39.

287 9 0
                                    

"STRIH!"
Zakričala som na celú sálu v ktorej sa natáčal film.

"Dobrá práca ľudia. Vidíme sa o mesiac na premiére."
Zamávala som im a nevedela sa dočkať, kedy prídem domov a uvidím zase Nialla.

"Becca!"
Zakričala na mňa Cloe, ktorá hrala vo filme mňa.
"Zabudla si si mobil."

"Ježiš ďakujem, maj sa a pekné prázdniny."
Zamávala som jej a vyšla von z budovy.

"Becca!"
"Len jednu fotku!"
"Ako pokračuje natáčanie vášho filmu?"
"Máte dátum premiéry?"
Kričali na mňa paparazzi.

"Áno. Premiéra bude o mesiac čiže 15. Augusta."

Rýchlo som nastúpila do auta, otočila kľúčikom v zapalovaní a o chvíľku som už bola aj v našej vile.

"Som domá!"
Zakričala som. Po schodoch zbehol Niall a pobozkal ma.
"Aké bolo natáčanie princezná?"

"Bolo to ok. Už viem dátum premiéry. Bude 15.8."

"Super! To bude už po svadbe."
Potešil sa Niall a vtisol mi do vlasov bozk.

"Zlatko? Čo máme ešte pripraviť na svadbu? Občerstvenie máme, dátum tiež, aj kostol, tortu, pozvánky sme poslali všetky, budovu kde bude hostina máme, tvoj oblek tiež...máme všetko."
Vymenovala som všetky veci. S Niallom sme to dokázali vybaviť sami. Na svadbe bude len asi 45 ľudí.

"Do riti Niall! Ja nemám šaty. Celkom som na to zabudla."

"Ukludni sa. Baby už ti zarezervovali termín, kedy pôjdeš na skúšku. Myslím, že 16. 7. "
Ukludňoval ma Niall.

"Veď dnes je 14. 7. To je už o necelé dva dni. Bože! A svadba je 29.7 ten čas strašne letí. Potrebovala by som aby bol deň aspoň o 5 hodín dlhší."

"Láska ukľudni sa. Počkaj chvíľku tu a nechoď hore."
Niall vybehol hore a tak som zostala pozerať televízor. Prišla ku mne Zoe a začala mi oblizovať ruku.

Postavila som sa, zobrala si ju na ruky a v kuchyni jej do misky nasypala granule. Hneď bola spokojnejšia.

Niall zbehol dolu schodmi a chytil ma na ruky ako princeznú. Vyniesol ma hore do kúpelne a pomaly zo mňa dával dole kúsky oblečenia až som zostala úplne nahá.
Vyzliekol sa aj on a sadol si do našej novej výrivky. Kúpili sme ju asi len pred dvomi týždňami.

Hneď som ho nasledovala. Bolo to tak príjemné. Konečne po viac ako mesiaci stresu zo svadby a natáčania filmu o mojej a Niallovej minulosti som mohla vypnúť. Bol to neskutočne dobrý pocit.

Niall sa ku mne pomaly začal priblyžovať s tým jeho sexy úškrnom na perách.

Potiahol ma k sebe a ja som si naňho obkročmo sadla na čp mi vzdychol do ucha.
"Ále, že by tu bol niekto nadržaný?"
Zasmiala som sa na ňom.

"Milujem ten tvoj úprimný smiech."
Usmial sa Niall a bobozkal ma.

"Mám aj nejaký iný?"
Podvihla som obočie.
"Áno. Máš umelý smiech, ktorý je neskutočne sexy. To je ten čo dávaš, keď nás fotia paparazzovia, alebo fotograf do časopisu. Ešte máš zákerný smiech. Toho konkrétne sa bojím, lebo viem, že máš niečo zaľubom."
Vymenoval.

"To je dosť dobré, že mám druhy smiechov o ktorých ani neviem."

Ešte chvíľku sme sedeli vo výrivke až to Niall nevydržal a začal ma dravo bozkávať všade kde sa dalo.

Prišli sme až k posteli, kde som si naňho ľahla, čo sa mu nepáčilo, čiže sa hneď pretočil aby ležal on na mne...

O 2 dni

Je sedem hodín ráno a ja už nespím, čo je pri mne čudné. Urobila som toasty a pri telke ich jedla. Pozerala som seriál Priatelia.

"Zlatko ty už nespíš?" Prišiel ku mne Niall pobozkal ma do vlasov.

"Ty si tak strašne cute, že by som ťa zožrala."
Postrapatila som mu už aj tak strapaté vlasy.
"Veď lebo som to ja."
Teplo sa usmial a ukázal prstom na seba.
"Narcis."

"Inak, dnes ideš s babami na tú skúšku šiat?"
Spýtal sa popri tom ako jedol toast čo som mu urobila.

"Áno. Prídu po mňa o 10. Vlastne ani neviem, kto všetko príde."

Nasledujúce dve hodiny sme sa mazlili s Zoe a potom som sa išla chystať na tú skúšku šiat.

Obliekla som si šedé rozťahané šaty a k tomu Vans Slip-on topánky.

Na tvári som si len zamaskovala kruhy pod očami a to bol koniec môjho dnešného líčenia.

Počula som zatrúbenie auta, tak som zbehla dolu, rozlúčila sa s Niallom a vyšla von.
Pred bránou stálo auto. Vo vnútri bola Perrie.

"Ahoj, si tu len ty? Niall hovoril, že vás bude veľa. Už som sa začínala báť."
Sadla som si na miesto spolujazdca a objala Pezz.

"No moja milá, ak by sme po teba prišli všetky, nedali by sme sa do auta. Preto som prišla len ja. Ostatné už sú u El doma. Z modelingovej agentúry nám poslali snáď milión šatou, priamo z prehliadky. Sú tam špičkové značky."
Usmiala sa a v očiach mala iskričky radosti. Obe už sme sa nemohli dočkať.

Perrie zastala pred Eleanorinou vilou a obe sme vystúpili. Na chodníku mala lupienky bielych ruží a niekde boli uviazané aj biele balóniky.
"Ako vidím, s výzdobou ste sa vyhrali."

"Áno. Vo vnútri máme čokoládovú fontánu a jahody. A aj makronky a šampanské."

Vošli sme dnu a všetky baby naraz zakričali
"PREKVAPENIE!"
a objali ma.

Boli tu Gemma, El, Sophia, Lottie, Lou, Zoe (Zoella, nie moja mačka :D), Perrie, ktorá ma priviezla a pravda že ja.

Pripili sme si a išli sa hrabať v štendroch so šatami.

Fame ( Ff Niall Horan)Where stories live. Discover now