21.

285 13 0
                                    

Venované bellabellova10 a NatkaRiglova za ich Votes. Milujem Vás baby♥

Zobudila som sa na zvuk budíka a snažila sa prebrať. Dnes ráno idem do štúdia.

Prezliekla som sa do [obrázok]

a pobrala sa do obyvačky kde spala Gemma. Bolo mi ľúto ju zobudiť, ale nechcem prísť do štúdia neskoro tak nemám na výber.

"Gemm. Musím ísť do štúdia. Ak nechceš ísť domov v taždi pešo, tak si pohni."
Konečne sa prebrala a obliekla do oblečenia čo si priniesla v Vans taške z domu.

"Najeme sa po ceste. Zastávíme sa v Starbuckse."
Gemma len kývla hlavou na súhlas a obuli sme sa. Dali sme si kabáty a zobrala som aj Zoe, ktorú som zabalila do malej deky, lebo je ešte malá a mohla by "zmrznúť" ako povedal veterinár.

Vyšli sme z výťahu do podzemnej garáže a ja som odomkla svojho bieleho Range Rovera.
Vonku stálo strašne veľa paparazzov a nahrnuli sa mi na auto, že som nemohla výsť na cestu. Bolo ich počuť až do vnútra auta ako na mňa kričia a tie blesky ma neskutočne oslepovali.
Keď konečne odstúpili a to len vďaka tomu, že som držala brzdu a stlačila aj plyn čiže som zostala stáť na mieste, ale oni sa zľakli čoho som využila a vošla na cestu medzi ostatné autá.

"Wau."
Povedala Gemma, ktorá na mňa pozerala ako vyoraná myš.

"To ma naučil Louis."

Keď sme konečne zastavili pred Starbucksom a vošli dnu, do nosa my bila vôňa cookies, ktoré len teraz vytiahli z rúry.

Hneď som si ich pár objednala. Gemma si dala muffin.

"Môžme ísť?"
Povedala som keď sme obe dojedli a zaplatili.

"Ok. Poďme."

Nastúpili sme zase do auta a ja som Gemmu odviezla k Harrymu. Odtiaľ už som išla rovno do štúdia kde bol aj Paul a sj Adele. Hneď som na to prišla, lebo tam boli ich autá a zase kopec paparazzov. Tý kreténi si nedajú pokoj.

Vystúpila som so Zoe na rukách a s pomocou ochrankárov, ktorý stáli pred budovou štúdia som sa prebojovala dnu.

"Ahojte."

"Ahoj."
Odvetili obaja naraz.

"Pohádali ste sa s Niallom? Volal som mu aby ťa priviezol, ale on znel čudne a keď som spomenul tvoje meno, zrušil hovor."
Do očí sa mi zase nahrnulo pár sĺz. To už mi to aj Paul musí pripomínať?

"Rozišla som sa s ním."
Obaja na mňa zostali hladieť s vypúlenými očami a mne po líci stiekli dve slzy.
Hneď ako to Adele videla, rozbehla sa ku mne a objala ma.

"Ak dnes nechceš spievať, môžme to preložiť."

"Nie. To je dobré. Aspoň sa trochu odreagujem."
Zotrela som si slzy a vstúpila do nahrávacej miestnosti za sklom.
Nasadila som si slúchadlá a o chvíľku začali hrať prvé tóny Skyfall a ja som začala spievať.
[Pesničku máte hore.]

Spievala som a dala som do toho všetko. Snažila som sa zaspievať to čo najlepšie a najprecítenejšie. A nebolo to jediné o čo som sa snažila. Tiež som sa pokúšala neplakať pri pomyslení na Nialla. A prekvapivo sa mi to aj podarilo. Doznievali posledné tóny pesničky až zostalo ticho a na to Paulov potlesk. Adele sa len doširoka usmievala. Otvorila som si presklené dvere a vošla za nimi.

"Nádhera!"
Usmiala sa Adele a objala ma.

