Vyšla som von z hotelu a išla po chodníku aj so Zoe na vodítku do mojej obľúbenej čínskej reštaurácie.
Nezaobišlo by sa to bez tých otravných novinárov a ich ešte otravnejších otázok.
Keď som spokojne išla aj so sushi späť na hotel, uvidela som reklamu na Oscarov. Do riti. Veď ja nemám ešte ani šaty.
Zajtra musím zavolať babám, či by so mnou nešli, keďže Adele musela na rýchlo odletieť späť do Británie.
Problém je, že nemám stylistku. Budem sa musieť spýtať báb či nejakú nepoznajú.Už som bola pred hotelom a tam ma zase čakali paparazzovia.
Nech si naserú. Nič im nepoviem.Vošla som do výťahu a vyviezla sa na najvyššie poschodie kde som mala apartmán.
"Ashley, priniesla som ti to sushi. Máš hotovú prácu? Ak chceš na zajtra ti dám voľno."
Ashley bola v momente pri mne."Ďakujem. Chcela som sa spýtať, či by som dnes večer nemohla mať voľno. Chcela by som ísť s kamarátkami von."
Chvíľku som premýšľala, alr potom som to aj tak odsúhlasila. Ani som nič iné neplánovala. Pracuje pre mňa od rána do večera a stále musí sedieť pri počítači a kontrolovať maily a tak. Ani sa nedivím, že si chce zobrať voľno."Ale pred tým než odýdeš mi musíš podpísať tieto papiere."
Položila som ich pred ňu keď sme jedli a ona sa na mňa spýtavo pozrela."Je to ochrana môjho súkromia. Mala som ti to dať skôr, ale zabudla som. V zmluve sa píše, že nemôžeš hovoriť o mojom živote mimo foťákov a kamier. Ak dohodu porušíš, máš predvolanie na súd a pokutu. Výška pokuty bude podľa toho čo prezradíš."
Ashley zmluvu prebehla očami a nakoniec podpísala.Už sme dojedli a Ashley odyšla von. Je len okolo siedmej večer a mne sa teraz ešte spať nechce.
Urobila som sj popcorn, ľahla do postele a pustila film. Konkrétne romantickú komédiu pri ktorej som plakala a nakoniec zaspala aj napriek tomu, že sa mi nechcelo.Zobudila som sa o 9 ráno. Takto skoro dobrovolne nikdy nevstávam.
Požmolila som si prstami oči a postavila sa. Mala som len teplákové kraťasy a tielko. V tom sa mi vždy spí najlepšie. V izbe som mala celú jednu stenu presklennú. Svietilo mi sem cez ňu Slnko a ja som neodllala a musela výsť von na balkón. To som nečaka. Vonku bolo asi 23°C. Takto teplo býva v Londýne až asi v Apríli. LA sa mi začína páčiť viac a viac.Išla som naspäť dnu. Obliekla som sa do športového a išla do fitka.
Po ceste ma zase fotografovali a už mi to liezlo hrozne na nervy. To sa tak nudia, že ma fotia aj ráno?
Pred budovou fitka bol aj Starbucks. Cestou späť na hotel sa tam stavím. Otvorila som dvere a vošla dnu k pultu.
Zaplatila som a mohla ísť cvičiť, ale nebola by som to ja ak by som si nevyfotila ešte selfie na Insragram.
Cestou z fitka som sa zastavila v Starbuckse po kávu. Ako inak mi paparazzovia robili zase garde.
Doma som sa osprchovala a zavolala Taylor.
"Ahoj Becca."
"Ahoj Taylor. Vieš, ja idem na tých Oscarov a stále nemám šaty, tak ma napadlo či by sme aj s babami nešli nejaké výbrať."
"No to je super poobede nič nemám."
"Ale má to ešte jeden háčik. Mala mi pomôcť stylistka Adele, ale tá aj s ňou museli odletieť narýchlo do Británie a teraz potrebujem nejakú stylistku. Nepoznáš niekoho?"
"Fú, to sa budeš musieť spýtať Kendall. Ja nikoho nepoznám. Stylistka čo som mala odišla na materskú."
"OK. O 14:30 sa vidíme u Kendall. Už som jej písala a súhlasila."
"Maj sa zlato." Ukončila som hovor a zobrala si Zoe na ruky.
"Ideme sa pozrieť aké voloviny o mne zase napísali?" Povedala som jej, aj keď som vedela, že mi neodpovie. Zapla som telku a vedela som, že akurát by mali dávať Ellen Show, ktorú som pravidelne pozerala.
