Multi Ayaz.
Sabah kalktım,kahvaltımı yaptım ve Kaya'nın yanına gittim.
"Ben bugün motorla gidicem istersen sende gel"
"Daha önce binmedim ki korkarım ben"
"Korkmassın inan bana"
"Tamam o zaman"
Beraber dışarı çıktık ve motora bindik.Yol boyunca gerçekten çok eğlenmiştim.Işıklar yanınca durduk.
"Hangi seçmeli dersleri seçtin?" diye sordu.
"Müzik , voleybol , futbol"
"Voleybol dışında Ayaz ile aynı zaten dersler yan yana,Ayazla gidersiniz bugün"dedi.
"Peki" dedim. Sonra yeşil yandı ve Kaya son gaz devam etti.
Okulun oraya geldiğimizde Kaya tek harekette park etti. Lastiklerin çıkardığı sesi herkesin bize bakmasından anlamıştım.Kaskımı çıkardım ve Kaya'ya verdim.Sonra beraber okula girdik.Ben tuvalete gittim,Kaya ise büyük ihtimalle sınıfa.
Tuvalete girer girmez arkamdan kapı kilitlendi ve burası çok dar.
Benim dar alan korkum var ve baya fazla.Ellerimin içi terlemeye şimdiden başlamıştı.
"Biri yardım etsin!"
"Kilitli kaldım"
Bağırdım ama kimse duymuyordu.
"Kaya ve Ayaz'dan uzak durmaya başladığın zaman çıkartırız" diye bi ses geldi.
Evet bu Çağla'nın sesiydi.Hemen telefonumu çıkarıp Kaya'ya mesaj attım.
'Kaya , Çağla ve bir kız beni tuvalete kilitledi.Ama benim fobim var dar alanlara karşı.Yardım eder misin,acil' yazıp gönderdim.
Kesik kesik nefesler alıyordum ve kapıyı yumruklamaktan ellerim acımıştı.Bir süre sonra kendimi karanlığa bıraktım..
Kaya'dan
Sınıfa çıktım daha dersin başlamasına 15 dakika vardı.Bende kantine gittim.Bizimkilerin yanına oturdum.
Biraz muhabbet ettikten sonra telefonuma mesaj geldi.Mesajı açtım. Okuduktan sonra nasıl gözüktüğümü bilmiyorum ama Ayaz yanıma geldi.
"Noldu?" dedi Ayaz.
Mesajı Ayaz'a gösterdim.Ayaz hemen ayaklandı ve tuvalete gitti.
Kapıda Hande ve Çağla kahkaha atıyorlardı.
"Çağla kapıyı aç" dedim sinirli sesimle.
"Nedenmiş?"
"Hemen kapıyı aç tekrar söylemem bak" dediğimde yine umursamadı.
Ayaz hiç beklemeden kapıyı kırdı ve içeri girdi.
Derin bayılmış bir şekilde yerdeydi ve yüzü kıpkırmızıydı.Ben sinirden Çağla ve Hande'ye bağırırken Ayaz'a onu revire götürmesini söyledim.Ayaz'da Derin'i alıp revire doğru gitmeye başladı.
Derin'den
Gözümü açtığımda havadaydım. Biri beni taşıyordu. Kim olduğunu anlamak için kafamı kaldırdım ve Ayaz olduğunu gördüm.Sonrası yine karanlık.
•••
Gözümü açtığımda bir yataktaydım ve burası büyük ihtimalle revirin odasıydı.
Yatakta biraz doğrulduğumda Ayaz ve Kaya yanımdaydı.
"Derin iyi misin?" dedi Kaya.
"İyiyim bir şeyim yok" dedim.
Bir an nefes alamadım.
"Çantam nerdee?" dedim aslında bağırmışım ikiside bana garip garip bakınca farkettim.
"Arkamda"
Ayağa kalkıp çantamı aldım ve içinden astım spreyini çıkardım. Salladıktan sonra hemen önündeki yere basarak içindeki havayı içime çektim.
"Derin kalkmaman lazım söyleseydin verirdik"
"Senin astımın mı var?"
Tam sorularına cevap verecekken içeri revir girdim.
"Derin iyisin ve seçmeli derslerine katılabilirsin ama astım spreyini hep yanında taşı" dedi.
Bizde revirden çıktık.
"Ben çok acıktım yemek yiyelim mi,sonrada seçmeli derslere gideriz" dediğimde ikiside onayladı.
Kantine girince çoğu kişi bana baktı ve aralarında fısıldaştılar.
Sonra öbürlerinin yanına oturduk. Hepsi nasıl olduğumu sordu. Yemek yedikten sonra seçmeli dersler için ayrıldık.
Şuan yanımda Ayaz var.
Koridorda boş boş yürürken Çağla ve Hande'yi gördüm ve yanlarında onlardan uzaklaşmaya çalışan ama başaramayan Mert'i gördüm.
Bi dakika Mert mi?
"Derin" diye bağırınca onun yanına koştum ve sarıldık.
Ayaz'ın sahte öksürükleriyle de ayrıldık.Çağla ve Hande söylenip uzaklaştılar.
Mert "benim amcamla buluşmam lazımdı geçerken uğradım o yüzden gitmem lazım güzellik sonra buluşalım ama mutlaka" dedi saçımı öptü ve gitti.
Ayaz bana bakmadan ilerlemeye devam etti,bende hemen peşinden.
"Nereye gidiyoruz?"
"Müzik dersine"
Okul o kadar büyük ki tek başıma bulamazdım orayı.
Geldiğimizde içeride koltuklardan birine oturduk.Kimse yoktu, bizde öyle mal mal oturmaya devam ettik.
"Ayaz" dediğimde bana döndü ama bir şey söylemedi.
"Şey, neden kimse yok?"
"Bilseydim söylerdim" dediğinde sadece gözlerimi devirdim.
Yaklaşık 10 dakika sonra Ayaz hiç bir şey demeden kalktı ve çıkışa yöneldi. En azından insan bir şey söyler.
"Gidiyo musun?"
"Sence?" dedi ve müzik odasından çıktı.
Merhaba arkadaşlar.
Kimlerin sevgili olmasını istiyorsanız söyleyin ona göre yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Değerlim
RomanceYeni aile Yeni okul Yeni arkadaşlar Yeni HAYAT Derin bunların hepsine hazır mı? -küfür içerir-