4.

435 18 0
                                    

Po príchode na hotel Niall odomkol dvere a ja som sa len prezliekla, urobila hygienu a hneď si ľahla a do päť minút som bola tvrdá.

Nezdalo sa mi že spím ani päť minút a už ma bozkami zobudil Niall.
"Je mi vážne lúto že ťa musím budiť, ale včera som ti zabudol povedať že idete s babamy na nákupi. Chcú aby si im ukázala obchdy aké tu sú."
"Hmmm. Okey." Povedala som rozospato.
"Tak sa maj zlatko ja už musím ísť. Na koncert aj do obchodov vás zoberie šofér."
Vtisol mi posledný mäkučký bozk a už som len počula kroky von zo spálne. Tak som na poslednú chvílu zakričala
" Budeš mi chýbať."
" Milujem ťa."
Jaj ešte si pamätám, ako mi tieto dve slová povedal po prvý krát.

Bolo leto. Išli sme sa spolu prejsť a on nám obom kúpil zmrzlinu.
On si dal čokoládovú a je zaujímavé že príchuť tej svojej si nepamätám. Navrhol aby sme sa išli prejsť do záhrad královnej Viktórie. Stáli sme pri fontáne a on sa mi zadíval do očí. Povedal mi tie nádherné dve slovká. No nebola by som to ja keby som tú romantickú chvílu nepokazila. Ako? Moja zmrzlina neznámej príchte mi padla na jeho žabky (topánky) čiže aj na jeho holé chodidlá zľakol sa a keby som ho nazachytila zletel by do fontány.
Začali sme sa smiať a na ceste spáť som sa mu zadívala do jeho úžasne modrích očí a povedala "Aj ja teba." preplietli sme si prsty a išli domov

Z môjho snívania ma vytrhlo tiché zaklopkanie. To budú asi Eleanor a Sophia.
"Idem!" Zakričala som a po pár sekundách otvorila dvere.
"Ahojte."
"Ahoj moja." Povedala Ell a objala ma.
"Ako si sa vyspala?" Spýtala sa Soph.
"Ani moc dobre nie spala som asi len päť až šesť hodín.A vy?" Oni odo mňa niečo chcú správajú sa až podozrivo milo.

"Vy odo mňa niečo chcete?" Spýtala som sa podozrievavo.
Obe na mňa vyvalili oči.

"To si ako vedela."
"Správate sa ešte viacej milo ako zvyčajne."

"Neišla by si s nami na nákupy?"

"O tom som už vedela. Pred chvílou mi to povedal Nialler než odyšiel."

"Ja ho zabijem. Jasne som mu hovorila, aby ti o tom nepovedal."
Po dlhom čase sa ozvala aj Soph.

"A baby prečo ste preboha tak skoro hore? Veď je len niečo po siedmej."

"To ten časový posun."

"Aha."

"A viete o tom že obchody sú ešte zatvorené. Otvárajú až okolo deviatej myslím."

"Zlato, nechcem ťa uraziť, ale vyzeráš hrozne."
No dovoľ také hrozné to snáď nebude. Pomyslela som si.
Síce som sa ešte ani do zrkadla nepozrela, ale am tak si nemyslím že by to bolo také hrozné ako hovorila Sophia.
Síce v porovnaní s jej dokonale namalovanou tárou a hladkým vrkočom to bude o dosť horšie.

"Becca videla si sa už v zrkadle? Pod očami máš kruhy ako od asfaltu."
Podpichla ma pre zmenu Ell.

Tak som si požmolila oči a išla sa pozrieť do kúpelne. Stavím sa, že to až také hrozné nieje. Iba preháňajú.

"Kúrva!"
Inak sa to opísať ani nedalo.
Vlasy chemlónové a bez lesku ako ježibaba, pery sa perami nedali ani nazvať, lebo boli suchšie ako Sahara a s očami mali baby pravdu. Očné bielka boli červené, viečka som mala privreté, lebo boli opuchnuté a tie kruhy pod očami boli horšie, než čokoľvek iné. A do toho všetkého som mala opuchnuté líca ako škrečok.

"Vidíš, mali sme pravdu."

