26. Öpücük

81 4 1
                                    

Cidden baya beklettim ve özür dilerim ama şimdi baya boş zamanım var ve hemen yazmaya başlıyorum.

Eve dönmüştük sonunda ve yaz tatili başladı. Bende bu fırsattan yararlanıp, tüm gün uyudum. Evet neredeyse tüm günü uyuyarak geçirdim. Günün geri kalanında ise artık yataktan çıktım.

Kaya'yı evde bulamayınca Ayaz'ın yanına gitmeye karar verdim.

•••

Ayaz'ın evine geldim. Bahçede Aras ve Görkem vardı. Galiba havuzdan çıkmışlardı ve yatıyorlardı. Ayaz'ı göremeyince zıpladım görmek için ama yoktu.

Yandan bir kahkaha sesi duydum.

"Ayaz'ı mı arıyorsun canım? Ayaz içeri girdi şimdi"

Bunu diyen Ayaz'ın yan komşusuydu ve kız gerçekten çok güzeldi. Bu kızı her gördüğümde kıskançlık krizine giriyordum. Kim olsa girer yani benimle alakalı değil.

Kıza kötü kötü bakmaktan yanındaki kızı görmemişim. İkiside birbirinden güzeldi ama neyse konu bu değil. Baya baya sandalyeleri koyup Ayaz'ı kesiyorlar ya!

"Tamam sağol"

Kapıyı çaldım ve Ayaz çıktı. Hemen sarıldım ve bu sırada kızlara bakmayı ihmal etmedim. Bana şok olmuş gibi baktılar. Ne yani olamaz mı? Çok mu garip sarılmak? Neyse onlar kıskansınlar.

"Havuza girdiğinizi bilsem mayo getirirdim"

"İyiki getirmemişsin çünkü zaten giymene izin vermicektim" deyip burnumu sıktı.

Güldüm ve havuzun yanına gittim. Ayazda arkamdan elinde biralarla geldi. Almaya çalışınca tabiki izin vermedi.

Biraz sohbet ettikten sonra onlar havuza girmeye karar verdi. Bende köşede limonlu soda içip giremediğim için mal gibi oturuyordum. Sonra Ayaz yavaş bir şekilde havuzdan çıkınca hemen yanına gidip önünde durdum.

"Ya kızlar bakıyor şu kaslarını kapatır mısın?"

Kızlar bakmasın diye yaptığım garip hareketlere güldü.

Görkem "o kızlar hep Ayaz'ı izlediği için biz artık alıştık yenge" dediğinde Ayaz'a döndüm.

"Görkem bekle lan geliyorum şimdi"

Görkem hemen havuzdan çıktı ve içeri girdi.

Ben söylenmeye devam edince Ayaz beni kolumdan çekti ve beraber suya düştük. Bunu ikinci kere yapıyor ve son olmadığını düşünüyorum. Ayaz gülerken ben ıslanan kıyafetlerime hüzünle baktım. Sonra hüzünün yerini sinir aldı ve Ayaz'a saldırdım.

Bu sırada kapı sesi duyduk. Görkem ve Aras gitmiş olmalıydı. Ben hala Ayaz'a saldırma çabasındaydım. Havuzdan çıkıp Ayaz'ın üstüne atladım ve onu suyun dibine çektim.

Biribirimize suyun içinde baktık. Ayaz beni kendine çekip öpmeye başladı ve suyun yukarısına çıktık.

Ayrıldığımızda ikimizde nefes nefeseydik. Başlarımız birbirinde deyiyordu. Şuan Ayaz'ın yüzüne bakamıyorum ve bakabileceğimi düşünmüyorum. Bu sahnede ikinci kere yaşandı ama ilk sefer öpüşmemiştik.

Hemen suya daldım ve olabildiğince uzağa yüzüp sudan çıktım. Ayaz'ın arkamdan geldiğini hissedebiliyorum.

Şezlonglardan havlu aldım. O dırada Ayaz arkamdan geldi ve beni havluya sardı. Kollarım havlumun içinde kaldığı için ve Ayaz beni sardığı için hareket edemiyorum. Şuan aşırı utandığımı saymazsak çok güzel bir an yaşıyoruz.

En DeğerlimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin