Ako ma mohol podviesť, keďma miluje?
"Som jediný čo nechápe?"
Ozval sa aj Harry, ktorý bol zatiaľ ticho.
"Hovoril som, že to nepochopíte!"
Zakričal Niall a zbesilo vybehol zo šatne.
"Stále nechápem."
Zase začal Harry."Ser na to." Odvrkol mu Louis a tiež išiel von. Postupne vyšli všetci na pódium a ja som bohužiaľ musela ísť s nimi.
***
"Posledných 5 minút!" Kričal niekto zo zvukárov.
Nachystali sme sa a chalani po jednom vyutekali na pódium. Ja som zatiaľ čakala.
Liam sa prihovoril k fanúšikom a rozprával niečo v tom zmysle, že majú návštevu čiže mňa a tak podobne.
Keď dokončil svoj monológ, jeden zo zvukárov mi povedal aby som vyšla na pódium. Chytila ma trochu tréma, ale už nebolo cesty späť.Vyšla som na pódium a fanúšikovia začali neskutočne kričať. V publiku sa rozsvietilo obrovské množstvo telefónov a blikali blesky foťákov.
Začali skandovať.
"Becca! Becca! Becca!" Celú sálu zapĺňal ich krik."Ahoj LA!" Zakričala som do mikrofónu, ktorý som mala celú dobu v rukách.
Odpoveďou mi bol ešte väčší krik.Mala som úvodné vystúpenie a vybrala som si pesničku 7/11 od Beyoncè (pieseň vybrala bellabellova10)núť používateľa. Je dosť crazy a mne sa páči. Navyše môžem predviesť svoje novo naučené tewerkovanie. S Taylor a Kendall sme si pred pár dňami zavolali tanečníčku, ktorá nás to mala naučiť. A navyše mám na to aj dobré šortky.
Začala som spievať a spolu s pár tanečníčkami okolo mňa aj tancovať.
Sem tam som nenápadne pozrela na chalanov stojacich pod pódiom, ktorý na mňa pozerali s otvorenými ústami.
Keď som dospievala, v hladisku sa ozval krik a potlesk. Skoro celú dobu so mnou všetci spievali.
Celá spotená som prišla späť za chalanmi.
"Wow! Ty si bola lepšia ako Nicki Minaj!" Vykríkol Louis.
"Ďaľšiu pieseň Becca!" Skandovali fanúšikovia.
Prišli za mnou ľudia zo zákulisia a poslali ma späť na pódium aby som zaspievala ešte jednu pieseň.
Vybrala som si Make you feel my love od Adele (pieseň vybrala DominikaNovysedlkov)
Začala som spievať a popri tom som sa prechádzala po pódiu a vyberala si z fanúšikov niekoľko ľudí, ktorí za mnou prišli na pódium. Pochytali sme sa za ruky a húpali sa do rytmu hudby. V hľadisku si skoro všetci na mobiloch zapli svetlá a mávali nimi vo vzduchu. Vyzeralo to ako hviezdy.
Dospievala som pieseň a zažli sa svetlá.
Fanúšikovia v hľadisku od dojatia plakali a tí čo som sa s nimi držala za ruky na tom neboli inak.Dali sme skupinové objatie a už som to nevydržala a aj mne vypadli zo dve slzyčky.
Rýchlo som ich zotrela a nikto si ich ani nevšimol.Fanúšikovia sa vrátili späť na svoje miesta do hľadiska a ja už som zišla dolu za chalanmi.
Čudne na mňa zazerali.
"Čo je?""Nič, len sme nečakali, že spievaš aj pomalé piesne a tak. Keď si sa teraz tak zmenila."
Vysvetlil mi Liam."Ľudia sa vo vnútri nemenia. To, že som zmenila farbu vlasov neznamená, že som sa zmenila celá."
Po krátkej pauze uviedli chalanov a ja som kvôli tej našej dohode musela ísť s nimi na pódium.
Ozval sa krik a obrovský potlesk.
Začala hrať melódia prvej ich piesne. Potom druhej, tretej, štvrtej a tak ďalej. Celú tú dobu som sedela na pódiu v kresle.
Prišla 15 minútová pauza.
Všetci sme si išli sadnúť do šatne chalanov a len tak sa rozprávali.
