35. Antalya

20 1 0
                                    

Bu hafta şirketlerinin büyük toplantısı vardı ve Ayaz Emirlerin karşısında yenen taraf olmak konusunda kararlıydı. Bu yüzden birkaç gündür görüşememiştik ve hep işte olduğu içinde düzgün mesajlaşamıyorduk.

Aras gelmişti ve gerçekten tüm gün dedikodu yaptık.

"Havuza mı gitsek lan?" diye sorduğumda bir şey demedi.

"Toplantı bu hafta içindeyken dışarı çıkarmayalım seni Dero"

Normalde bu dediği düşünceliydi bir şeydi ama sanki benim dışımda herkes kendi başının çağresine bakabilirmiş gibi davranmaları sinirimi bozmaya başlamıştı. Evet son sınıf olmamızı kutladığımız partide hoş şeyler yaşanmamıştı ama ondan sonra boksa başlamıştım ve artık kendimi eskisinden daha iyi koruyabileceğimi düşünüyordum. Tabi boksa başladığımı bilmiyorlardı. Özel olarak söylememezlik yapmamıştım ama konusu açılmadan unutulmuştu.

"Aras bir şey olmaz ve tüm hafta da evde oturamam bunu biliyorsunuz"

"Evet ama en azından yanında birileri olur dışarı çıktığın zaman"

"Yanımda sen varsın işte"

"Ayaz istedi"

"Al işte"

Kollarımı göğsümde birleştirip oturdum. Biraz daha konuştuktan sonra Aras gitti. Bende Gökhan Amca'yı arayıp beni spor salonuna bırakmasını istedim. Sarp'ın dersi vardı ve birilerini çalıştırıyordu. Bende kızların soyunma odasına gidip kıyafetlerimi giydim.

Çalıştıktan bir süre sonra yanıma Sarp geldi.

"Oo Derin Hanım hoşgeldiniz de sinirin mi bozuk senin?"

"Biraz"

Olanları anlattım. Emir'i , şirketi ve benim mal gibi evde oturmamı istediklerini.

"Şuan burada olduğuna göre onları dinlememişsin"

"Burada olmamın sebebi herhangi bir şey olursa kendimi koruyup onlara kendimi kanıtlamam lazım"

"O zaman saldırı tekniğinde çalışalım istersen"

"Olur"

Sarp saldırgan bende saldırıya uğrayan kişi halinde baya bir süre çalıştık ve sonunda yorgunluktan ölüyordum. Telefonumu şarj olsun diye evde bırakmıştım Ayaz mesaj atmış olabilirdi.

Eve gider gitmez telefona uçtum. Ayaz mesaj atmamıştı ama Aras atmıştı.

Gönderen:Aras
Dero cidden bugün için kendini koruyamazsın anlamımda demedim ama Emir'in nasıl bir insan olduğunu bilmiyorsun. Ondan her şey beklenir sana bir şey olmasını istemiyoruz o yüzden böyle korumacı davranıyorum. Ayaz da bana güvenirken seni dışarıda görse hoş şeyler olmazdı.

Gönderen:Ben
Tamam haklısın neyse sorun yok zaten bende bugün baya yoruldum yatmaya gidiyorum iyi geceler.

Beni arayıp neden yorulduğumu dışarı çıkıp çıkmadığımı sordu bende boksa başladığımı söyledim. O da beni destekledi. Zaten karşıma Emir çıksa onu dövemeyeceğimi bende biliyordum.

•••

Bugün toplantı günüydü gerçekten çok stresliydim. Tüm hafta Ayaz olmadan sıkıcı geçmişti ve Kaya da akşamları geliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

En DeğerlimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin