40.

270 8 0
                                    

Už 3 hodiny vyberáme svadobné šaty a ja stále nemám vybrané. Všetky sú krásne. Baby sa mi snažia všemožne pomôcť, ale ani na jednych sa nezhodli, čiže mi vôbec nepomohli.

"Ok, urobím ruletu a vyberiem si ich tak. Toto už sa nedá. Veď tu už 3 hodiny oblielam a vyzliekam stále tie isté šaty."

"Ako myslíš."
Zatvorila som oči a baby mi každá chytila jedny šaty.

So zatvorenými očami som rukou prešla po šatách a približne v strede som ruku zastvavila.

Otvorila som oči. Šaty držala Soph.
Boli biele, s čipkovým topom a širokou sukňou.
"Tak, šaty máme."
Oddýchla som si konečne.

"A druhé na prezlečenie nechceš?"
Spýtala sa Perrie.
"Budem ich mať, ale babka mi prešila jej svadobné šaty, čiže si dám tie. Ani neviem ako vyzerajú tak dúfam, že budú pekné. Chcem jej urobiť radosť. Už keď som bola malá mi hovorila, že si dám jej svadobné šaty."

"Jé, to je také milé."
Chytila sa zamiesto kde má srdce Lou a usmiala sa.

"Baby, je mi to strašne ľúto, ale musím ísť ešte povybavovať pár vecí do mesta. A tiež musím zájsť ku kaderníčke aby mi dala tú modrú farbu z vlasov dole. Nechcem sa vydávať s modrou hlavou."
Rozlúčila som sa s nimi a ponáhľala sa do mesta.
"A Becca, šaty ti prinesieme v deň svadby. Bye!"

Zamávali mi a jz som rýchlo nastúpila do auta.
Privolala som si šoféra, lebo ma sem doviezla Perrie a nechc ju otravovať s vozením zase dl mesta a podobne. Aspoň niekedy využijem fakt, že máme šoféra.

Prechádzali sme ulicami Londýna, kým mi šofér nezastavil pred veľkým kaderníctvom, kam som mala namierené.

"Dobrý deň. Mám tu objednávku na meno Lynx."
Zastala som pri menšom pultíku.
"Áno, mám to tu. Vaša kaderníčka vás už čaká."
Usmiala sa slečna za pultom a ďalej niečo 5ukala do počítaču.

Vyšla som hore po schodoch a zaklopala na dvere, ktoré som vzápätí aj otvorila.

"Dobrý deň, vy budete slečna Becca Lynx ak sa nemýlim."
Povedala kaderníčka.
"Áno to som ja. Chcela by som odfarbiť vlasy. Mám sa vydávať a odmietam ísť pred oltár s modrou hlavou. Prefarbite to na tmavo hnedú. Niečo podobné mojej prirodzenej farbe."
Už som mala vlasy do polovice odrzastené. Nevyzeralo to zle.

Na modro som si ich prefarbila, lebo som chcela zmenu, keď som sa rozišla s Niallom a až asi pred tromi mesiacmi som prestala s neustálim farbením na modro aby som zakryla odrast.

Skoro som na tom kaderníckom kresle zaspala.

Bola som neskutočne unavená z toho vybavovania svadby.

Keď už som mala vlasy hotové, zaplatila som a išla vybrať biele lodičky.

Vošla som do nejakého obchodu a vyskúšala si hneď prvé čo som videla. Sedeli mi, tak som ich aj zobrala a vonku nasadla do auta.

Šofér ma odviezol domov.

Bola už trochu tma a v našej vile sa svietilo, čo znamená, že je Niall doma.

Vošla som dnu a Niall ma privýtal dlhým bozkom.
"Vybrala si?"

"Vybrala. Aj keď pobiem ti, bolo to ťažké...máme niečo na jedenie? Som neskutočne hladná a unavená."
Vyzula som si topánky a na boso som zamierila do kuchyne.

"Robil som cestoviny."
Niall vytiahol z chladničky hrniec s cestovinami a naložil mi na tanier.
"Ešte že ťa mám."
Objala som ho zo zadu a pobozkals ho na krk. Jeho telo prešla vlna zimomravok, na čom som sa uchechtla.

Sadla som si za stôl a keď som dojedla, tanier som vložila do umývačky a išla za Niallom do spálne.
Ležal rozvalený na posteli a pozeral televízor. Konkrétne to bol futbal.

Osprchovala som sa, prezliekla a ľahla si k nemu.
Hlavu som si položila na jeho hruď a jeho pokojné dýchanie ma uspávalo, až som zaspala.

Fame ( Ff Niall Horan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin