počas filmu keď sa tam zase nečakane zjavila už som to nevidržala a pritlačila som sa ešte viacej na Nialla už som videla ako mu hrajú iskričky v očiach keď sa na mňa pozrel s úsmevom a pritlačil si ma ešte viac do jeho náruče. Nevidržala som to a na chvílu zavrela oči.
NIALLOV POHĽAD
" Dobrý film nie?" no odpovede som sa nedočkal. Až keď som sa naklonil aby som videl jej tvár všimol som si, že sa rozprávam sám so sebou, lebo Becca už spala. Bola ako anjelik keď tak pokojne ležala opretá o moje rameno. Srdce mi nedovolilo aby som ju prebudil a tak som jej jednou rukou zašiel popod jej chrbát a druhou pod jej kolená a postavil som sa. Neviem či za to môžu moje dlhé hodiny strávené v posilke, alebo je vážne taká ľahučká ako pierko. Spala tak tvrdo, že si ani neuvedomila že ju niekto nesie. Len sa pomrvila a spala ďalej. Opatrne som ju položil do postele a ja som si tiež ľahol. Zajtra nás čaká namáhavý deň.BECCIN POHĽAD
Ježiš to už je ráno? Ja som asi zaspala pri tom filme. Niall ešte spal tak som išla urobiť raňajky. No nebol by to on keby sa pri mojom prvom kroku von zo spálne nezobudí. "Dobré ráno kráska"
"Dobré" odpovedala som a zívla si. Vošla som do kúpelne aby som sa osprchovala a urobila si rannú hygienu. Ked som sa vracala po oblečenie do spálne potkla som sa o kufor plný mojich vecí, lebo dnes odlietame na Slovensko kde majú chalani koncert. Potom ešte do Paríža a bohvie kam inam.
"Kurva!" skríkla som a pred očami som videla hviezdičky ked som spadla na zem a loktom som sa udrela o roh postele. Niall sa zlakol a vyskočil z postele ako superhrdina a pomáhal mi postaviť sa.
"Môžeš s rým hýbať?"
"Áno, neudrela som sa až tak velmi."
"Nevyzeralo to tak."
"Ale nieje to až také hrozné. To len ten prvý moment."
Konečne som si otvorila skriňu a vybrala veci na prezlečenie. Dala som si čierne rifle na ktoré som dala hrubý bordový sveter a pod ním som mala len čierne tielko.
"Niall pohni si, za 3 hodiny odlietame čiže musíme byť do 1 hodiny na letisku." stavím sa že budeme meškať lebo Niall bude hladný.
"Zlato ja už som dávno oblečený." Počula som ho kričať z kuchyne. Čo sa stalo že je Niall oblečený skôr než ja? Mal čierne roztrhané rifle a biele tričko s krátkym rukávom. Bože on vyzerá úžasne. Zaujímalo by ma čo tam robí. prišla som k nemu a zo zadu som ho objala. On tak krásne vonia. Usmial sa na mňa otočil a dal mi bozk. Jazykom sa chcel dobiť do mojej pusy, čo som mu nedovolila, lebo by sme prišli neskoro na letisko. Niall krájal zeleninu tak som mu s tým pomohla. Spolu sme urobili šalát, najedli sa a rýchlo sme išli na letisko, lebo už bolo za 10 minút jedenásť a lietadlo nám letí o 13:00 problém bol že na letisko sa musí prísť vždy o minimálne 2 hodiny skôr a to sme nestíhali lebo bývame autom približne 20 minút od letiska.
Obliekli sme sa, do búnd a utekali. Niall držal obidva naše kufri, lebo keď som mu chcela pomôcť vždy ma odbil tým že je chlap a unesie to na čom som sa musela zasmiať. Chytila som sa ho za ruku a utekali sme do výťahu. Keď sa dvere na výťahu otvorili, obaja sme si cez presklené vstupné dvere všimli ten humbug. Bolo tam snáď milión fotografov a fanúšikov ktorýsi nás fotili a boli nalepený na skle dvier. My sme nemali ani jedného jediného bodyguarda a tak sme sa cez to museli predrať sami až k parkovisku kde stálo naše auto.
"Becca hlavne sa ma pevne chyť a drž sa čo najviac pri mne."Nasadili sme si okuliare vyšli von.
"Rebecca, usmejte sa"
"Prosím, len jednu fotku."
fotografi a reportéri nám tisli mikrofóny a objektívy foťákov pred tvár a fanúšikovia držali mobily a papiere s perami aby sme sa im podpísali, čo nebolo možné lebo keby sme len na moment zastavili už by sme stadiaľ nevyšli. Niall rýchlo otvoril kufor auta a ja som mu pomohla dať tam naše kufre potom pešiel k mojím dverám otvoril ich a pomohol mi nastúpiť. Ked som nasstúpila zatvoril dvre ja som sa pripútala on obyšiel auto tiež si nastúpil naštartoval a rýchlo nás odviezol na letisko kde boli další fotografi, ale nie až tak vela tak sme ich len obyšli.
Na letisku už stáli všetci chalani aj s Eleanor a Sophiou.
"Kde ste do čerta boli?" zhúkol nervózne Liam. Sophia len nad ním prevrátila oči a išla mne a Niallovi naproti.
" Prosím nevšímajte si ho dnes je strašne nervózny"
My sme sa len na tom s Niallom zasmiali a išli na odbavenie zavazadiel aj s ostatnými.
Potom už sme len čakali čo bude jedna aby sme mohli letuškám odovzdať letenky a nastúpiť do súkromného lietadla 1D Family.
********************************Tak som to stihla dopísať do polnoci:DDD
ALE ospravedlňujem sa Vám za prípadne preklepi, lebo som to písala lavou rukou na mobile čo bolo hrozné.Pravú ruku mám opuchnutú a zle sa mi to písalo tak PREPÁČTE že je ten koniec tejto časti taký useknutý.
A ďakujem všetkým čo si tú minulú prečítali:****
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...