"Do riti! Už viem prečo tak vyzerám."
Rýchlo som sa rozbehla do spálne k vankúšom.

"No jasné. Jasne som im povedala že mám na perie alergiu a slušne ich požiadala aj po slovensky aj po anglicky, či by mi nemohli dať normálne vankúše bez peria. Hlavne že prikivovali."
Včera som si asi nevšimla že sú perové, lebo som len tak tak zašla do postele po vlastných.
Keby som mohla zaspím aj postojačky.

"No už to tak nerieš upokoj sa, vezmi si tabletku na alergiu a budeš ok."
Povedala Eleanor chitila ma za ruku a doviedla do kúpelne.

"Tu seď. Idem si pre svoj kufrík s vecami čo ťa dajú do poriadku."

Než sa Sophia vrátila, ja som si dala tú tabletku a zapila ju vodou.
Oni sú ako pekne vymódené a ja ešte stále len v pyžame.

"Som späť!" zakričala odo dverí Soph a niesla dva veľké kufríky s makeupom.

Sedela som na stoličke, čiže som nevidela do zrkadla a netušila som čo so mnou robia.

"Už je to ok. Tabletka ti zabrala a líca ani oči už nemáš skoro vôbec opuchnuté."
Obzrela si ma Ell.

"Kedy budeš hotová Soph?"

"Už len rúž."
Vytiahla červený rúž za ktorý ma Niall asi zabije lebo keď ma bude chcieť bobozkať bude mať narúžované peri.

"Eleanor?"
"Áno moja?"
"Koľko je prosim ťa hodín?"
"8:06. Prečo?"
"Len tak."

"Vyzeráš super."
Povedala Soph a tým aj pochválila svoju prácu, lebo všetko čo je na mne urobila ona.

"Wow." Pochválila ma Ell.

Pozrela som sa do zrkadla a ani som sa nespoznávala. Vyzeralo to perfektne. Mala som úzke čierne linky ukončené malilinkým chvostíkom, poriadnu vrstvu korektori na zakrytie všetkých nedokonalostí, jemne zvýraznené obočie, maskaru, všetko prepudrované aby som sa neleskla a korunou celého makeupu bol ten červený rúž.

"Idem sa zatial prezliecť."
Sophia mi stihla aj rozčesať vlasy a jemne prežehliť aby boli rovnejšie a tým sa aj pekne leskli.
Nechala dom si ich len rozpustené.

Počas toho ako mi robila vlasy som si rozmyslela čo si oblečiem, čiže teraz keď sa prezliekam, už nemám starosti.

Dala som si červenú Dolly sukňu, ktorú Niall miluje, aby ladila s rúžom do nej som zastrčiala biele tričko s krátkym rukávom a na predu mal čierny nápis One Direction prišlo mi to vtipné. Pod sukňu som dala čierne silonky a na tričko som prehodila čiernu kożenú bundu.

"Vyzeráš úžasne."
S údivom povedala Ell.
"Byť tebou som so sebou nad mieru spokojná
Ani sa Niallovi nedivím že je s teba nadržaný." Pochválila Soph.

"Ach baby hovoríte to akoby ste vy boli škaredé. Vieš čo by som dala za tvoje plné peri?
A ty Ell máš užasne modré oči.
A na čo sa človek pozrie ako prvé? No na tvár predsa."

"Len normálny chlap sa najprv pozre o niečo nižšie a posúdi či sa mu vôbec oplatí pozerať aj hore." Zo smiechom povedala Soph.

"Baby už som hladná. Poďme do toho nákupného centra a tam sa aj naraňajkujeme."

"Tuším už si tú neustálu chuť na jedlo chytila od Niallera"

Zasmiali sme sa a vyšli von z apartmánu smer nákupné centrum.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tak AHOJTE!!

Po dlhej dobe som späť.

Dôvod prečo som nepridávala časti?
Učila som sa dve strany z Mor Ho!
.....povine na literatúru.

A strašne sa ospravedňujem za chyby, ktorých tam bude určite veľa.

#NeviemDobreSlovinu

A ďakujem všetkým čo to prečítali♥♥♥

Fame ( Ff Niall Horan)Onde histórias criam vida. Descubra agora