"Ak to takto dokážeš zaspievať aj na Oscaroch, tak už ani nemusíš chodiť na ďalšie skúšky. Tvoj hlas je dokonalý. Je úžasné s akým citom to dokážeš zaspievať. Niečo také ako si ty sa len tak často nevidí." Pochválil zasa Paul. Tak to som rada.

"Ďakujem, ale myslím si, že to až moc preháňate."

"Spievam dosť dlho na to aby som dokázala posúdiť, či vie človek dobre spievať a ty nespievaš len dobre. Dobre je pre teba slabé slovo Becca."

"Adele má pravdu. Čo ak by si prišla ešte asi o týždeň a potom až asi len dva dni pred odovzdávaním. Čo ty na to Adele? A Becca bude ti to tak vyhovovať?"

"Bude mi to tak vyhovovať. Teraz toho nemám veľa naplánovaného." Odpovedala som Paulovi. Adele sa na nás podozrivo usmievala.

"Teraz posledná vec. Zohnať ti šaty. Musíš zažiariť. Budeš úžasná. A potom len štylistka vizážisti a pravdaže limuzína." Adele sa v tom asi vyžíva.

Zazvonil mi mobil.

"Prepáčte, ale je to asi naliehavé." Ospravedlňujúco som sa na nich pozrela a oni sa len usmiali a tak som odišla na chodbu. Bola to Veronica Roth. Hrám v jej filme tak sme sa dosť skamarátili, ale skoro vždy keď mi volá je to kvôli práci.

"Áno?"

"Ahoj Becca. Dlho sme sa nevideli a naposledy som ti hovorila, že moja kamarátka potrebuje do svojho seriálu herečku dosť podobnú tebe a ja som ti to dokázala vybaviť tak sa pýtam či by si o to mala záujem." Fú tak toto som nečakala.

"Ja neviem. A ako sa volá ten seriál?"

"The Vampire Diaries."

"Ježiš veď to poznám. A čo by to bolo za postavu?"

"Prepáč, ale ja to nejako veľmi nepoznám. Vraj nejaká zákerná teplá upírka, ktorá je zároveň aj čarodejnica či čo to. Vážne prepáč, ale neviem ti to lepšie vysvetliť keď to nepoznám. Julie súhlasila, že by si mohla prísť o dva týždne do Atlanty na natáčanie aby ste sa o tom trochu porozprávali."

"Mne by to vyhovovalo. Prídem."

"OK. Už musím ísť prepáč. Maj sa."

"Ahoj. A ďakujem." Vošla som späť za Paulom a Adele.

"O dva týždne letím do USA. Tá skúška asi vyhovovať nebude, lebo by som tam rada zostala až do Oscarov."

"Čo budeš robiť v USA?"

"Budem účinkovať v The Vampire Diaries."

"To je dobrý nápad. Skúšať s Beccou môžem aj ja a keby tam zostane tak by aspoň nemusela lietať hore dolu a ja tam poletím tiež skorej. Máme to vybavené." Paul sa na Adele len trošku zamračil a nakoniec súhlasil.

Skúška sa mi skončila a ja som konečne išla domov. Pravdaže som ešte po našom rozhovore o USA ešte musela ísť spievať, ale keď už bol Paul spokojný povedal, že môžem ísť domov. Pre chúďa Zoe si musela prísť Gemma a odviezť mi ju domov, lebo sa mi skúška predlžila.

Zaparkovala som a vošla dnu a následne do výťahu. Pravdaže sa to nezaobišlo bez paparazzov a ich trápnych otázok, ale nebrala som si to k srdcu.

Keď som otvorila dvere, Zoe ku mne ihneď pribehla. Asi chcela jesť. Zase. (Na obrázku dole je Zoe. Dúfam že sa vám zobrazil:D)

 Dúfam že sa vám zobrazil:D)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○




Fame ( Ff Niall Horan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin