18.

312 12 0
                                    

Venované NatkaRiglova ♥♥♥

"Nó už je tu aj Becca."
Žmurkol na mňa Paul.

Adele sa na mňa pozrela a postavila sa z kresla.
"Ahoj, ty budeš asi Rebecca. Rada ťa spoznávam."

Načiahla som kunnej ruku.
"Aj ja vás. Ale prosím radšej len Becca."

Moju ruku odignorovala a objala ma.
"Ja si ruky nepodávam, ja sa obímam. A ty mi zase nevykaj. Niesom až tak stará."
Zasmiala som sa.

"Ty niesi vôbec stará."

Sadla si späť do kresla a Niall na mňa natŕčil ruky aby som si sadla ku nemu.

"Prišla som keď si spievala moju pesničku a mala som husiu kožu. Ty si úžasná. Neviem či ti Paul hovoril o tom vystúpení na Oscaroch, ale bolo by mi cťou ak by si vystúpila namiesto mňa. Počula som, že tam ideš, lebo má ten film kde si hrala nomináciu."

"Bože ďakujem. To ja som sa skoro zosypala keď mi to Paul povedal. A vlastne áno išla by som tak či tak, lebo má Divergencia....(sorry mňa nič iné nenapadlo tak dajte do komentov nejaký lepší film kde by mohla Becca hrať.)
....lebo má Divergencia tú nomináciu."

Niall ma obímal okolo pásu ako som mu sedela na kolenách.

"Odovzdávanie bude už za mesiac. Hovoril ti už Paul čo budeš spievať?"

"Nie len niečo o Slyfall, ale nebol si tým istý."

"Ja som to chcela zmeniť, ale predsa je Skyfall z filmu a Hello nie tak to necháme. Vyhovuje ti to?"

"No mne je to jedno. Záleží čo povieš ty."
Usmiala sa.

"Kedy by vám vyhovovala skúška? Mohli by sme ju naplánovať aj na zajtra?"
Pripojil sa už aj Paul.

"Ja nič nemám. Záleží na Becce."

"Ja mám voľno."

"Tak dnes vás nechám a zajtra sa tu o siedmej ráno vidíme."
No super. O siedmej ráno.

Už sme sa začali zdvíhať a obliekať domov.

"Ale Becca, príď sama! Niall ťa bude len rozptylovať."

Kývla som na súhlas a vyšli sme s Niallom spolu von.
Chalani už odyšli.

"Ja sem zajtra nechcem ísť bez teba."

"Ale neboj. Dnes si to zvládla ako profík a ohúrila si aj Adele."

Chytil ma za pás a vtisol mi do vlasov pusu.
Spolu sme kráčali až k autu.
Stavili sme sa ešte v Starbuckse, ale tam nás prepadli novinári.
Začali vykrikovať tie ich otázky a tlačili sa na nás.

"Poď rýchlo dnu."
Potiahol ma Niall za ruku. V Starbuckse sa okolo nás zhromaždil hlúčik fans. Rozdali sme pár fotiek a podpisov na kelímky od kávy a potom si mohli konečne objednať.

"Tak a ideme von zase do toho blázinca."
Niallovi už to lezie na nervy. A niekedy aj mne. Kam sa pohmrme máme u zadku novinárov.
Keď sme boli spolu asi len dva mesiace, chcela som sa s ním rozísť. Už sa to nedalo. Keď som niečo pobedala, tak ma predabovali a bola som najväčšia kurva sveta.
Už sa predo mnou otvárala brána nášho domu a ja som si konečne vydýchla a mohla sa tváriť a robiť čo chcem, lebo už nemajú šancu ma cez tú bránu vidieť a ani Nialla.

"Včera mi telefonovali z toho útulku. Máme prísť pozajtra."

Bože už som zabudla. Teraz konečne už nenatáčame a ja aj Niall sa venujeme charite a podobne. Bohužiaľ Niall už na to taký čas nebude mať, lebo začali chodiť zase do štúdia.

Fame ( Ff Niall Horan)Where stories live. Discover now