16.

279 14 2
                                    

Počula som ako Niall odchádza do štúdia. Nechcelo sa mi otvárať oči. Podľa jeho zvukov krokov som zistila že stojí nado mnou.
Pocítila som ako sa pod jeho váhou prehla posteľ vedľa mňa.
Vtisol mi bozk na čelo.
"Maj sa láska."

"Pá zlato."
Zamrmlala som a snažila sa ešte zaspať.....márna snaha.
Otvorila som oči a uvidela na Niallovej strane postele spiacu Zoe.
Bola taká zlatučká.
Pohladkala som ju po jemnej srsti a ona sa mi na bruchu schúlila do klbka.

Chvílku som tak ešte ležala, ale keď sa Zoe zobudila, vstala som aj ja. Vošla som do kúpelne a spravila rannú hygienu.

Oblikla som si modré jeany biele oversized tričko a na to koženú bundu. Vonku nieje ani tak veľmi zima. Do malej misky som Zoe nasypala granule a naliala vodu a mlieko.
Tiež som sa najedla a rozhodla som sa, že pôjdem so Zoe na prechádzku.

Po dlhej dobe som naštartovala svojho čierneho RangeRovera. Väčšinou jazdím Niallovim autom aj keď mám vlastné.

Zoe som položila na sedadlo spolujazdca a vyšla som von z nášho pozemku.

V Londýne som musela ísť aj do nákupného centra nájsť nejaké vodítka pre mačky, lebo to som ešte nemala.

Bol tam menší obchod so zvieratami a krmivom.

Milá pani predavačka mi pomohla vybrať správnu veľkosť. Zoe som mala celú dobu na rukách.

Nakoniec som jej vybrala bledoružový postroj do ktotého som jej dala predné labky. Sedel jej vyšla som von a skúsila ako sa jej bude páčiť chodiť na vodítku.
Neprotestovala.
Prešli sme sa popri Temži a na chvíľku sme zašli aj do Hyde Parku.
Pravdaže sa nedalo nevšimnúť si tých "nenápadných" paparazzov, ktorý ma bohužiaľ sprevádzali celú cestu.

V Hyde Parku som si sadla na lavičku a Zoe okolo mňa pobehovala a obtierala sa mi o nohy.
Z relaxovania ma vyrušil až kohosi hlas.

"Dobrý deň, prosím dáte mi podpis?"
Predomnou stálo dievča. Mohla mať asi 16.

"Ahoj, jasné, ale nemám fixu."
Dievča sa pohrabalo v kabelke a podalo mi sharpie.

Podpísala som sa jej na kryt od iPhonu, poďakovala sa a pomaly sa pobrala preč.

Ja som tam ešte chvílku sedela, dokiaľ mi nezaškvŕkalo v bruchu, že to musel počuť celý Londýn.
Už bolo pol druhej a ja som bola dosť hladná.

Postavila som sa, že pôjdem niekam do reštaurácie, ale mala som Zoe a pochybujem že by ma tam s ňou pustili.

Nasadla som do auta, Zoe dala do prepravky a vyrazila do McDrive. Moja jediná záchrana.

"Dobrý deň, čo si dáte?"
Spýtal sa chalan v mojich rokoch pri okienku a žmurkol na mňa.

"Jeden vegetariánsky vrap a päť burgerov."

"Na to, že zješ päť hamburgerov si v dosť dobrej forme."

Oblizol si hornú peru a začal so mnou flirtovať.

"Od kedy si tykáme?"
Odvrkla som a čakala čo mi konečne podá moju ibjednávku.

"Tak teda, budeme si tykať?"
"Sorry, ale s idiotmi si netykám."
Prevrátila som oči a venovala sa zase svojmu mobilu.

"Si sexy keď sa hneváš."

"Dajte mi prosím moju objednávku."
V hlave mi behali tak odporné nadávky a tak rada by som mu ich povedala.

"Ty mi chceš na tom tvojom autičku už ujsť?"

"Chcem svoju objednávku!"
Som hladná, už asi hodinu sa mi chce cikať, chúďa Zoe mi tu na sedadle už tiež nechce vydržať a ten kokot mi nechce dať moje jedlo!

Fame ( Ff Niall Horan)Where stories live. Discover now