22. Parti Sonrası

117 5 0
                                    

Bu bölümü üçüncü kere yazıyorum o kadar sinirim bozuldu ki bir ara yazmadım. Ama şimdi yazmaya karar verdim ve beklettiğim için özür dilerim.

-KARAKTER DEĞİŞİMİ OLDU-

Multi yeni Derin.

Hazırlanıp alt kata indim. Herkes kendi yerinde oturuyordu. Evet herkesin kendine özel bir yeri vardı ve ben gelince benimde bir yerim olmuştu.

Aras çok hızlı ve heyecanla bir şeyler anlatıyordu. Bu haline gülerek mutfağa gittim ve kendime yiyecek bir şeyler aldım. Aras'ın sesinin durmasıyla salona gittim ve Aras yerdeydi.Hemen Ayaz'a döndüm.

"Sus dediğimde susmadı" dedi omuz silkti.

Aras yerden kalktı ve koltuğa oturdu.Bende kendi yerime oturdum ve Aras'a döndüm.

"Ne anlatıyodun?"

Kaya yanımda olan yerine oturdu ve "kız meselesi" deyip güldü.

Aras "Açılamıyorum" dedi.

"Akşamki partiye davet et"  dediğimde heyecanla yerinden kalktı.

"Seni çok seviyorum Derin" diye bağırdı ve arabasına koştu.

Ayaz ise sadece gözlerini devirdi.

Ayaz'ın partiye geleceğini duyduğumda sevinmiştim. Onun yanındayken kendimi güvende hissediyordum. Onu sevmiyordum ama yakışıklıydı,kesinlikle. Onu gören birinin etkilenmemesi imkansızdı.

Yemeğimi yedikten sonra mutfağa bırakmaya gittim. Bir yandanda telefonuma bakıyordum. Bir şeye çarpınca kafamı vurdum ve elimdeki tabak yere düşüp kırıldı. Karşımdaki öküz Ayaz'dı.

"Önüne baksana be!"

"Sen sanki önüne bakıyosun da"

"Kafamı çarptım ya duvara çarpsam daha az acırdı ya hayvan mısın gerizekalı?"

"Kaslıyım?"

"Sus konuşma" dedim ve elimi başıma götürdüm.

"Öpmemi ister misin?" dedi ve sırıttı.

"Vurmamı ister misin?" dedim ve mutfağa ilerledim.

Arkamdan Ayaz'ın gülme sesleri gelirken elime iki bez alıp kırıkları toplamaya gittim. Ayaz kendini koltuğa atacağı sırada bezi fırlattım ve yüzüne geldi. Yüzüne gelmesini beklemediğim için anırarak gülmeye başladım. O kadar güldüm ki yere düştüm ama Ayaz'ın üstüme geldiğini görünce hemen kalktım ve kaçmaya başladım. Bahçeye çıktığımda hemen hortuma yapıştım.

"Eğer gelirsen seni ıslatırım Arslan" dedim 'Arslan' kelimesine vurgu yaparak.

Aras ile Ayaz hakkında konuşurken 'soyadıyla hitap edilmesinden hoşlanmıyor' demişti. Genelde sevmedikleri mi ne diyomuş. Aslında dinlemedim orasını,hain planlar kurarken çok meşguldüm.

Üzerime gelmeye başladığından hiç düşünmeden suyu açıp üstüne tuttum. Ayaz başta yüzüne tuttuğum için arkasını döndü. Ama sonra üstüme gelmeye başladı. Bende hortumu bırakıp kaçtım.

En DeğerlimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin