Nabídka

462 32 2
                                    

Ráno jsem se probudila s Kisem nalepeným na sobě. Nechutně z něj táhlo. Vyprostila jsem se z jeho sevření a šla do sprchy. Myslela jsem na včerejší večer. Bylo fajn poznat zase jednou někoho tak milého jako je Ami. Když jsem vylezla ze sprchy, bylo už skoro půl jedenácté. Zkontrolovala jsem ledničku a ulovila něco k jídlu. Na televizi jsem si našla disk s filmama a vybrala jsem si " pána prstenu " ten film miluji nade vše. Ke konci 1. Dílu se rozrazily dveře ložnice, vyběhl z nich Kise a sprintem běžel přes obývák chodbou do koupelny, ze které se začaly ozývat hororové zvuky. "to ti patří, takhle se ožrat v 16-ti... " říkala jsem si. Za chvíli se z koupelny vynořil Kise s utrápeným výrazem.,, Je to vidět.. " Zašklebila jsem se na něj. Jen zamručel a vrátil se zpět do ložnice. Když tento závod absolvoval ještě dvakrát, donesla jsem mu kýbl. Znovu se probudil až v pět. Sedl si vedle mě na pohovku a opřel si hlavu o moje rameno.,, Už seš vpohodě? ",, Hmmm skoro. " zasmáli jsme se. Pak mu přišla zpráva odpověď Aomineho, prý byla plná sprostých slov.,, Proč?" Zeptala jsem se, ale on neodpověděl. Zase se o mě opřel a chytil mě za ruku. Pak mě napadlo, že bych mohla zavolat Ami...Ale pak mi zase hned došlo že ze nemám její číslo. Umírala jsem touhou zjistit jestli je všecko ok.
Večer mi zazvonil mobil. Když jsem se bál něj podívala, s radostí jsem zjistila že je to to číslo na které jsem půl roku čekala. Zvedla jsem to.,, Aiko Matsui. " ,, Dobrý večer. " ozval se hlas z telefonu.,, Předpokládám že víte kdo volá. ",, Ano, samozřejmě. ",, Tak jsme vám konečně sehnali nabídku, ale prvně je potřeba podepsat smlouvu. Můžete přijet? ",, Ano, klidně hned zítra... "

Basketball loveKde žijí příběhy. Začni objevovat