Multi Derin.
•••
Başımın ağrımasına rağmen kalkmaya çalıştım ama kalkamadım.
Hemen soluma baktım ve Ayaz'ı gördüm.
Şimdi hatırladım dün gece Ayaz bana sarılmıştı. Uyuya kalmışız ,harika.
"Ayaz?"
"Hı"
Uykuluyken sesi çok tatlı ve masumdu.
Bana yaptığı her sinir bozucu şeyden sonra bu suratı görsem kızmadım.
Neyse kalkmaktan vazgeçtim ,bu anın tadını çıkarabilirim.
Tekrar yattım ve Ayaz öbür koluyla da sarıldı.
1 saat sonra
Ayaz'ın kollarından kurtulup kalktım ve banyoya gittim. Hala yerde cam kırıkları vardı ve kan.
Aldırış etmemeye çalışarak yüzümü yıkadım ve makyajımı yaptım.
İçeri Ayaz girdi ve "günaydın" dedi.
"Günaydın"
"İyi misin?"
"Evet"
Tam bir şey söyleyecekken telefonu çaldı.
Arayan kişiyi görünce hemen odadan çıktı.
Kime bu kadar sinirlenmiş olabilir acaba, neyse bana atar yapmasında .
Üzerimi değiştirdim ve Kaya'ya mesaj attım.
Gönderilen:Kayaa
NerdesinizAyaz hala telefonda konuştuğu için onu rahatsız etmek istemedim. Aslında ederdim ama baya sinirli gözüküyodu.
Ayaza'a da mesaj atıp çıktım.
Gönderilen:Uyuz
Ben kahvaltıya gidiyorumAsansöre doğru giderken kulaklığımı taktım ve şarkı açtım.
Gönderen:Kayaa
KahvaltıdayızKaya'ya mesaj atacakken kulaklığım çekildi.
"Nolu-"
"Yok artııık Derin Uytun ? Yoksa Derin Aras mı dememi istersin,hangisini kullanıyosan artık.."
"Yok artııık Tuğçe? Yoksa Burak'ın sürtüğü mü dememi istersin,hangisini kullanıyosan artık.." dedim onu taklit ederek.
"Eskiden benimle konuşamayan bir kızın bana sürtük demesi"
Biraz duraksadı ve sonra beni itti.
"Bana bak Burak'ın yanına bile yaklaşırsan sonuçları çok kötü olur,anladın mı?Bu arada görüyorumda eski aileni yeni ve zengin aileyi görünce unutmuşsun bakıyorum?" dedi zengin kelimesine vurgu yaparak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Değerlim
RomanceYeni aile Yeni okul Yeni arkadaşlar Yeni HAYAT Derin bunların hepsine hazır mı? -küfür içerir-