Jeg stod nu ude foran Thor's rækkehus. Jeg tog en dyb indånding og bankede så på døren. Døren blev åbnet og ud kom en ældre dame, som godt kunne vise sig at være hans mor. "Øhm er Thor hjemme?" Spurgte jeg hende lidt nervøst. Hun nikkede og smilte. "Han er oppe på sit værelse" Svarede hun venligt og lukkede døren efter mig. Jeg gik op af trappen til hans værelse og åbnede den forsigtigt. Han kiggede direkte herover og smilte stort da han så mig. "Hey" Sagde han og gik over imod mig. Jeg smilte svagt til ham og bed mig nervøst i læben.
Han lagde sine hænder på mine hofter og trak mig ind til ham. Han kyssede kort min kind og flettede sine fingre ind i mine. Jeg sukkede lidt og gav slip på hans hænder. "Alexis er der noget galt? Du virker lidt u...". "Thor der er noget jeg skal sige.." Afbrød jeg ham.
-
Thor sad helt tavst og kiggede ned i gulvet. Jeg havde lige fortalt Thor det og han havde slet ikke sagt et eneste ord, hvilket jeg godt kunne forstå. "Thor" Sagde jeg stille og lagde min hånd på hans. Han kiggede op på mig, imens en tåre stille gled ned af hans kind. "Jeg kunne virkelig godt lide dig Alexis.." Hviskede han imens en til tåre røg ned af hans kind. Jeg tog min hånd op til hans kinder og tørrede tårerne væk, hvorefter jeg tog fat i begge hans hænder og kiggede ham alvorligt ind i øjnene. "Thor du har lov til at hade mig for det her, men jeg vil virkelig ikke miste dig" sagde jeg og snøftede. Fuck hvor var det hårdt det her.
Han trak mig stille ind i et kram og nussede mig op og ned af ryggen. "Ligemeget hvad, så mister du mig aldrig" Svarede han og gav mig et lille klem. Jeg smilte lidt og fjernede en tot hår fra hans ansigt. "Aldrig glem at jeg elsker dig" Sagde jeg og kyssede kort hans kind. "Det glemmer jeg aldrig" Svarede han og kyssede mig i håret.
CZYTASZ
Umulig kærlighed
FanfictionHvorfor skal hun være i vejen? Hvorfor kan jeg ikke få ham for mig selv? Hvorfor er han ikke min? De tanker går 16 årige Alexis rundt med i sin hverdag. Alexis mødes med Anthon på en natklub og bliver hurtigt smask forelsket i ham, men en pige ved...