Okula gittiğimde ilk iki dersin fen olduğunu hatırladım.
Yeter ya ne çektik.
Fen hocamızı anlatayım biraz.Adam çok korkunç.Herkes ondan korkuyor ve dersinde kimse konuşmuyor.Her neyse işte ve o ödev vermişti.Hemen fizik kitabımı aldım ve her soruyu arkadan baktım.
Birkaç dakika sonra zil çaldı ve hoca sınıfa girdi.
"Ödevleri çıkarın"
Tüm sınıf hemen ödevi açtı.Öğretmen herkese teker teker baktıktan sonra anlamadığımız sorulara baktı.
Hoca derse geçince herkes onu dinliyodu.Ama bi an kapı açıldı ve bi kadının sesi geldi.
"Oğuz Bey bir gelir misiniz?"
"Çocuklar ben hemen geliyorum sizde o sırada bu soru çözün" dedi ve gitti.Adamdan o kadar korkuyoruz ki herkes soruyu çözmeye başladı.
"Derin rehberliğe iner misin?" dedi.
Ne yaptım acaba diye düşünürken alt kata indim.Ve Sevil Abla'yı buldum.Kendisi psikoloji konusunda desteğe ihtiyacı olanlar için var.Genelde kavga edince gidiyoruz haahahajaja.
Alt kata indiğimde Sevil Abla bana sarıldı.
"Sevil Abla bir şey mi oldu?"
"Oturur musun Derin?"Oturdum ve devam etti.
"Derin annen ve baban çok kötü bir kaza geçirmiş.Ambulans gelmiş ama yetişememişler,çok üzgünüm" dedi.
Bir an olduğum yerde kaldım.Ne yapacağımı bilemedim.Hemen üst kata koştum.Sınıfa kapıyı çalmadan girdim ve eşyalarımı alıp çıktım.Arkamdan hoca bağırdı.
"DERİN NEREYE GİDİYOSUN?"
Gerçekten nereye gidiyordum?Gideceğim bir yerim var mıydı ki?
Güçsüz çıkan sesimle "eve" dedim.Sonra Oğuz Hoca bana sarıldı.O sırada öbür sınıflardaki öğretmenlerin bi kısmı geldi.
O sırada zil çaldı ve herkes hemen tenefüse çıktı.
Bir an gözümün karadığını farkettim ve yere düştüğümüde popomdaki acıdan anladım.
Oğuz hoca beni revire götürdü.
•••
Kalktığımda son derste olduğumuzu anladım.Sınıfa gitmeye karar verdim.
O sırada telefonuma mesaj geldi bende mesajı açtım.
İyi misin seni göremedim öğleden sonra
Mert göndermiş.Cevap vermeden telefonumu çantama attım.Ve sınıfa girdim.
Kimse bana bakmıyordu.Yani kimse bilmiyordu.
Bende sırama geçtim ve camdan dışarı bakmaya başladım.
"Derin dersi dinleeee"
Gıcık kadına baktım sonra tekrar cama bakmaya devam ettim
"Derin sen kendini ne sanıyosun dersi dinle"
"Şikayet mi edersiniz hocam?"
Bunu dedikten sonra çantamı alıp çıktım ve gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Servisler zaten gelmişti.
Bende servise bindim ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Değerlim
RomanceYeni aile Yeni okul Yeni arkadaşlar Yeni HAYAT Derin bunların hepsine hazır mı? -küfür içerir-