"Neviem, čo si myslel tým, že majú fanynky super plagáty od vtedy čo som sa s Niallom rozišla Louis. Veď je to to čo vždy. Milujem ťa Liam, Vezmi si ma Harry a tak podobne."
Podvihla som obočie."Veď počkaj a uvidíš."
Ozval sa Harry a začal sa venovať svojmu telefónu.Niekto zaklopal a hneď na to vstúpil.
"Poďte. Máte poslednú minútu na to, aby ste dobehli pripravený na pódium, tak makajte."Všetci sme sa postavili a rýchlo pribehli k zvukárovy. Dal chalanom mikrofón a všetci štyria vybehli na pódium. Ja som išla hneď za nimi, ale pomalšie.
Sadla som si do pre mňa vopred pripraveného kresla.Z reprákov sa ozvala melódia piesne Little Things a nič iné nebolo počuť. Fanúšikovia dali dolu mobily a tiež boli ticho. Postupne do vzduchu zdvíhali plagáty s nápismi ako:
We love Becca and Niall alebo Becca is Niall's princess, We never forget Becca.
Bolo ich tam niekoľko tisíc, že skoro nebolo vidno ani fanúšikov.Medzi tým ako som sa pozerala do hľadiska, prišlo na rad Niallovo sólo pri ktorom ma požiadal o ruku.
Od vtedy som tú pieseň nepočula.
Do očí sa mi nahrnuli slzy a pomaly mi stekali po lícach.Keď pieseň konečne skončila, vydýchla som si, ale bolo priskoro, lebo Niall začal niečo hovoriť do mikrofónu.
"Viem, že si teraz polovica sveta myslí, že som magor, lebo som podviedol Beccu a tá druhá polovica si myslí, že za všetko môže Becca, ale nikto nemáte pravdu."
O čom to ten somár točí?
"Becca, vážne si myslíš, že by som dokázal byť taký idiot, že by som zahodil dva najkrajšie roky môjho života?!"
Pozrel na mňa a aj keď som vedela, že to bola rečnícka otázka, odpovedala som."Neviem, či sa snažíš napraviť si reputáciu alebo si na drogách, ale ty si ma vážne podviedol."
Len tak som prehodila akoby ma to nezaujímalo, ale opak bol pravdou.
"Vtip je v tom, že som ťa nepodviedol a nikdy by som to nespravil! Myslíš si, že by som si začal s takou peroxidovou štetkou ako je ona?!" Zvýšil hlas a ukázal pod pódium kde stála Ariana. Dokonca už viem aj jejmeno. Osoba kvôli ktorej sa mi zrútil celý svet. Pozerala na Nialla ako vyoraná myš.
"Mal som teba a miloval som ťa celým svojím srdcom. Ešte stále ťa milujem a nikdy neprestanem. V živote som ťa nepodviedol. Spomeň si na ten večer. Nahnevala si sa na mňa kvôli tým paparazzom, utiekla si a stretla si Harryho. Išli ste spolu k nemu a medzi tým od nás odišla polícia aj s paparazzmi a prišla Ariana. Chcela ma zviesť, čo sa jej nepodarilo. Vyhrážala sa mi, že ak sa s tebou nerozídem a nezačnem byť s ňou, ublíži ti a to som nemohol dovoliť. Becca, si moje všetko a ak by sa ti čokoľvek stalo, neprežil by som to! Ona to mala celé naplánované!" Niall začal plakať a ja tiež.Otočila som sa smerom k Ariane a jediný pohľad na jej tvár mi stačil, aby som vedela, že Niall neklame. Pozerala na nás vražedným pohľadom, ale bála sa, lebo mala v očiach slzy.
"Becca, je mi to strašne ľúto nikdy som ti nechcel ublížiť. Prosím odpusť mi."
Pozeral na mňa a po lícach mu padali slzy.Rozutelala som sa a hodila sa mu okolo krku.
Keď som cítila tú nádhernú vôňu, ešte viac som sa rozvzlykala."Milujem ťa."
Usmiala som sa a dala Niallovi precítený a dlhý bozk.
"Ja teba viac.""STRIH!"
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Ták a už asi len posledná 1 alebo 2 časti a je KONIEC.
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...