Na moje prekvapenie boli hosťami 1D. Harry mi nepovedal, že tam budú. Bola to dosť nuda. Najprv si Ellen robila z Harryho srandu, kvôli piesňam čo o ňom napísala Taylor a potom sa bavili o Zaynovi.
Do tuhého išlo až keď sa Ellen spýtala Nialla ako to s nami teraz je.
Chvíľku zaváhal, ale potom povedal. "Ja som ju nikdy neprestal milovať a ani neprestanem. Bohužiaľ to nie je vzájomné." Čo to kurva? A teraz som ja za tú zlú potvoru čo odkopla Nialla. Ako keby som ňou nebola aj pred tým. On mňa musel urobiť ešte väčšou.
Boli dve hodiny a ja som sa prezliekla, namaľovala a išla ku Kendall. Ešte stále bývala s rodičmi.
Teraz som išla sama. Nudila som sa a nepotrebovala som sa vyvážať so šoférom. Premýšľala som nad svojou budúcnosťou. Mám 26. Moja mama mala vtedy už dve deti a bola štyri roky vydatá. Ja nemám dieťa ani jedno. Ja vlastne nemám ani priateľa. A moja mama o tom asi ešte ani nevie. Možno to videla niekde v časopise, ale inak pochybujem. Bola som v milionárskej štvrti LA a pomaly som sa blížila k vile Kendalliných rodičov.
Otvorila sa predo mnou velká kovaná brána a príjazdobou cestou som vošla až pred vilu kde som zaparkovala svoje auto. Pred dverami ma už čakala Kendall.
"Ahoj." Usmiala sa a objala ma.
"Ahoj, je tu už aj Taylor?"
"Nie ešte tu nie je. Volala som aj Nicki či nejde, ale ona už šaty na Vanity Fair má a Haylee musela zájsť do štúdia, čiže je to na nás troch. A tebe budeme musieť vybrať dokonca dvoje šaty, lebo ideš aj na Vanity Fair a aj na odovzdávanie. To bude dlhý deň." Ježiš na Vanity Fair som zabudla. No super.
"Volala som svojej štylistke. Vraj pre nás všetky niečo pripraví."
"To je super. Ešte raz ďakujem, že si mi to vybavila." Pomaly sme vošli do obrovskej vily. Bolo to tu krásne. Na chodbu za nami prišla Kris. Kendallina mama.
"Dobrý deň." Pozdravila som ju. Doširoka sa na mňa usmiala a objala ma.
"Ahoj. A prosím nevykaj mi. Nemám to rada." Zase sa na mňa usmiala.
"Kylie? Kam ideš?" Spýtala sa Kendall Kylie.
"Idem si dať nafarbiť konce vlasov na modro. Idete aj vy? Bude sranda." Urobila na nás psie oči.
"Becca? Išla by si do toho?" Spýtavo sa na mňa pozrela Kendall.
"Ak ty tak aj ja."
"Super. Stačí už iba Taylor. To bude o niečo horšie." Povedala Kylie a v tom som počula zvonček. My o vlku... Kendall otvorila a všetky tri sme na Taylor urobili psie oči.
"Čo zase chcete?" Nadvihla na nás jedno obočie.
"Idem si dať nafarbiť vlasy na modro a Becca s Kendall by išli tiež. Zostávaš len ty. Taylor prosíííím."
"Tak to ma nemusíte ani prehovárať. Chcem niečo crazy!" Zakričala a dali sme skupinové objatie.
"Môžeme ísť mojím autom." Povedala Kendall a vyšli sme von. Ja a Taylor sme sedeli vzadu Kendall s Kylie sedeli vpredu.
"Sme tu." Povedala Kendall a všetky sme vystúpili pred luxusným vlasovým štádiom.
"Dole je kaderníctvo a budova oproti je tá kde sa máme stretnúť s mojou štylistkou."
Vošli sme dnu a tam bolo niekolko kožených čierny ch kresiel a pri nich stáli kaderníčky a jeden kaderník.
"Ahoj Oliver." Pozdravila ho Kylie.
"Ahoj."
"Ak ti to nebude vadiť, priviedla som aj kamarátky."
"Nie to je dobré. Mám volno." Usmial sa a podal velký šanon s vzorkami farieb.
"Kylie chce farbiť. Vy si želáte?" Pozrel na nás tri kaderník.
"To isté." Odpovedala mu Taylor. Pozerala som na farby. Kylie mala modro-tyrkysovú, Kendall si dala tmavo fialovú na konce vlasov, Taylor staroružovú a ja som si dala bledo modrú. (Baby máte hore.)
Sadla som si na kreslo a podišla ku mne kaderníčka so šedými vlasmi. Vyzerala super.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...