Multi Aras aşkım , yavşamayın.
Bu bölümlerde Ayaz ve Derin arası kötü olucak ama sonra baya güzel olucak dkxjsnjsxn hadi okuyun siz dkxksnxkxm
"Her şeyin bir bedeli var güzelim" dedi Ayaz sırıtarak.
"Ayaz çekilsene manyak mıs" beni durduran şey Ayaz'ın beni öpmesiydi.
Ve ben daha önce hiç öpüşmemiz kız..
Ve tek istediğim o öpücüğü hayatım boyunca seveceğim birine vermekti..
Onu ittim ve gözlerimden yaşlar akıyordu.
"Ahahah.. siktir ağlıyor musun?" dedi ve bana yaklaştı.
"Uzak dur benden" dedim ve oradan koşarak ayrıldım.
Berk'i aradım.
"Alo Berk?" dedim ağlamamı durdurmaya çalışırken ama olmuyordu.
"Ben Aras'ı buldum.Bir dakika sen ağlıyor musun?"
"Ya bende Ayaz'ı buldum tuvaletlerin orda onu sen alır mısın ben eve gidiyorum"
"Tamam nasıl gidiceksin?"
"Taksiye binerim ben"
"Tamam iyi geceler"
"İyi geceler" diyip kapattım.
Kaya'ya mesaj attım.
Ben eve gidiyorum
Taksi durağı yakında olduğu için yürümeye karar verdim.Yürürken bir yandan da ağlıyordum.Deniz kıyısına gelince kayalıklara oturdum ve uzandım.Biraz rahatlamaya çalışıyordum.
"İyi misin?"
Sesle kafamı çevirdim. Neredeyse Ayaz kadar yakışıklı bir çocuk benim iyi olup olmadığımı soruyordu. Hala Ayaz diyorum ya.
"Hayır sen"
"Aynen"
"Anlatmak ister misin" dediğimde bana dik dik baktı.
"İçini dökersen rahatlarsın" dedim.
"Peki anlatıyorum.Ailemle hep kötü anlaşmışızdır ve hiç bir zaman onları dinlemedim hayatım boyunca.Hep onlara karşı geldim özellikle anneme çok haksızlık ettim.Ama bu hafta annem trafik.." derken gözünden bir damla yaş aktı ama devam etti "kazası geçirdi ve öldü" dedi.
Hemen ona yaklaşıp sarıldım ve ağlamaya başladım.Şuan ikimizde ağlıyorduk.
"Seni anlıyorum"
"Hayır anlamıyosun kimse anlayamaz"
"Bende aynı durumdaydım ve ama ben hem annemi hem babamı kaybettim.Annem hep bana 'ders yap' diyordu ve bende dinlemiyodum ama aslında onun tek istediği şey benim iyi bir geleceğe sahip olmamdı ve ben bunu onu kaybedince anladım ve bazen keşke o zamana dönsem diyorum, keşke ona bu kadar haksızlık etmeseydim diyorum" dedim.
"Peki kimle kalıyorsun şuan?"
"Aslında onlar beni evlatlık almışlar ve bana bunu söylemeye gelirken kaza yaptılar.Bir günden az bir süre sonra gerçek annem geldi ve beni aldı, neredeyse bir aydır onlarla kalıyorum" dediğimde daha sıkı sarıldı.
Bir buçuk saat boyunca dertleştik.
Saate baktım.
05:06
Güneş doğuyordu.
Telefonum çaldı.
Arayan kişi Ayaz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Değerlim
RomanceYeni aile Yeni okul Yeni arkadaşlar Yeni HAYAT Derin bunların hepsine hazır mı? -küfür içerir-