1. Normal Bir Gün

499 15 3
                                    

Saat yedi buçuk gibi kalktım ve hazırlandım.Hazır olduktan sonra okula gittim.Bugün sınavlar vardı ve benim yerim yakın bir zaman içinde değiştirildiği için kopya çekmem imkansız.Yanımdaki çocuk benden beter.

Mert'in sesisini duyduğumda düşüncelerimden ayrıldım.

"Günaydın"
"Sanada"
"Bir şey mi oldu?"
"Sınavlar yüzünden moralim bozuldu"
"Takma"

Sonra yanımıza benim okuldaki en yakın arkadaşlarımdan Mert ve Zeynep geldi.Canım kardeşlerim benim.

Sırama kafamı gömdüm ve uyumaya çalıştım.Kafama bi darbe aldığımda kalktım.

"Noluyo lan"

Kafamı kaldırdığımda bana pis pis gülen bir Batu gördüm.

"Allah senin belanı versin"
"Amin canım" diyip öpücük attı.
"O ağzını.."

Ben cümlemi bitiremeden öğretmen içeri girdi.

"Sınav zamanı çocuklar hemen yerlerinize"

Herkes yerine geçti.Ve ben en köşede ve öğretmenin dibinde oturduğum için kopya çekemedim.

Sınavın başlama zili çaldı.Ve her kes başladı.

1 saat sonra

Sınavdan çıktım ve yemek yemek için yemekhaneye gittim.Mert ve Zeynep konuşuyorlardı.Beni görünce yanlarında yer açtılar bende gidip oturdum.

Batu'yu görünce yanına gittim.Sonra Mert ve Ela'da geldi.

Zil çaldı ve sınıfa gittik.

"Çocuklar sınav sonuçları açıkladı"

Bazıları merakla beklerken bazıları kulaklarını bile kapatmışlardı.

"Ahmet 100"
İnş yediğin boğazında kalır
"Ela 85"
Tebrik etmek için arkamı döneceğim sırada Ela'nın ağladığını gördüm.

Öğretmen yaklaşık 5 kişi daha saydı.

Sonra bana bi bakış attı.Lan kesin sıçtım.Çok korkuyorum şuan.

"Derin 45"
"Oha hocam bende kötü aldım sanmıştım" dediğimde tüm sınıf bana özürlü gibi baktı.

Sonra ders başladı ve herkes sustu.Sıkıcı bir 45 dakikadan sonra okul bitti.Servise binip eve gittim.

Annem "kaç aldın?" dedi.Gerçekten bu kadın bazen sinirimi bozuyo.Tek umursadığı şey ders.Derin kimin umrunda?

"65"
"Ne?Derin her dersten özel ders alıyosun?Nasıl bu kadar kötü yapabiliyosun?Bu aile senin için her şeyi yapıyo ama sen.."

Devamını dinlemedim.Bir de gerçek notumu söylesem kim bilir neler olacaktı. Odama gittim ve en sevdiğim şeyi yaptım.Dizi izledim.

Yaklaşık bir saat sonra babam geldi.Bu adamı çok seviyorum ya.Herşeyim resmen.

"Hoşgeldin"
"Hoşbulduk kızım" dedi ve bana sarıldı.

Annem içeriden "DERİN DERS ÇALIŞMIYOR MUSUN SEN?" diye anırdı.

"Ya babam gelince geldim işte of iki dakikadan bir şey olmaz anne abartma"
"Hemen odana"

Odama gidip Mert'e mesaj attım.

Naber

Cevap geldi.

İyi sen

Sıkıldım abi

Noldu

Annem..

Yarın konuşuruz kapamam lazım.

Ders çalıştım.Yemek yedik.Uyudum.

Sonraki gün okula gittim, başıma gelecekleri bilmeden..

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem.Umarım beğenmişsinizdir.Bu arada en güzel yerlerde kesmek en sevdiğim şey puahahahhajajajjjajaahahhahah.
Neys ok bb.

En DeğerlimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin