Fuck alt

701 27 4
                                    

"Oh, jeg troede ikke du havde besøg" Sagde Emma og kiggede lidt akavet på os. Jeg trak mig hurtigt væk fra Anthon og satte mig op. "Emma kan vi lige tale?" Spurgte jeg og rejste mig op at stå. Hun nikkede og vi gik ud i gangen. Hun stod lidt og så pisse jaloux ud. "Hvad ville du?" Spurgte jeg undrende. "Jeg ville bare have spurgt om du havde det okay efter den aften hos Anthon.. Men i ser vel ud til at hygge jer nu" Sagde hun snobbet og lagde tryk på sidste sætning. "Alexis hvis jeg ser dig med ham en gang til, så bliver det værst for dig selv, er det forstået?" Sagde hun og plantede et kæmpe falsk smil på hendes læber. Jeg kiggede chokeret på hende. Hvad havde hun gang i? Jeg måtte da ses med dem jeg ville, fucking bitch man! Jeg nikkede svagt. Hun puffede blidt til mig og gik så sin vej.

Jeg lænede mig op af væggen og kunne mærke tårerne var på vej ud. Jeg kunne mærke at Anthon kom stille gående bag mig. "Hey er du okay?" Spurgte han og lagde sin arm om min ryg. Jeg vendte mig om med tårer ned af kinderne. "Anthon du bliver nødt til at gå nu" Sagde jeg og fjernede hans arm fra mig. Han så helt forvirret ud. "Hvad?" Sagde han. "Gå!" Råbte jeg. Han kiggede skræmt på mig og skyndte sig at tage sine sko og jakke på og smækkede døren efter sig. Jeg gled ned af væggen og faldt ned på gulvet helt grædefærdig og svag. Fuck alt.

Umulig kærlighedحيث تعيش القصص. اكتشف الآن