Deň svadby
Ježiši kriste! Ja sa dnes vydávam! To nemôže byť pravda. Zobudila som sa asi len pred 5 minútami a mám depku jak hovädo.
Niall ešte včera večer odišiel spať k Harrymu, lebo už ráno k nám príde zopár báb, pripraviť ma.
Postavila som sa a zbehla dole.
"Dobré ráno."
Počula som za chrbtom. Otočila som sa a v obívačke bolo hrozne veľa báb.
"Čo tu robíte?"
Pozerala som na ne vyplašene.
"Dnes sa vydávaš!" Skríkla moja sestra. Celá moja aj Niallova rodina prileteli včera. Sú ubytovaný v nejakom hotele, netuším kde.
"Aké nečakané. Ešte som o tom nevedela."
Zaironizovala som."Poďme ťa pripraviť."
Rozhodla Lou a všetky sme vyšli na poschodie do našej obrovskej kúpelne.Maura a moja mama mi išli ešte do mesta vyzdvihnúť kyticu.
Lou mi robila makeup a vlasy, Perrie mi obdivovala šaty a snažila sa ich prichystať, tak aby som si ich čo najrýchlejšie obliekla a Gemma s mojou sestrou sa snažili moje netere a Lux obliecť do malých bielych šiat.
"Hotovo."
Ozvala sa Lou, spoza môjho chrbta. Už mám makeup aj vlasy. Už len šaty, kvetinu, topánky a pár doplnkov."Vyzeráš nádherne."
Pochválila ma El."Ďakujem."
"Teraz je nádherná, ale až bude mať šaty, bude dokonalá."
Potiahla ma Perrie za ruku a spolu s El a Soph mi pomáhali si ich obliecť.
Keď som ich mala oblečené, El mi ich šnurovala a Perrie medzi tým zbehla dole pre moje lodičky."Bože, ja som strašne nervózna. Bolí ma celé brucho."
Chytala som sa nervózne za hlavu.
"Kľudni sa. Nádych, výdych."
Ukľudňovala ma segra.Otvorili sa dvere a dnu vošla Perrie a za ňou išla mama a Maura.
Perrie predo mňa položila lodičky, ktoré som si hneď aj obula.
Prišla ku mne Lou aj so závojom dlhým asi 4 metre. Bol biely a olemovaný jemnou čipkou.
Nasadila mi ho do vlasov. Mala som ich len zvlnené a na vrchu hlavy som mala tenký venček zo živých bielych kvetov. Celé to bolo aka. víla.
"Je najvyšší čas ísť."
Posúrila nás Gemma.Soph mi držala dlhú vlečku, Perrie zase závoj.
Bolo to ťažké, ale po ťažkých 5 minútach sme to zišli. Bolo by to rýchlejšie, ale ja chytrá som si nedala dole tie štekle.
"Ani sa mi nechce veriť, že už sa vydávaš."
Smrkla mama."Mami prosím, hlavne neplač, lebo budem aj ja."
Pevne som ju objala a zadržiavala slzy tlačiace sa von z mojích očí."Opováž sa čo i len jednu slzičku vypustiť. S tým makeupom som si dala dosť práce, tak by nebolo od veci keby ti vydržal aspoň do začiatku svadby."
Povedala úplne vážne."Neboj, už som ok."
Zasmiala som sa.Pred domom zatrúbil šofér bielej limuzíny, čo bol signál, že už je najvyšší čas ísť.
Baby mi pomohli nasadnúť. Celú cestu som bola ako na ihlách. Svadbu máme na zámku na okraji Londýna. Súčasťou zámku je aj kostol.
Limuzína zastala a šofér nám otvoril dvere.
Pred limuzínou postával už dosť nervózny Harry.
"Kde ste tak dlho?""Ženské veci bratček."
Potľapkala ho po pleci Gemma.Ostatné baby mi pomohli vystúpiť.
Harrymu padla sánka.
"Wow. Asi budem Niallovi závidieť. Si nádherná."
Pozeral na mňa s vypúlenými očami."A teraz už poďme."
Povedal Harry a my sme ho nasledovali smerom ku kostolu.Harry vošiel dnu a postupne aj všetky baby. Ostatní hostia už sedeli dnu.
Stála som pred zatvorenými dverami kostola s otcom a tromi družičkami.
Ozvala sa tá klasická melódia a moje tri družičky vykročili naprieč uličkou.
Spolu s otcom som vošla dnu a všetky oči boli na mne. Bola som neuveriteľne nervózna. Otcovi som žmolila rukáv saka, ale všetko to prešlo. Stačil jediný pohĺad do Niallových očí a vedela som, že robím správne. Ešte ničím som si nebola taká istá.
Otec ma predal Niallovi a vtedy sa to začalo.
Povedali sme si sľuby a tak podobne.
"Nemôžem uveriť, že sme manželia."
Aj po obrade som bola ešte stále ohúrená.
"Milujem ťa."
Pobozkal ma Niall.
"Aj ja teba."Mali sme ísť krájať tortu, čiže sme museli našu romantickú chvíľu prerušiť. Dokonca aj Zoe bola na svadbe. Ráno ju u nás vyzdvihla Taylor s Kendall a Kylie.
Celá svadba bola presne taká, akú som chcela.
"Becca, poď sa prezliecť. Je polnoc a začne sa tancovať."
Prišla za mnou Gemma. Mám ešte jedny šaty. Sú čipkové na štýl 50. rokov. Tiež sú biele, ale dlhé len dk polovičky lítok, aby slm v nich mohla dobre tancovať.Spolu s Gemmou som išla do nejakej izby v zámku. Boli tu moje šaty. Tie čo som mala sme krvopotne s Gemminou pomocou vyzliekli a obliekli tie druhé. Boli o dosť pohodlnšie. (Dolný obrázok.)
Až teraz sa začala poriadna zábava.
Celú noc som s Niallom pretancovala. Lepšiu svadbu som si nemohla predstaviť.
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...