Biliyorum uzun zamandır yazmıyorum özür dilerim ama artık kaldığım yerden devam etmeye karar verdim. Multi Emir.
Ve herkes içeri daldı. Ayaz'ın morali o kadar bozuk değildi hatta olayı o kadar büyütecek bir şey yok gibi gözüküyordu. Bizimkiler içeri girip kendi aralarında konuşmaya başladılar. Bende "herkese iyi geceler" deyip yukarı çıktım.
•••
Telefonumun çalmasıyla uyandım. Aşırı derecede uykum vardı ve arayanın kim olduğun bakmadan telefonu kapattım. Uykuma geri dönmeye çalıştım ama artık çok geçti ve uykum kaçmıştı. Uyandım ve duşa girdim.
İçime bikini üstünede şort ve bir tshirt geçirdim. Telefonumu aldım ve arayana baktım. Bilmediğim bir numaraydı. Bende geri aramadım. Aklıma ilk gelen kişi Emir olsada ona telefon numaramı vermediğim için rahattım. Kaya'yı aradım. Ayaz'ın evinde olduklarını , birazdan plaja gideceklerini söyledi. Sizinle orada buluşurum deyip kapattım. Zeynep Teyze beni dışarı aç göndermeyi kabul etmediği için oturup kahvaltı ettim.
Zeynep Teyzeyi gerçekten seviyorum. Bana çok cana yakın geliyordu. Aslında birazda annemi hatırlatıyordu bana.
Kahvaltımı ettikten sonra telefonumu arka cebime atıp dışarı çıktım. Site zaten denize çıkıyordu o yüzden bulmak o kadar zor değildir herhalde. Bizim eve benzeyen evlerin yanından geçtim. Deniz gözüküyordu ve nedense bulamıyordum.
"Kayıp mı oldun prenses?"
Arkamdaki kişinin Emir olduğunu anlayınca birkaç adım geriye gittim.
"Hayır sadece bir şeye bakıyordum" deyip yanından geçtim ama oda tabiki benimle geldi.
"Aramanı bekledim ama aramadın üstelik ben arayıncada açmadın"
"Demek sabah arayan sendin"
"Evet ve şimdi benimle geliyorsun"
Tam bu sırada bizim evin önün gelmiştik.
"Hayır seninle hiçbir yere gelmiyorum" diye bağırdım ve eve girdim.
"Benden hep kaçamazsın prenses" diye bağırdı sinirli bir şekilde ve sonra gitti.
Amacım eve girmek değildi ama denize gitmem lazımdı ve şimdi dışarı çıkmak istemiyordum. Biraz bekledikten sonra Emir'in tamamen gittiğini anladım ve dışarı çıktım. Bu sefer doğru yolu buldum. O sırada Ayaz'ı gördüm arkası dönüktü. Bunu fırsat bilerek hemen koştum ve gözlerini kapattım.
"Dilara?"
"Dilara kim?" diye cırladım ve kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Sadece şakaydı" dediğinde gülümsedim.
Beraber bizimkilerin yanına gidiyorduk ama benim Emir ile olan şeyleri söylemem lazımdı. Aslında söylemezdim ama Ayaz ile birbirimize bir daha asla yalan söylemeyeceğimizi söylemiştik. O yüzden söylemek zorundaydım.
"Biraz önce Emir'i gördüm" dedim bıkkınlıkla.
Hemen bana döndü ve sorular sormaya başladı.
"Sana bir şey yaptı mı? Ne dedi? Nerede görd-"
"Saçmaladı yani önemli değildi o kadar gerçekten"
Bu sırada Aras ve Kaya'nın yanına gelmiştik. Ayaz bana 'sonra görüşeceğiz seninle' bakışı attı.
"Napıyoruz bugün?" dedim ve bizimkilerin yanına oturdum.
Aras "voleybol oynayalım bence" dedi.
"Bencede kesinlikle oynamalıyız"
Bunu dememle voleybol savaşını başlatmış oldum. Aras ciddileşti ve top almaya koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Değerlim
RomanceYeni aile Yeni okul Yeni arkadaşlar Yeni HAYAT Derin bunların hepsine hazır mı? -küfür içerir-