13. Eski Anılar

156 7 0
                                    

Multi Derin'in eski hali. Okuyun anlarsınız sksmlamzkskLxm.

Kahvaltıya indim ve herhangi bir yere geçtim. Bir süre sonra zaten bizimkiler geldi ve beraber yemek yedik.

Kafamı kaldırdığımda arka masadaki çocuk dikkatimi çekti.

Burak mı?

Hayatımı sikip giden Burak şuan tam karşımda duruyordu.

Bir yıl önce saçlarım hiç taranmamış gibiydi , tırnaklarım iğrençti , tellerim vardı , sivilceden yüzüm gözükmüyordu, gözlük takıyordum,aşırı şişkoydum ve herkesin dalga geçtiği kızdım.. Kısacası okulun eziği.

Ama sonra o okuldan ayrıldım ve değiştim. Çok büyük bir evrim geçirdim.

Artık tellerim çıktı , sivilcelerim gitti , boyum uzadı , gözlük yerine lens takmaya başladım ve çok kilo verdim.

Burak ona baktığımı görünce bana baktı ve sırıttı. Büyük ihtimalle beni tanımamıştır.

"Çok iyi hissetmiyorum ben en iyisi odaya gidiyim" dedim ve asansöre gittim.

Tam asansörün kapısı kapanacakken bir el engel oldu.

"Selam güzelim"

Cevap vermedim. Sesini duyunca bana ettiği tüm hakaretler geldi aklıma.

Sonunda asansör bizim kata gelmişti ama tabiki asansörden çıkamadım, Burak sağolsun.

Kolumu tuttuğunda bende kendimi daha fazla tutamayarak "bırak" dedim.

"Ahaha-bir dakika Derin?"

"Çekil önümden"

"Sen Derin Aras olamazsın"

"İnanıp inanmaman umrumda değil" dedim ve asansörden asansörden ayrıldım.

Hemen odaya gittim.Ve banyoya gidip kapıyı kilitledim.

Eski anılarım sanki benim için asla açılmaması gereken dosyalar gibi.

Her zaman dalga geçmeleri, başımdan aşşağıya su dökmeleri , koridorda itmeleri..

Sanki dün yaşanmış gibi aklımdalar..

Beni sertçe duvara itti ve yere düştüm.

"Senin yerin orası ve her zaman öyle kalacak" diye bağıran Selin ve gülenlerin arasında olan Burak, bardağı taşıran son damla olmuştu benim için.
Ağlamam çok daha şiddetlendi. O gerizekalılar yüzünden kendimden nefret ettim yıllarca.Artık hıçrırarak ağlamaya başlamıştım.

Dışarıdan sesler geldi.

"Derin"

"Derin burda mısın?"

Diye bağırıyordu Ayaz.

Ağlamalarımı ve hıçkırıklarımı duyup kapıyı yumrukladı.

"Derin aç şunu"

Onlar yüzünden stres hastalıklarım başladı. Onlar beni neredeyse öldürecekti . Astım krizlerim , sinir krizlerim..

Hepsinden nefret ediyorum.

Aynaya baktım ve eski Derin'i gördüm.

En DeğerlimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin