Nečekaný zvrat

411 27 0
                                    

Vešla jsem dovnitř. Nebudu popisovat, jak to probíhalo, bylo by to zdlouhavé a složité. Každopádně jsem podepsala smlouvu s nejlepší modelingovou agenturou v Tokiu. Přesně, jako moje matka kdysi. Je jen otázka času, kdy to Kise zjistí, ale chci to co nejdéle držet jako překvapení. Večer jsem se vracela domů. Pomalu jsem usínala na sedadle, když mi zabrněl mobil. Okamžitě mě to vzbudilo a šáhla jsem pro něj. Došla mi zpráva od Kiseho ,,Přijď ke mně domů.'' Co?! Neměl už být dávno pryč? ,,Ok, co se stalo?'' Odpověděla jsem. Další zpráva došla téměř hned. ,,Počkej si.'' Od teď už jsem nemohla spát. Co se stalo? Hned jak autobus zastavil na nádraží, vyběhla jsem ven a nasedla na metro. Za čtvrt hodiny už jsem vybíhala po schodišti do jeho luxusního bytu. Vyndala jsem umělou kytku z květináče a vyndala z něj klíč. Odemčela jsem dveře, skopla boty z nohou a vyběhla do obýváku. Zastavila jsem se mezi futry. Na sedačce ležel Kise a chladil si tvář namraženou náplní.,, Ahoj. " Řekl s arogantním úsměvem.,, Co se ti stalo?! " Posadil se. Když dosel i pravou půlkou těla, Sykl a sáhl si na bok.,, Stavil se tady Aomine, trochu jsme si povídali. ",, Povídali?! " vykřikla jsem a přešla přes obývák k němu. Vyhnula jsem mu triko. Přes prave žebra měl fialovomodrý flek. Usmíval se.,, Můžeš mi říct, proč to udělal?! ",, Nemám tušení... " Pokrčil rameny. Pomohla jsem mu vstát. Vzala jsem ho za ruku a sundala mu náplň. Měl rozkouslý ret a na spánku vedle obočí modřinu.Poodstoupila jsem od něj, založila ruce vbok a s nakloněnou hlavou ho pozorovala.,, Hmmm...Nevypadá to zase tak špatně... " Usmála jsem se. Zašklebil se.,, Špatně?! A co trénink? s tímhle se sotva natáhnu pro ovladač. A co teprve focení?!",, Náhodou....Byla by to kolekce "sexy zmlácených blonďáků. "" Představila jsem mu svůj plán.,, To nebylo vtipný. " Zavrčel. Zasmála jsem se a rozcuchala mu vlasy. Stejně si myslím, že něco udělal... Pomohla jsem mu s pár věcmi a šla domů. Tam jsem si začala chystat věci do školy. Byl to dlouhý víkend. A zítra mám taky trénink. S Kisem je to špatný, vzhledem k tomu že za dva týdny začíná Winter Cup. Potom mi ještě Miho napsala, že máme na zítra dva úkoly. Znuděně jsem zahučela a vytáhla učení zpátky na stůl. Když jsem počítala matiku, myslela jsem na Kiseho. Co Aominovi udělal? Musí to souviset s tou zprávou, s tím večerem v baru. Achjo, proč musí být Kise takovej debil... Tak krásnej debil.... Šla jsem se vysprchovat a potom jsem sebou v pyžamu unaveně švihla na postel. Zavřel jsem oči. Konečně se vyspim.... Zase mi zavibroval mobil. "podívám se na to ráno "... Řekla jsem si a otočila jsem se na bok. Ale pak znovu.... A znovu. Někdo mi volal..








Basketball loveKde žijí příběhy. Začni objevovat