"Ja..."
A zasekla som sa.
"Je to jednoduché. Áno alebo nie? Becca ja už nedokážem žiť ďalej v nádeji, že sa vrátiš. Chcem sa posunúť ďalej."
Pozeral na mňa a vypadla mu prvá slza.
"Každý si myslí aká som nezodpovedná a bezcitná, ale ja niesom tá čo ťa podviedla. Ty si podviedol mňa a o to, zbaviť sa ťa a vyhodiť ťa z mojej mysle už sa snažím dobre dlho, ale nejde to. Nedokážem len tak zabudnúť na dva roky života, no už som sa cez to ako tak preniesla a snažím sa žiť ďalej. Tiež by si to mohol skúsiť. Je mi jedno s kým. Kľudne aj s tou peroxidovou kurvou. Posuň sa ďalej a bude to ľahšie pre oboch."
Ukončila som svoj dlhý monológ a Niall sa prudko postavil.
V tom istom momente otvorila Lou dvere a zobudila tým Lux."My vás tu chvíľku necháme."
Povedal Liam a odišli preč. Harry si zobral na ruky Lux a tiež išiel preč.Niall sa prechádzal hore dolu a ja som si dlaňami podopierala čelo.
"Prečo si to urobil?"
Pozrela som na koniec na neho. Zastavil sa a v tom momente mi došlo, že som mala zostať ticho.
"Ja som kurva nič neurobil! Niesom taký kokot za akého ma máte! Nikdy by som nič také neurobil! Miloval som ťa a ešte stále milujem!"
Začal po mne kričať, že to muselo počuť celé LA.
Zobral pohár a hodil ho o stenu.
Začala som sa ho báť. Nikdy som ho takéhoto nevidela. Pustila sa mi prvá slza.Postavila som sa a chcela ísť preč, no pred tým ešte zakričal.
"Takto to dopadne vždy. Vždy len utečieš!"
Vtedy už som otvorila dvere a utekala na chodbu. Trochu ďalej od dverí od šatne stáli ostatní.
Pustili sa mi vodopády sĺz a začala som vzlykať.Pocítila som ako si ma niekto vtiahol do objatia.
Podľa vône som ucítila, že je to Harry.
"Ššš. Bude to dobré. On to tak nemyslel."
Hladil ma po chrbte.
Podlomili sa mi kolená a skoro som spadla. Ak by ma Harry nedrží, bola by som už na zemi.
Ešte pevnejšie ma chytil a po chvílke sa pridali aj ostatní."Becca ak chceš, môžeš ísť domov."
Povedal Liam."Nie. Robím to kvôli tým deťom."
Odtiahla som sa od Harryho a utrela si slzy."Aj keby si chcela, ťa tam takto nepustím. Vyzeráš hrozne."
Začala som sa smiať."A teraz rýchlo. Musím vám urobiť vlasy."
Popohnala nás Lou do šatne. Niall sedel na druhej strane šatne nám otočený chrbtom.
"Lou, požičiaš mi prosím odličovaciu vodu?""Jasné. Vezmi si ju. Je v tom ružovom kufríku."
Otvorila som kufrík a vytiahla vodu a tampóny. Odlíčila som si rozmazaný makeup a išla si urobiť nový.
"Čo by si mi poradila za makeup?"
Pozrela sok na Lou."Daj si nejaké výrazné pery. Červené, ružové alebo také niečo. Na oči si daj obyčajné čierne linky alebo chvíľku počkaj a môžem ti urobiť aj niečo tmavšie."
"Ok. Ďakujem, dám si tie linky."
Lou sa na mňa usmiala a ďalej sa venovala Harryho vlasom.Urobila som si mačacie linky a na pery dala sýto ružový rúž.
"Vyzeráš skvelo."
Počula som Niallov hlas spoza môjho chrbta a jeho odraz som videla v zrkadle pred sebou. Usmieval sa.
"Ďakujem."Odpovedala som mu a vrátila sa späť ku žehleniu vlasov.
"Prepáč. Je mi ľúto, že som po tebe tak vybehol."
Urobil na mňa jeho puppy face a neodolala som."Je to ok."
Usmiala som sa a on po chvíľke odišiel.To bola dosť trápna odpoveď keďže som pred chvíľkou revala. Čo už. Posledný pramienok a vlasy boli vyžehlené. počula som klopanie a chalani s Lou sa netrhal ísť otvoriť, tak som išla ja. Pred dverami bol niekto zo štábu.
"Prepáčte, že ruším, ale máte poslednú hodinku na preskúšanie a potom sa otvoria brány a do sály prídu fanúšikovia. Ďakujem." Povedal a odišiel.
"Prečooo! Ja tam nechcem ísť." Chytala som sa za hlavu. Tým deťom som mohla dať aj vlastné peniaze a nijako by ma to nezruinovalo, no ja blbá som súhlasila.
"Ukľudni sa. Veď sú to len dve necelé hodiny strávené na pódiu s nami pred celým svetom a musím podotknúť aj s tvojím bývalým. A ešte ťa upozorňujem, nepozeraj sa do hľadiska. Fanynky majú super plagáty od vtedy čo si sa rozišla s Niallom." Začal rozprávať Louis.
"No sorry, že som sa rozišla s niekým kto ma podviedol!" Zvýšila som hlas na svoju obranu.
"Boli ste spolu už dosť dlho a ty si to len tak zahodila. Ak by ma Soph podviedla, nerozišiel by som sa s ňou a to nie sme zasnúbený. Vy ste boli a ty si to aj tak zahodila." Pridal sa aj Liam.
"Bolo to jej rozhodnutie, že ma nechala a ja som zase myslel moc na seba a svoju kariéru a dovolil som to. Vy to nepochopíte! Nikto to nikdy nemôže pochopiť! Miloval som ju a stále ju milujem a preto som to spravil!"
◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
Je mi ľúto, že vám to musím oznámiť, ale blížime sa ku koncu.
Prvý vote má venovanie na ďalšej časti♥
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...