Vánoční prázdniny

439 27 3
                                    

S Kisem jsme dohráli hru. Zase vyhrál...,, Možná příště, zlato! " Zasmál se a mrknul na mě s vyplazeným jazykem.,, Žádné příště nebude, tahle hra už mě nebaví. " Zasmála jsem se na zpátek a přesedla si na polštář vedle něj. Ami se vrátila z kuchyně a usrkávala čaj z hrnku. Za ní vyšel Aomine a všechny nás obdařil mimořádně znuděným pohledem. Naklonila jsem se ke Kisemu ,,Měly bychom něco udělat'' Několikrát s tupým výrazem přikývl a pak najednou vyskočil. ,,Takže, dámy a pánové, zahraje-'' ,,NE!'' Vykřikli Aomine a Ami zároveň. Zaraženě se na sebe podívali, pak se každý odvrátil na jinou stranu. ,,Už nic hrát nechci.'' Odsekla Ami a napila se čaje. ,,Chci spát.'' Zabručel Aomine. Kise se na mě obrátil s nejvíc zoufalým, utrápeným a nešťastným výrazem. ,,Taky už jsem celkem unavená.. Pokrčila jsem rameny. Kise zakvílel a vyvrátil hlavu dozadu. ,,To nemá cenuu!'' Řekl přiškrceným hlasem a svalil se na sedačku. Nakonec to dopadlo tak, že já s Ami jsme spaly v ložnici a Kise s Aominem se tlačili na sedačce. 

Ráno byla nálada pořád na nule. Dokonce bych řekla, že to mezi Ami a Aominem bylo ještě horší. Aomine po snídani-kterou ani nedojedl- odešel. Nechtěla jsem se vyptávat, ale nějaký důvod tam asi byl.  U Ami jsem opravdu byla až do 30. Vlastně jsme si ten týden celkem užily, ale její smutek se občas nedal přehlédnout. Na Nový rok jsme chtěli jít s Kisem na ples, který pořádá jedna modelingová agentura. Ami mi pomohla vybrat šaty- černé se zlatými růžemi a k tomu škrabošku. Ona s námi jít nechtěla, že prý radši bude doma sama a dívat se na filmy. 

Ahoj, tak po opravdu hodně dlouhé době další kapitola -a ještě tak krátká :D-. Měla jsem toho hodně :) A navíc to v té době nikdo moc nečetl... Pak se podívám a máme tady 1K! Páni! Moc vám děkuju! <3 Tedy doufám, že to po té době ještě někdo čte... :D A co myslíte, jak to bude s Aiko a Kisem dál? Co se stane na plese? :)

-Vaše Daenerys Targaryen 

Basketball loveKde žijí příběhy. Začni objevovat