"Kurva."
"Aj tebe dobré ráno Niall."
"Prepáč že som ťa zobudil, ale je mi hrozne zle."
A čo sa diví.Postavila som sa, prezliekla som sa do teplákov a zišla dole po tabletku, lebo ani mne nebolo najlepšie.
Skoro som zinfarktovala keď som videla ten bordel.
Na zemi a všade inde boli plastové poháre a na gauči ležalo pár hostí. Niekto bol aj pod stolom a na kuchynskej linke.Niall ma zo zadu objal a položil si hlavu na moje rameno.
"Ako sa tak pozerám, na dnes pôjdeme späť do bytu a zavoláme upratovačku...alebo dve.....alebo viac."
"Dobrý nápad."
Otočila som sa, dala mu bozk na nos a odyšla sa do kuchyne napiť."A to mi má stačiť?"
"V noci, alebo skôr ráno si toho dostal až až."
Niečo v zmysle "Ani nie." zamrmlal a idyšiel naspäť hore.
Ja som po chvíli vyšla za ním.
Ľahla som si na postel a Niall si ma so zatvorenými očami pritiahol k sebe. Zaspala som znova.
"Čo sa to tu do pekla deje!"
Počula som Niallov krik.
Čo mu včely uleteli?
Vyšla som z izby a prešla do izby od kiaľ sa ozýval krik a teraz smiech.
Bola to hosťovská kde spali Harry a Zoe."Čo je vám."
"On mi vliezol do postele!"
"To ona vliezla do postele mne!!!""Pokiaľ si pamätám, do postele ste si vliezli navzájom."
Povedala som so smiechom. Niall sa vedľa mňa klátil od smiechu na zemy.Dole už boli všetci hore až na Louisa, ktorý ešte stále spal na sedačke.
Postupne už všetci odchádzali."Ako sa volá?"
"Ako sa volá kto?"
"Veď tá mačka čo sme ti ju kúpili.""Kurva!"
Rozbehla som sa hore do našej spálne kde som ju dnes ráno videla naposledy a to som ešte ani len porisdne nevnímala na to aby som jej dala jesť.Našla som ju ako sa hrá na chlpatom koberci pri posteli.
"Fuuu. Ešte že žiješ."
Zodvihla som ju zo zeme a zišla dole dať jej najesť.
Niall chce dieťa a ja sa nepostarám ani o mačku.
Prišla za mnou Gemma.
"Ako sa teda volá?"
"Gemma ja fakt netuším. Nič som nevymyslela a ani som nad tým nepremýšlala.""Ja mám návrh."
Do kuchyne prišla už aj Pezz.
"Čo tak Zoe?""To sa mi páči. Je to dosť chytlavé, ale Zoe by ma zabila že sa moja mačka volá tak ako ona. Ešte stále nevie prekúsnuť to že sa vyspala s Hazzou."
"Čo? Môj brat a Zoe? To by som nečakala...aj keď vždy keď je napitý, robí blbosti."
S babami sme sa ešte rozprávali, ale za chvílku už odyšli domov aj ony.
So Zoe som prebrala to meno pre mačku a nevadilo jej to, len sa tomu zasmiala.Niall zavolal do nejakej firmy aby poslali upratovačky.
Najprv prišli tri, ale keď uvideli ten bordel, zavolali ešte dve ďaľšie.
Zobrala som Zoe a spolu s Niallom sme šli domov do bytu sa ešte trochu prespať, lebo nás stále niekto budil.
Vlastne mňa budil stále len Niall.
Večer sme prišli domov. Ako dobre to znie. Prišli sme ku nám domov a spolu priviezli ešte nejaké naše oblečenie a pár vecí.
Budeme sa sťahovať a byt predáme.Doma to vyzeralo skvelo. Bolo to čisté a vyleštené.
Niall ma chytil za boky a dravo sa mi prisal na pery.
"Čo máš za lubom Horan?"
Niall sa na mňa uškrnul chytil ma na ruky ako princeznú a odniesol ma do obývačky.★★★
Ležala som v obývačke na Niallovej hrudi.
Obaja sme boli nahý a spotený. Niall ma rukou hladkal po chrbte a ja som si naplno užívala jeho prítomnosť. Zajtra už mi odýde do štúdia.♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Tak toto bola trochu kratšia časť, lebo ju píšem len preto aby som nezaspala a vydržala pozerať Grammys.
Dúfam že sa páči♥
YOU ARE READING
Fame ( Ff Niall Horan)
FanfictionBecca a Niall sú spolu už 2 roky a plánujú spoločnú budúcnosť. Do ich snov sa pripletie fakt, že sú jeden z najsledovanejších párov na svete a snívanie sa končí. Ich život im kazia paparazzi ktorý ich neustále sledujú. Jedného dňa to Becca nevydrží...